TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laatste aanmelding vandaag :-P

Posted by magrec on May-17-2002 11:19:

Laatste aanmelding vandaag :-P

Ok vanaf morgen kunnen we stemmen op de 3 nieuwe mods voor het forum Heeft iedereen die mod wil worden zich nu al aangemeld (zo niet dan moet je me Vandaag nog ff PM sturen!!!!)

Kheb ff nagedacht over hoe er gestemd gaat worden maar ik heb het ongeveer zo bedacht:

Kheb een formulier met scriptje gemaakt....
Daar kunnen jullie een top 3 van mods kiezen (nummer 1 krijgt 3 punten nummer 2 krijgt 2 etc..)

Die resultaten worden naar mij gemaild en iedereen kan stemmen tot woensdag en dan heb ik alle resultaten en dan worden alle resultaten door mij hier op het forum gezet en dan euh ja dan

naja ik denk dat het een goed idee is maar als jullie mij niet vertrouwen ofzo dan wil ik het best iemand anders het laten doen...

het formulier ziet er ongeveer zo uit

grtz magrec

Posted by DJ Bazz on May-17-2002 12:15:

ik vind het wel allemaal heel tof dat je het zo hebt gemaakt, maareh je kan toch ook gewoon een poll houden op het forum. mensen kunnen dan maar op ��n persoon stemmen maar dat is dan jammer dan hoor. er komen echt wel genoeg stemmen. enneh het is niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor, maar het lijkt me gewoon makkelijker om het simpel(er) te houden

Posted by Subsonik on May-17-2002 12:30:

Thumbs up

Ik vind het er flex uitzien, vind het wel een goed systeem

Posted by Cosmic on May-17-2002 13:17:

Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch...

Posted by Subsonik on May-17-2002 13:23:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch...

nope, kan niet, alsje geen member bent kunje NIET stemmen in een poll

maare Magrec , alsje bij dat scriptje van jou gstemd hebt, en je wist je cookies, kunje dan zeker weer stemmen?

Posted by Cosmic on May-17-2002 13:56:

Nee, dat weet ik. Maar members kunnen wel eindeloos blijven stemmen toch? Vandaar

Posted by Subsonik on May-17-2002 14:03:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Nee, dat weet ik. Maar members kunnen wel eindeloos blijven stemmen toch? Vandaar

nee horr , dat kan niet

enne Magrec nog wat , op die manier van jou kamn IEDEREEN stemmen en dan ook nog op verschillende pc's

mijn idee :

Gewoon in een thread stemmen , en dan aleen je stem erin zetten , geen andere onzin (/me kijkt naar Optimus ) want anders isset niet meer overzichtelijk , op deze manier weetje zeker dat er eerlijk gestemd is

Posted by M5 on May-17-2002 14:05:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

nee horr , dat kan niet

enne Magrec nog wat , op die manier van jou kamn IEDEREEN stemmen en dan ook nog op verschillende pc's

misschien dat je daarom je naam moet invullen?

Posted by Joost008 on May-17-2002 14:11:

Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo

Posted by Subsonik on May-17-2002 14:11:

quote:
Originally posted by M5

misschien dat je daarom je naam moet invullen?

oops, whehe , nieteens gezien , sorry Magrec

Posted by magrec on May-17-2002 14:32:

quote:
Originally posted by Joost008
Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo

euh naja dat gaat ook niet werken ik meende dat blik zei dat je pas na 2 weken van aanmelding op het forum kan komen...

Ik heb zowiezo wel in de gaten wanneer iemand de boel aan het verzieken is.... verwacht niet dat dat gaat gebeuren

en het was ook een goede html oefening voor me aangezien ik binnenkort tentamen html heb

owja het is gewoon een formulier wat je invult en dat wordt naar mij toe gemaild

Posted by TranceFool on May-17-2002 14:41:

Ziet er mooi uit man

Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen ....of is dat ook toegestaan?

Posted by magrec on May-17-2002 15:04:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ziet er mooi uit man

Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen ....of is dat ook toegestaan?

Ik hoop dat mensen gewoon 3 personen kiezen en als er 3x op dezelfde persoon wordt gestemd telt maar 1 stem

Posted by Blik on May-17-2002 15:40:

met jou systeem kan ik wel bijvoorbeeld een nickname invullen die al een tijd niet meer hier komt, stel ik pak de nickname van Rudy, kan daarmee stemmen, en dan nog met mezelf

en dan zijn er nog de mensen die niet willen stemmen, die zeggen dat tegen iemand en die gaat dan voor hem/haar in de plaats stemmen

een poll is gewoon beter, iedereen kan 1 keer stemmen, niemand kan 2 keer stemmen, de 3 hoogste worden mods, simpel toch

Posted by TimeportE on May-17-2002 16:21:

quote:
Originally posted by Blik
met jou systeem kan ik wel bijvoorbeeld een nickname invullen die al een tijd niet meer hier komt, stel ik pak de nickname van Rudy, kan daarmee stemmen, en dan nog met mezelf

jaaa.. rudy zit in engeland, die rare gozer!
heerlijk hoe die gast zijn ideeen uitte!

Posted by Apoptosis on May-17-2002 17:07:

Maarrrrr, met een poll kan elk lid van de hele TranceAddict forum ook stemmen... dus ook bijvoorbeel mensen uit Oezbekistan of zow, die dan geen fuk snappen van wat er staat en die voor de lol gewoon een naampie aanklikken... niet dat het erg waarschijnlyk is dat dit zal gebeuren, maar toch...

[EDIT]k vin dat systeempie van magrec dus eigenlyk wel ok, maar zoals blik zei, er moet wel op gelet degenen die dat formulier invullen wel nog members zyn[/EDIT]

Posted by TranceFool on May-17-2002 17:17:

Dit is de oplossing:

Systeem van Magrec en hier in de thread ff posten dat/wat je hebt gestemd

Posted by Apoptosis on May-17-2002 18:05:

quote:
Originally posted by TranceFool
Dit is de oplossing:

Systeem van Magrec en hier in de thread ff posten dat/wat je hebt gestemd

ja idd, das wel een goeie, op wie je heb gestemd hoeft niet eens, maar d�t je hebt gestemd is wel belangryk om te vermelden

Posted by magrec on May-17-2002 18:10:

lol euhm ja drom moet je ook e-mail adres geven ik stuur namelijk iedereen een mail terug met waar ie op heeft gestemd...
en anders dan weet ik het ook niet meer...ik ga een beetje uit van de goede manieren van de mensheid (beetje na�ef)

Posted by magrec on May-17-2002 18:11:

quote:
Originally posted by Apoptosis

ja idd, das wel een goeie, op wie je heb gestemd hoeft niet eens, maar d�t je hebt gestemd is wel belangryk om te vermelden

jah is goed

Posted by New Wave on May-17-2002 18:22:

Hierbij wil ik melding maken dat ook lijst TinTim zich beschikbaar steld voor een functie als regeerkandidaten.

Na de tragische gebeurtenissen onlangs hebben we besloten om onze campange van lijst TinTim voor te zetten, onze punten zijn reeds bekend in ons nieuw uitgegeven bundel "Regeren met honkbalknuppels en bamiballen"

Wij wensen de stemgerechtigen een democratisch stemtijd tegemoed

Posted by Opti on May-17-2002 22:14:

ik heb gestemd...

de 2e keer is de goeie magrec

Posted by magrec on May-18-2002 09:06:

quote:
Originally posted by Optimus
ik heb gestemd...

de 2e keer is de goeie magrec

check je mail ff