TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Germany
-- [28-06-2008] Tranceclassixx - Jochen Miller Special @ Matrixx Nijmegen, NL

Posted by godfatherdc on May-16-2008 13:23:

Love Poundin' Sensation [28-06-2008] Tranceclassixx - Jochen Miller Special @ Matrixx Nijmegen, NL

Jochen Miller Special!

***Jochen Miller***
Rank1
Ernesto vs Bastian
Cosmic Gate
Ronald van Gelderen
Richard Durant
Arntento Divini

DATE : 28-6-2008
VJ : Vision Impossible
ENTRANCE : € 15 (doorsale only)
DOORS OPEN : 22.00 till 05.00

http://matrixx.nl/

...am selben tag ist die ruhr in love, eine bessere afterparty gibt es nicht^^

Posted by Vanditine on May-16-2008 15:47:

ARGH!

nicht dabei... Fusion...

Posted by JeSsY0182 on May-16-2008 22:20:

Toll, wär ne gute Gelegenheit gewesen.
Aber was ist? Ausbildungswochenende.
Byebye Ruhr in Love und das Matrixx bleibt weiter unbekannt.

Posted by godfatherdc on May-18-2008 21:08:

quote:
Originally posted by JeSsY0182
Toll, wär ne gute Gelegenheit gewesen.
Aber was ist? Ausbildungswochenende.
Byebye Ruhr in Love und das Matrixx bleibt weiter unbekannt.

na super
aber irgendwann.....irgendwann wirst du auch einmal in den genuss kommen den laden zu sehn

frag mal die nadda......löl

freu mich schon - jochen miller spezial *hrhr* quasi wie ein miller only oder miller in concert

hihi

Posted by godfatherdc on May-26-2008 13:50:

lineup ist da^^^^

Posted by Vanditine on May-26-2008 17:00:

ich glaub ich lass die fusion ausfallen wenn ich das so seh...

Posted by manu76 on May-27-2008 09:22:

Auf dem neuen Line-up Flyer (lagen auf der Blackhole Night im Matrixx) stehen Cosmic Gate und Richard Durant aber nicht mehr.
Also nicht drauf verlassen das die kommen....

Posted by Cosmique on May-27-2008 09:34:

scheisse wie geil !!!!!!

Posted by godfatherdc on May-27-2008 10:52:

quote:
Originally posted by manu76
Auf dem neuen Line-up Flyer (lagen auf der Blackhole Night im Matrixx) stehen Cosmic Gate und Richard Durant aber nicht mehr.
Also nicht drauf verlassen das die kommen....

dein erster post hier im forum und direkt was produktives, sehr fein

ja, ich denke das lineup wird so aussehn:

Jochen Miller all night long!
Rank1
Ronald van Gelderen
Ernesto vs Bastian
Artento Divini

\o/

du warst auf der blackhole night?
wenn du magst schreib mal hier wie es war -> http://www.tranceaddict.com/forums/...8&forumid=44&s=

btw. nice myspace page

Posted by manu76 on May-27-2008 12:00:

Love is in the air

quote:
Originally posted by godfatherdc
dein erster post hier im forum und direkt was produktives, sehr fein :)

ja, ich denke das lineup wird so aussehn:

Jochen Miller all night long!
Rank1
Ronald van Gelderen
Ernesto vs Bastian
Artento Divini

\o/

Danke, muß mich ja erstmal nützlich machen bevor ich blödes Zeug laber..

Also für mich ist das Line up vollkommen in Ordnung so, ist mehr als Spitze, allein schon wegen Jochen

quote:
Originally posted by godfatherdc
du warst auf der blackhole night?
wenn du magst schreib mal hier wie es war -> http://www.tranceaddict.com/forums/...8&forumid=44&s=

btw. nice myspace page :p :)

Ja war ich, hab aber hier nichts dazu gefunden. Muß ich gleich mal gucken gehen

Posted by Frodoger on May-27-2008 15:55:

den termin lass ich einfach ganz entspannt rankommen. gibt ja eh kein presale.

Was meint Ihr mit Fusion?

Posted by JeSsY0182 on May-27-2008 18:35:

quote:
Originally posted by Frodoger
Was meint Ihr mit Fusion?

http://www.fusion-festival.de/

Posted by Frodoger on May-28-2008 04:50:

quote:
Originally posted by JeSsY0182
http://www.fusion-festival.de/

danke

Posted by godfatherdc on Jun-20-2008 07:21:

quote:

EEN TRANCE WATERVAL MET JOCHEN MILLER IN THE SPOTLIGHT
Het is zonder meer weer een hoogtepuntje in een toch al lekker lopende DJ-carrière: Tranceclassixx Jochen Miller Special, op zaterdag 28 juni. Want Jochen is beslist één van de betere trance DJ’s van ons land, maar daarnaast ook nog eens een zeer gedegen producer. Want voor Jochen Miller telt maar één ding: zorgen dat trance in de top van de dance van de wereld blijft. Op 28 juni doet hij dat samen met Rank1 (B2B), Ronald van Gelderen, Ernesto vs Bastian en Artento Divini. Dit is er dus één voor de boeken.

En aan die geschiedschrijving draagt hij op 28 juni weer zijn steentje bij tijdens een Tranceclassixx die bol zal staan van de oude klappers. En dan worden ook écht die oude klappers van toen - zeg vijf jaar terug - bedoeld. “Natuurlijk! Verwacht de knallers uit de echte oude Matrixx tijd,” zegt Jochen Miller. “Ik wil dat gevoel van toen weer boven zien te krijgen. Dat verwachten mensen van mij, en dat krijgen ze. Protect the Innocent, Airport, Vanity natuurlijk, Twisted, dat was ook een bom, ze gaan allemaal langs komen. Het lijken wel de doorsnee tranceplaatjes van vroeger, maar het zijn echte, grote landelijke hits geweest.”

Dat Jochen Miller sinds de begintijd van The Matrixx (waar hij al snel resident werd) muzikaal een iets andere koers is gaan varen, is niet van invloed op deze super tranceavond, zegt hij. “Dat ik een nieuwe richting ben op gegaan, staat er los van. De bezoekers komen niet voor de nieuwe sound. En dat maakt mij ook helemaal niet uit, want de oude trance is geweldige muziek.”
Jochen Miller heeft deze nacht zijn special, en dat betekent in de praktijk dat hij twee sets zal draaien, en daar tussendoor ook nog B2B gaat met Rank1, die andere grootmeesters van de trance. Het lijkt er op dat trance bezig is met een comeback.
“Dat is zeker waar. In het algemeen komt trance helemaal terug. Het gaat niet alleen bij The Matrixx goed met trance, maar het gaat nu overal goed. Dat moest ook wel een keer gebeuren, het was alleen de vraag wanneer. Tranceclassixx is ook een van de leukste en gezelligste avonden van The Matrixx geworden.”

Maar er zijn verschillen met vroeger, zo merkt Jochen. “Het is nu muzikaal wat ingetogener, vroeger ging het echt, echt los. Nu gaat het goed los, laat ik het zo zeggen. Hoe dan ook blijven dit geweldige nachten met een super goed publiek dat er ook helemaal voor gaat.”
Ook na deze klapper van een Tranceclassixx zal de dancewereld nog het nodige van Jochen blijven horen. “Ik zit nu in de studio met Rank 1, de nieuwe productie Lost Connection komt nu net uit, ik werk samen met Sander van Doorn, en ik sta straks weer op Mystery Land, nadat ik net terug ben van Emporium en dit jaar ook weer op Trance Energy stond. Nu nog wat meer voeten aan de grond in the UK en Ierland, dan ben ik helemaal tevreden.”

En dat zal het publiek op 28 juni ook zijn: heel tevreden. Want naast Jochen staan daar Rank1, Ronald van Gelderen, Ernesto vs Bastian en Artento Divini. Stuk voor stuk verantwoordelijk voor kneiters van trancehits. Verwacht dus één grote muzikale waterval in de beste traditie van de trance in Nederland. Dan is maar één advies mogelijk: komen.

Saturday 28 June
Doors open from 22.00 till 05.00
Entrance € 15,- (doorsale only)
Age 20+