TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<-------------------
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by magrec on May-17-2002 19:10:

Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<-------------------

ok jullie kunnen stemmen op:

http://www.modje-stemmen.tk

Vul gewoon jouw top 3 in van favoriete moderators de mods die zich hebben aangeboden zijn:

!_petrus_!
Blighty
Blik
DJ Bazz
John
Lijst TinTim
Little Theseus
New Wave
Optimus
SnuggLe
TranceFool
Yarnie

LET OP je moet je e-mail adres ook invullen dan kan ik je een reply sturen met alle gegevens die ik ook jeb gekregen krijg je de verkeerde info of krijg je helemaal geen info mail me dan ff: [email protected]

..ik wil niet zeggen dat je hem binnen 2 minuten antwoord krijgt maar op het einde van de dag (24 uur) moet je hem krijgen..

stemmen tot woensdagavond dan heb je donderdagmiddag de uitkomst en hebben we nieuwe mods zodat het forum weer gezellig gaat worden hoop ik...

grtz magrec

Posted by Siesta on May-17-2002 19:15:

Re: Modje stemmen HIER!!!!!!!!!<-------------------

quote:
Originally posted by magrec
stemmen tot woensdagavond dan heb je donderdagmiddag de uitkomst en hebben we nieuwe mods zodat het forum weer gezellig gaat worden hoop ik...

hmm, het ligt niet alleen altijd aan de mods als je het over de gezelligheid hebt.......

maar oke ik doe me stemmetjes

Posted by DJ Bazz on May-17-2002 19:15:

/me heeft gestemd, ennuh belangrijk om niet te vergeten

DJ Bazz for Mod!
DJ Bazz is at your service!

hehe

Posted by Siesta on May-17-2002 19:18:

best wel grappig deze verkiezingen . ,oja als ik meedeed zou ik zeggen waarom ze op me moeten stemmen

Wat zijn jullie ideeen om dit forum te verbeteren?

chus

Posted by Jappio on May-17-2002 19:25:

Jep Siesta..

WE WANT PARTIJPROGRAMMA'S!!!! lol

Posted by SnuggLe on May-17-2002 19:30:

Vote for SnuggLe!

Ik stuur ook mijn top 3 door.

Waarom je op mijn zou moeten stemmen? Tsja...
Ik heb wat ervaring....
Ik ben vaak online.....
Ik zit veeeel op IRC...
Ik heb geen problemen met mensen hier....
Ik wil gewoon dat het TA NL forum weer een gezellig forum wordt, en dat het gewoon een hechte club is. Geen gedoe, geen gezeik, geen geflame...

Maar ik vertrouw erop dat iedereen zelf wel weet op wie die het beste kan stemmen. Er zijn meerdere goede namen in het lijstje, waardoor ik het moeilijk vind om mezelf aan te prijzen.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Siesta on May-17-2002 19:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Vote for SnuggLe!

Ik stuur ook mijn top 3 door.

Waarom je op mijn zou moeten stemmen? Tsja...
Ik heb wat ervaring....
Ik ben vaak online.....
Ik zit veeeel op IRC...
Ik heb geen problemen met mensen hier....
Ik wil gewoon dat het TA NL forum weer een gezellig forum wordt, en dat het gewoon een hechte club is. Geen gedoe, geen gezeik, geen geflame...

Maar ik vertrouw erop dat iedereen zelf wel weet op wie die het beste kan stemmen. Er zijn meerdere goede namen in het lijstje, waardoor ik het moeilijk vind om mezelf aan te prijzen.

Greetz,
SnuggLe

symphatiek stukje (Y)
nu ff w88 op de volgende programma's

Posted by magrec on May-17-2002 19:36:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

symphatiek stukje (Y)
nu ff w88 op de volgende programma's

ey gek had dan ff gewacht met stemmen
hehe mssls

Posted by DJ Bazz on May-17-2002 19:37:

DJ Bazz at your service,

hier dus ff mijn propaganda
ik ben zeer objectief en vastberaden
ik heb nog nooit problemen gehad met andere TA'ers
ik ben altijd aanspreekbaar
ik ben zeer vaak online op het TA forum (heb iets van 10 tussenuren in de week dus dat komt dan overdag ook wel goed)
enneh gewoon stemmen op mij dus

Posted by Blik on May-17-2002 20:28:

wat een bullshit, hoezo staan new_wave en optimus er 2 keer in??? lijst tintim en optimus en new_wave apart??

maarreh natuurlijk stem op mij, ik heb nooit iets verkeerds gedaan, en ik ga geen partijprogramma opdreunen waar toch niks van waar gemaakt word

Posted by blighty on May-17-2002 20:33:

Partijprogramma van Blighty:

- Ben een van de oudste TA's
- Ben zeeer objectief
- Hecht veel waarde aan "normaal" bedrag (dus geen kwetsende opmerkingen of gespam)
- Hou van deze site en het forum
- Ben muziekliefhebber in hart en nieren
- Ben en blijf normaal

Greetings,
Blighty

Posted by Opti on May-17-2002 21:23:

Lijst TinTim is samen met New Wave ja, wij willen het wel samen doen. Wil je een van ons niet als mod, dan kan je ook voor ��n van ons kiezen, das de achterliggende gedachte

Stem op mij

Waarom?

Ik ben ten eerste vaaaaak op het forum
Ik sta voor humor (belangrijk!)
Ik ken iedereen wel, en iedereen kent mij wel
Ik wil gewoon een gezellig forum terug!

Waarom zijn er zoveel mensen weg?

Dat wil ik niet meer

Ik wil een hecht forum, waar iedreen graag terugkomt!

Tot zover de zendtijd voor politieke partijen

Posted by Remy D on May-17-2002 21:30:

Wie heeft dit bedacht. Lekker SCHRAAL. De man van het forum staat niet eens in de lijst. Staan er alleen maar nerds en losers. Wat een grap. Hoe verneuk ik het forum nog meer stem op deze kneuzen!!!!!

Posted by New Wave on May-17-2002 21:37:

quote:
Originally posted by Optimus
Lijst TinTim is samen met New Wave ja, wij willen het wel samen doen. Wil je een van ons niet als mod, dan kan je ook voor ��n van ons kiezen, das de achterliggende gedachte

Stem op mij

Waarom?

Ik ben ten eerste vaaaaak op het forum
Ik sta voor humor (belangrijk!)
Ik ken iedereen wel, en iedereen kent mij wel
Ik wil gewoon een gezellig forum terug!

Waarom zijn er zoveel mensen weg?

Dat wil ik niet meer

Ik wil een hecht forum, waar iedreen graag terugkomt!

Tot zover de zendtijd voor politieke partijen

Mwjha dat klopt, De manier hoe optimus en ik nu met elkaar omgaan is echt perfect, dat zie je nu nog maar heel weinig.........
daaruit is het idee ontstaan om het samen te doen.
De punten die Optimus genoteerd heeft die ondersteun ik met beide handen.

Posted by Opti on May-17-2002 21:51:

quote:
Originally posted by Remy D
Wie heeft dit bedacht. Lekker SCHRAAL. De man van het forum staat niet eens in de lijst. Staan er alleen maar nerds en losers. Wat een grap. Hoe verneuk ik het forum nog meer stem op deze kneuzen!!!!!

heej nerd en ik dan?

Posted by mido on May-17-2002 22:48:

Nou van mij mag dit forum helemaal de tievus in gaan!
whahaha

En dan mag iedereen naar HouseNation komen!

Posted by Little Theseus on May-17-2002 23:02:

Geen programma, geen gezeik, jullie een beetje overhalen om mij tot mod te stemmen zeker, stem alleen op mij als je denkt dat het hier beter wordt als ik moderator ben - in wiens voordeel dan ook.

Posted by Glaniskanis on May-18-2002 04:33:

Ik wilde graag Remy D's schraalgerukte kinderarm ook in de lijst met te kiezen mod's zien want dat vind ik toch wel zon geile rakker
Mijn stem gaat naar Remy D dus

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Dr. Kuipers on May-18-2002 07:54:

Heb ook gestemt...

Posted by TimeportE on May-18-2002 08:42:

just done it!

Posted by WTB on May-18-2002 09:09:

Heb net een mailtje ontvangen ter bevestiging van wat ik gestemd heb: en het KLOPT!! Goed werk magrec met dat 'formpje', ziet er goed uit (de achtergrondkleur van de pagina niet daarentegen ).

WTB.

Posted by magrec on May-18-2002 09:14:

quote:
Originally posted by WTB
Heb net een mailtje ontvangen ter bevestiging van wat ik gestemd heb: en het KLOPT!! Goed werk magrec met dat 'formpje', ziet er goed uit (de achtergrondkleur van de pagina niet daarentegen ).

WTB.

ja hmm ik had nog ff een scriptje moeten hebben die automatisch berichtjes terugstuurt want kheb nu al 23 mailtjes verstuurt ..

Posted by John on May-18-2002 10:38:

ik heb ook gestemd
verder sluit ik me aan bij wat Little Theseus zei, wel een beetje rot dat ik nou iemand na doe

quote:
Geen programma, geen gezeik, jullie een beetje overhalen om mij tot mod te stemmen zeker, stem alleen op mij als je denkt dat het hier beter wordt als ik moderator ben - in wiens voordeel dan ook.

Posted by SnuggLe on May-18-2002 11:18:

Boeiend dat mensen andere mensen overhalen...
Sommige lui hier kunnen naar mijn mening niet eens een objectief oordeel geven, omdat ze OF de helft van de mensen op de lijst niet kennen, OF hier pas lid zijn, OF zomaar stemmen op iemand.
Daarom is het juist goed dat mensen even zeggen waarom zij moderator zouden willen worden. Misschien wil er nl. iemand alleen maar moderator worden om de members eens flink onder de duim te kunnen houden.....
Dus zeur niet zo op mensen die een 'programma' hebben, laat die gewoon lekker in hun waarde.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Subsonik on May-18-2002 11:49:

zo, kep gevote,

>lijst_1_moderators: SnuggLe
>lijst_2_moderators: Blighty
>lijst_3_moderators: Yarnie

Pages (4): [1] 2 3 4 »