TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Productie van Me | Hijs af..?
Productie van Me | Hijs af..?
Ha, ik heb ffies nummertje gemaakt en wilde ffies weten wat jullie ervan vinden.
Ja ik heb hem ook in DJ's en Producers sectie gezet..!
Maar daar komt nooit iemand vandaar
Style: Happy Hardhouse
Ik heb op dit moment 3 Versies van het nummer met andere melodien, ik wilde jullie vragen welke melodie jullie het beste vinden, van versie 2 en 3 staat alleen sampletje op i-net om de melodie te horen.
[ Download | Original Mix | 5:48 | 20.05.02 ]
tis geen hardhouse wat er uit mijn boxen komt...
begint wel goed, alleen als dat deuntje na 55 seconden komt aanzeten, heb ik maar wat anders opgezet
| quote: |
| Originally posted by Optimus tis geen hardhouse wat er uit mijn boxen komt... begint wel goed, alleen als dat deuntje na 55 seconden komt aanzeten, heb ik maar wat anders opgezet |
hmmmm
tot 55 seconden begint ie een beetje a la hardstyle
daarna..
ja weet ik veel
iets waar ik niet op ken dansen
| quote: |
| Originally posted by Optimus hmmmm tot 55 seconden begint ie een beetje a la hardstyle daarna.. ja weet ik veel iets waar ik niet op ken dansen |
Het is ook geen hardhouse wat er bij mij uit mijn boxen komt.
Het is neigt eerder naar HardStyle toe.
Mijn kritische mening:
De kick vind ik wel vet. Lekker beuken. Misschien kan hij nog iets harder.
Nu even potje bier pakken! 
Zo dan lekker slokje genomen! :P
Wat de melodie betrefd. Ja euhh.... hoe kan ik dat soepel zeggen? Ik vind het niet professioneel genoeg klinken.
Het geluid wat je daarvoor gebruikt heb vind ik persoonlijk ook niet echt overtuigen. Ik zou zelf iets gepakt hebben wat de Juno kan op neigt. Dat geeft een lekkere agresieve sfeer!
*houd maiky wel van* whehe
Goed dit waren mijn puntjes die mij zo even snel opvallen! 
| quote: |
| Originally posted by mido Mijn kritische mening: De kick vind ik wel vet. Lekker beuken. Misschien kan hij nog iets harder. Wat de melodie betrefd. Ja euhh.... hoe kan ik dat soepel zeggen? Ik vind het niet professioneel genoeg klinken. Het geluid wat je daarvoor gebruikt heb vind ik persoonlijk ook niet echt overtuigen. Ik zou zelf iets gepakt hebben wat de Juno kan op neigt. Dat geeft een lekkere agresieve sfeer! *houd maiky wel van* wheheGoed dit waren mijn puntjes die mij zo even snel opvallen! |
)
geen idee wat een juno is!
de big happy Roland juno familie!
Dat en een drummachine, en je hebt een hakkuh studio (alle hakke rave geluidjes, dat is de juno)
| quote: |
| Originally posted by Pjotr G geen idee wat een juno is! de big happy Roland juno familie! Dat en een drummachine, en je hebt een hakkuh studio (alle hakke rave geluidjes, dat is de juno) |

is wel grappig, maar de deuntjes zijn beetje vaag..en dat irritante geluidje aan het begin ken ik persoonlijk nie uitstaan...wil nie zeggen dat ik het beter kan...vind het al knap dat je dit ken
Greetz Muppet
klinkt wel grappig, maar TOTAAL niet mijn style, dus ik vonder geen klap aan 
ik vind het wel knap...maar het nummer zelf valt niet bij mij in de smaak.
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten met: Reason.
wil niet echt lukken.
Welk programma gebruik je ??
Ik vind het best geinig gedaan eigenlijk. Maar toch klinkt het wel een beetje vaag om eerlijk te zijn......
Jah, volgesmij kloppen de beats niet. Ze gaan vlak achter elkaar...en de beetje mag wel wat droger misschien. Verder wel coole break en grippige build-ups he.
Keep up the good work! 
Allereerst
Cool dat je zoiets kunt maken. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten doen.
Beoordeling:
me likes hardstyle en er zit wel een gruwelijk lekkere beat en kick in.
Dan luister je het begin, klinkt wel lekker vin ik.
Maar dan blijft die hi-hat veel te lang "hangen". Die moet wat eerder ophouden.
Maar
nog steeds had ik de gedachten voor een zeer lekker beuk nummer
me luisterd verder.
hmmz
melodie
Zoals al gezegd, niet profesioneel, maar dat ben je ook niet
maar die melodie past niet bij de style (hardstyle). Dies te vrolijk, te blij.
Dus de melodie wat ruiger, groffer en je hebt echt wel een leuk nummertje gefabriekt 
Keep up the work
en hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff ik vind het wel knap...maar het nummer zelf valt niet bij mij in de smaak. Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten met: Reason. wil niet echt lukken. Welk programma gebruik je ?? |
Ik vinnet niet echt iets. Ben nogal hardstyle fan en dit is niet echt DE combinatie. Wel goed geprobeerd, maar mijn inziens allemaal iets te blij. En wat voor style is dit? Tja, een combinatie van happy hardcore, trance en hardhouse, hardstyle of zo. Ik zou in ieder geval je melodie veranderen of een trance-nummertje maken. Het begin is wel lekker op zich. Greetz.
| quote: |
| Originally posted by rellivisit Ik vinnet niet echt iets. Ben nogal hardstyle fan en dit is niet echt DE combinatie. Wel goed geprobeerd, maar mijn inziens allemaal iets te blij. En wat voor style is dit? Tja, een combinatie van happy hardcore, trance en hardhouse, hardstyle of zo. Ik zou in ieder geval je melodie veranderen of een trance-nummertje maken. Het begin is wel lekker op zich. Greetz. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.