TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cybersex..? No Way..!
Pages (2): [1] 2 »
Cybersex..? No Way..!
Waarmee het begon...
Ik was bij vriend van me thuis en hij had een meissie in zijn lijst staan op MSN. Ze had hem een foto gestuurt met daarop haar met d'r nicht:

Links is Anne het meisje waarmee we aan het chatten waren en rechts is haar nicht.
Lijkt me duidelijk dat Anne een mooi meisje is...
We spreken af dat ze vrijdag naar Apeldoorn komt om ons te bezoeken zodat we elkaar in het echt kunnen zien.
Maar de volgende dag ligt Anne ineens in het ziekenhuis..
Een zware longontsteking, dus ze kan vrijdag niet komen
Jammer, dus we houden maar contact via MSN... toen werd het al beetje onlogisch.. inet in het ziekenhuis. Maar gelukkig ze heeft een laptop 
Ze wilde wel dat we haar zouden blijven SMSen omdat ze daar zo alleen was... (GSM-ziekenhuis
)
In ieder geval, wij vonden dus duidelijk dat Anne een leuk meisje was dus we bleven uiteraard heel aardig
, en vriend van me vroeg Anne zelfs verkering (over MSN lolz).
Op diezelfde dag 's avonds, melde een vriendin van anne zich bij ons aan. Ik ging haar dus wat dingen vragen over Anne en kwam erachter dat ze goed in liegen bleek te zijn.
Dus ik vroeg "ze ligt toch wl echt in ziekenhuis h�"...
Nee..
Dus heb ik die vriendin de foto laten zien die Anne van derzelf stuurde... Da is Anne niet..!!!!
Ik had al de grootste lol, maar da werd pas compleet toen ik een echte foto van haar kreeg toegestuurd van haar vriendin..
Deze foto blijf voor mij echt lol,
Klik Hier als je 'm wilt zien..
Dan voel je je echt klotuh als je haar verkering hebt gevraagd
Lolz
shame on you hehe lol
.. Volgens mij is 95 % van die meisjes niet echt op msn, of doen ze zich voor als anderen.. Of heeft er hier echt iemand een vriendinnetjuh (of vriendjuh) overgehouden aan t internet?
Ltr!
wicked
trouwens die 2de foto is wel EEEERRRRGGG erg.. misschien ook weer een grap?
heej
ik heb ook met haar gechat
ghehehe


| quote: |
| Originally posted by Optimus heej ik heb ook met haar gechat ghehehe ![]() ![]() |

whahaha dit verhaal is wel niet zo komisch
en die 2de foto....
maar de grote vraag, wie is nu dat meisje in de 1ste foto??
| quote: |
| Originally posted by dj_highforce Nog wat over haar toe te voegen dan.. ![]() Tell us everything you know..! |


| quote: |
| Originally posted by Blik whahaha dit verhaal is wel niet zo komisch en die 2de foto.... maar de grote vraag, wie is nu dat meisje in de 1ste foto?? |
lol!
beetje zonde van die smsjes niet? 
wel lol ja 
dat is het mooi op internet he je weet nooit wie het echt is!!

ik kan die 2 de foto overgens niet openen maar ik neem aan dat ze er daar wat minder mooi uitziet 
Das jullie straf manne!! loop dan ook niet altijd je pik blindelings achterna
Lol denk iedereen die wel vaak chat met meisjes op msn dit wel meemaakt. Heb ook wel wat foto's van meisjes die zichzelf helemaal geweldig vinden en als je dan die foto opgestuurd krijgt 
LOL!!! wel klote voor je vriend, maar ik neem dat die haar al uit haar lijst heeft gekicked?
enneh het msnadres van dat meisje van die foto moet je nog ff zien te krijgen, ik zal haar dan wel ff versieren met een turkse foto

| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Lol denk iedereen die wel vaak chat met meisjes op msn dit wel meemaakt. |

| quote: |
| ik kan die 2 de foto overgens niet openen maar ik neem aan dat ze er daar wat minder mooi uitziet |
Hoe oud zijn die grietjes????
lol
die op die tweede foto is denk niet ouder dan 14.......
MEN.... she is UGLY!

| quote: |
| Originally posted by dj_highforce Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil... Beetje jammer dus |
| quote: |
| Originally posted by dj_highforce Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil... Beetje jammer dus |

(Maaruh hoe weet je dat ze in Raalte woont dan??)

....en zo groot is Raalte nou ook weer nie
, maark heb dr volgens mij nog nooit gezien
| quote: |
| Originally posted by Joost008 wtf waar woont ze precies dan ![]() (Maaruh hoe weet je dat ze in Raalte woont dan??)Ik Woon in RAALTE ![]() ![]() ....en zo groot is Raalte nou ook weer nie ik heb ook altijd geluk he , maark heb dr volgens mij nog nooit gezien |
| quote: |
| Originally posted by dj_highforce Ze woont in de buurt van Raalte, dus niet in Raalt (kan Heerle?), dat hoorde ik dus van haar vriendin, want het meisje op de foto komt wel in een plaatstelijke dicotheek voor kleine kutkinderen (Kabaal). Daardoor wist zij dus wel beetje wie het was.. |
haha das idd best lullig jah 
Re: Cybersex..? No Way..!
BAH BAH BAH BAH wat een lelijke grobbenbol!!!!
Die zou je geeneens willen schoppen.... dadelijk is je schoen nog vuil
| quote: |
| Originally posted by dj_highforce GSM-ziekenhuis |
Maar het gaat toch om het innerlijk.
Of niet dan!!!
| quote: |
| Originally posted by raoel Maar het gaat toch om het innerlijk. Of niet dan!!! |
) maar er zijn grenzen
| quote: |
| Originally posted by magrec haha maar het oog wil ook wat.... Ze hoeft niet miss universe te zijn (mag wel natuurlijk ) maar er zijn grenzen |
, mja iig wel lagge verhaaal
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.