TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [19.09.2008] Tiesto - In search of Sunrise @ Sportpaleis Antwerpen
Pages (2): [1] 2 »
[19.09.2008] Tiesto - In search of Sunrise @ Sportpaleis Antwerpen
Flyer
More Infos coming soon....
die foto is echt wel GAY
Kak, dan vertrekken we just op huwelijksreis naar Bali. Op zich ook wel in search of sunrise, maar toch.
Andy Duguid staat ook op de lineup 
Idd ook veel kans op First State
ik ben er zeker weten bij 19 september. iemand enig idee wanneer de kaartverkoop start?
en net het bericht dat er een nieuwe ISOS aankomt: Asia.
hopelijk ook nog een vet ISOS feest in NL, zoals in November in de Heineken Music Hall.
TI�STO presents In Search Of Sunrise
Op vrijdag 19 september zal 's werelds beste DJ TI�STO een ��nmalig concert geven in het Sportpaleis van Antwerpen in Belgi�. De aanleiding van dit unieke evenement is de release van Ti�sto�s nieuwe mix compilatie: In Search Of Sunrise 7 - Asia.
In Search Of Sunrise 7 � Asia, gemixed en opgenomen in Thailand, geeft Ti�sto�s ervaringen weer zoals hij die opdeed tijdens zijn recente tour door de regio. Met voorgaande titels als Latin America, Los Angeles en Ibiza nog in het achterhoofd, laat Ti�sto zien dat Azi� hem de inspiratie gaf voor een gloednieuwe, dubbele mixcompilatie in zijn uiterst succesvolle ISOS serie.
In tegenstelling tot de eerdere mega-evenementen zoals TI�STO IN CONCERT, zal het optreden in het Sportpaleis te Antwerpen een exclusievere opzet hebben. Het aantal plaatsen is beperkt tot 7500, waardoor de fans de mogelijkheid krijgen om het concert op een optimale en meer intieme wijze mee te beleven. Er zijn verschillende VIP arrangementen te boeken, met of zonder catering.
www.tiesto.com
Tickets:
http://be.fnacspectacles.com/place-...090647990052006
| quote: |
| Originally posted by Desperado22 In tegenstelling tot de eerdere mega-evenementen zoals TI�STO IN CONCERT, zal het optreden in het Sportpaleis te Antwerpen een exclusievere opzet hebben. Het aantal plaatsen is beperkt tot 7500, waardoor de fans de mogelijkheid krijgen om het concert op een optimale en meer intieme wijze mee te beleven. |
| Originally posted by Real Is dit goed of slecht nieuws? |
| Originally posted by Real Is dit goed of slecht nieuws? |
7500 man dat betekent veel plaats!
nice 
Mooi zo
Wel nogal vreemd dat ge 's nachts nie kunt bestellen op die site 

Tickets ondertussen ook op Teleticketservice aan 40�.
Heb er meteen maar besteld 
Niet goedkoop, maar heb nog een FNAC-waardebon liggen
Zal de eerstkomende weken 's passeren..
| Originally posted by BZRK Tickets ondertussen ook op Teleticketservice aan 40�. Heb er meteen maar besteld |
kaartje in de pocket
kom samen met een groep.
Keiveel zin in.
Eerst Tiesto 4 uur lang zien draaien op Mysteryland en dan vervolgens de maand erop in Antwerpen, leuk vooruitzicht 
geen Tiesto voor mij,reeds nog geen 18
ik vind het erg jammer maja
Ik ga toch ook eens overwegen om hier tickets voor te bestellen. Weet alleen niet of de huidige tiesto isos trance nog genoeg te bieden heeft??
Als ik die video zie van ISOS party in HMH vorig jaar dan krijg ik toch ook zin om da is mee te maken.
ik ga niet
Misschien toch ook maar weer eens Tiesto meepikken 
Die intro van zijn nieuwe ISOS is gewoonweg de beste track van de compilatie imo.
heb hier nog een ticket liggen voor de geinteresseerden..
Prijs?
de gwne prijs 40 euro dus...
Ik hou mijn beslissing nog even in beraad