TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SMC
SMC

J�pp det d�r blir nog mumma... fr�gan �r bara vem som spelar p� vilken dag, kan bli lite knepigt att ta ledigt. 
�rets tjockste lina by far s� h�r l�ngt. Av vad jag h�rt s� spelar Tongen dag 1 och SOS dag 2, vilket r�cker f�r mig. Resten �r ju bara bonus 
| quote: |
| Originally posted by Olov J�pp det d�r blir nog mumma... fr�gan �r bara vem som spelar p� vilken dag, kan bli lite knepigt att ta ledigt. |
N�, vem ska g�? Och �nnu viktigare - vem har f�rfest? 
jag kliver onsdag, blir nog den vanliga f�rfesten hos en polare p� kungsholmen .. om s� blir fallet s� �r du nog v�lkommen laszlo
.. g�ller dig me sam men du tvekar ju .. 
| Originally posted by Braxen jag kliver onsdag, blir nog den vanliga f�rfesten hos en polare p� kungsholmen .. om s� blir fallet s� �r du nog v�lkommen laszlo .. g�ller dig me sam men du tvekar ju .. |
| Originally posted by Laszlo Vem i b�vern har sagt att jag tvekar? Svarade ju dig p� msn inatt n�r jag kom hem =) |
| Originally posted by Braxen ..heter du Sam ? |
N�r kommer du upp Laszlo ? vad har du f�r planer ?
| Originally posted by Braxen N�r kommer du upp Laszlo ? vad har du f�r planer ? |
Hur ser f�rdelningen �ver dagarna ut? N�gon som vet. �r ledig fredag s� det finns ju ett klart sug att sv�nga de lurviga p� torsdagkv�ll...
Saxat fr�n ett annat forum
Speltider torsdag vad jag h�rt: XX.XX-22.00 Dandy Digital 22.00-00.00 Dana & PB 00.00-Slut S.O.S Med reservation f�r n�gon halvtimma hit eller dit. Audiofly sist ut p� andra golvet. Innan dem Nils Noa. |
hur va det ig�r ?