TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cybersex..? No Way..!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by dj_highforce on May-16-2002 21:22:

Cybersex..? No Way..!

Waarmee het begon...
Ik was bij vriend van me thuis en hij had een meissie in zijn lijst staan op MSN. Ze had hem een foto gestuurt met daarop haar met d'r nicht:

Links is Anne het meisje waarmee we aan het chatten waren en rechts is haar nicht.
Lijkt me duidelijk dat Anne een mooi meisje is...
We spreken af dat ze vrijdag naar Apeldoorn komt om ons te bezoeken zodat we elkaar in het echt kunnen zien.
Maar de volgende dag ligt Anne ineens in het ziekenhuis..
Een zware longontsteking, dus ze kan vrijdag niet komen
Jammer, dus we houden maar contact via MSN... toen werd het al beetje onlogisch.. inet in het ziekenhuis. Maar gelukkig ze heeft een laptop
Ze wilde wel dat we haar zouden blijven SMSen omdat ze daar zo alleen was... (GSM-ziekenhuis )
In ieder geval, wij vonden dus duidelijk dat Anne een leuk meisje was dus we bleven uiteraard heel aardig , en vriend van me vroeg Anne zelfs verkering (over MSN lolz).
Op diezelfde dag 's avonds, melde een vriendin van anne zich bij ons aan. Ik ging haar dus wat dingen vragen over Anne en kwam erachter dat ze goed in liegen bleek te zijn.
Dus ik vroeg "ze ligt toch wl echt in ziekenhuis h�"...
Nee..
Dus heb ik die vriendin de foto laten zien die Anne van derzelf stuurde... Da is Anne niet..!!!!
Ik had al de grootste lol, maar da werd pas compleet toen ik een echte foto van haar kreeg toegestuurd van haar vriendin..

Deze foto blijf voor mij echt lol,
Klik Hier als je 'm wilt zien..

Dan voel je je echt klotuh als je haar verkering hebt gevraagd Lolz


Posted by Jappio on May-16-2002 21:25:

shame on you hehe lol .. Volgens mij is 95 % van die meisjes niet echt op msn, of doen ze zich voor als anderen.. Of heeft er hier echt iemand een vriendinnetjuh (of vriendjuh) overgehouden aan t internet?

Ltr!


Posted by TimeportE on May-16-2002 21:27:

wicked

trouwens die 2de foto is wel EEEERRRRGGG erg.. misschien ook weer een grap?


Posted by Opti on May-16-2002 21:32:

heej

ik heb ook met haar gechat

ghehehe


Posted by dj_highforce on May-16-2002 21:33:

quote:
Originally posted by Optimus
heej

ik heb ook met haar gechat

ghehehe


Nog wat over haar toe te voegen dan..
Tell us everything you know..!


Posted by Blik on May-16-2002 21:36:

whahaha dit verhaal is wel niet zo komisch

en die 2de foto....

maar de grote vraag, wie is nu dat meisje in de 1ste foto??


Posted by Opti on May-16-2002 21:38:

quote:
Originally posted by dj_highforce


Nog wat over haar toe te voegen dan..
Tell us everything you know..!



Whaaa! was geintje joh!


Posted by dj_highforce on May-16-2002 21:42:

quote:
Originally posted by Blik
whahaha dit verhaal is wel niet zo komisch

en die 2de foto....

maar de grote vraag, wie is nu dat meisje in de 1ste foto??


Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil...
Beetje jammer dus


Posted by John on May-17-2002 07:49:

lol!
beetje zonde van die smsjes niet?


Posted by franzelare on May-17-2002 08:00:

wel lol ja

dat is het mooi op internet he je weet nooit wie het echt is!!

ik kan die 2 de foto overgens niet openen maar ik neem aan dat ze er daar wat minder mooi uitziet


Posted by Donna on May-17-2002 08:07:

Das jullie straf manne!! loop dan ook niet altijd je pik blindelings achterna


Posted by Dj Lex on May-17-2002 08:23:

Lol denk iedereen die wel vaak chat met meisjes op msn dit wel meemaakt. Heb ook wel wat foto's van meisjes die zichzelf helemaal geweldig vinden en als je dan die foto opgestuurd krijgt


Posted by DJ Bazz on May-17-2002 08:48:

LOL!!! wel klote voor je vriend, maar ik neem dat die haar al uit haar lijst heeft gekicked?
enneh het msnadres van dat meisje van die foto moet je nog ff zien te krijgen, ik zal haar dan wel ff versieren met een turkse foto


quote:
Originally posted by Dj Lex
Lol denk iedereen die wel vaak chat met meisjes op msn dit wel meemaakt.


van de meeste meisje die ik op msn heb weet ik wel hoe ze eruit zien

quote:
ik kan die 2 de foto overgens niet openen maar ik neem aan dat ze er daar wat minder mooi uitziet


je mist niets hoor!


Posted by magrec on May-17-2002 08:49:

Hoe oud zijn die grietjes????

lol


Posted by BlaiR.WitcH on May-17-2002 09:56:

die op die tweede foto is denk niet ouder dan 14.......


Posted by total woot on May-17-2002 11:14:

MEN.... she is UGLY!


Posted by raoel on May-17-2002 11:49:

quote:
Originally posted by dj_highforce


Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil...
Beetje jammer dus


Hoe ben je er eigenlijk achtergekomen wie dat meisje op de foto is?
Die ziet er wel leuk en schattig uit, alleen een beetje jong.


Posted by Joost008 on May-17-2002 14:06:

quote:
Originally posted by dj_highforce


Meisje is uit de buurt van Raalte die op d'r 12e onmaagd werd door een turk en ook alleen maar turken wil...
Beetje jammer dus


wtf waar woont ze precies dan (Maaruh hoe weet je dat ze in Raalte woont dan??)
Ik Woon in RAALTE....en zo groot is Raalte nou ook weer nie
ik heb ook altijd geluk he , maark heb dr volgens mij nog nooit gezien


Posted by dj_highforce on May-17-2002 14:13:

quote:
Originally posted by Joost008


wtf waar woont ze precies dan (Maaruh hoe weet je dat ze in Raalte woont dan??)
Ik Woon in RAALTE....en zo groot is Raalte nou ook weer nie
ik heb ook altijd geluk he , maark heb dr volgens mij nog nooit gezien


Ze woont in de buurt van Raalte, dus niet in Raalt (kan Heerle?), dat hoorde ik dus van haar vriendin, want het meisje op de foto komt wel in een plaatstelijke dicotheek voor kleine kutkinderen (Kabaal).
Daardoor wist zij dus wel beetje wie het was..


Posted by Joost008 on May-17-2002 14:18:

quote:
Originally posted by dj_highforce


Ze woont in de buurt van Raalte, dus niet in Raalt (kan Heerle?), dat hoorde ik dus van haar vriendin, want het meisje op de foto komt wel in een plaatstelijke dicotheek voor kleine kutkinderen (Kabaal).
Daardoor wist zij dus wel beetje wie het was..


Dat zal dan wel Heerde zijn denk ik of misschien Heeten
en Kabaal is idd een kuttent waar allemaal kleine koters komen, gaat me zussie ook altijd heen


Posted by TranceFool on May-17-2002 14:46:

haha das idd best lullig jah


Posted by Sandman on May-17-2002 15:58:

Re: Cybersex..? No Way..!

BAH BAH BAH BAH wat een lelijke grobbenbol!!!!

Die zou je geeneens willen schoppen.... dadelijk is je schoen nog vuil



quote:
Originally posted by dj_highforce
GSM-ziekenhuis


Ja dat mag !!! zolang het maar niet bij apparatuur komt die stralingsgevoelig zijn... zoals gevoelige meetinstrumenten (hart bewaking)


Sandman


Posted by raoel on May-17-2002 17:40:

Maar het gaat toch om het innerlijk.
Of niet dan!!!


Posted by magrec on May-17-2002 18:15:

quote:
Originally posted by raoel
Maar het gaat toch om het innerlijk.
Of niet dan!!!


haha maar het oog wil ook wat....
Ze hoeft niet miss universe te zijn (mag wel natuurlijk ) maar er zijn grenzen


Posted by Siesta on May-17-2002 19:26:

quote:
Originally posted by magrec


haha maar het oog wil ook wat....
Ze hoeft niet miss universe te zijn (mag wel natuurlijk ) maar er zijn grenzen


gsdverdamme, die 2e foto is echt oerlelijk, ik pleurde vamme stoel, sjees, mja 1e foto is cool, maar dat ze zich alleen door turken laat boren is niet leuk , mja iig wel lagge verhaaal



laterrrrrrr


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.