TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Productie van Me | Hijs af..?


Posted by dj_highforce on May-17-2002 21:30:

Productie van Me | Hijs af..?

Ha, ik heb ffies nummertje gemaakt en wilde ffies weten wat jullie ervan vinden.
Ja ik heb hem ook in DJ's en Producers sectie gezet..!
Maar daar komt nooit iemand vandaar

Style: Happy Hardhouse

Ik heb op dit moment 3 Versies van het nummer met andere melodien, ik wilde jullie vragen welke melodie jullie het beste vinden, van versie 2 en 3 staat alleen sampletje op i-net om de melodie te horen.


[ Download | Original Mix | 5:48 | 20.05.02 ]


Posted by Opti on May-17-2002 22:44:

tis geen hardhouse wat er uit mijn boxen komt...


begint wel goed, alleen als dat deuntje na 55 seconden komt aanzeten, heb ik maar wat anders opgezet


Posted by dj_highforce on May-17-2002 22:49:

quote:
Originally posted by Optimus
tis geen hardhouse wat er uit mijn boxen komt...


begint wel goed, alleen als dat deuntje na 55 seconden komt aanzeten, heb ik maar wat anders opgezet


Lol

en wat vind je van de break vanaf 1:20 dan..?
En als het geen hardhouse is, wat noem je het dan..?


Posted by Opti on May-17-2002 22:57:

hmmmm

tot 55 seconden begint ie een beetje a la hardstyle

daarna..
ja weet ik veel

iets waar ik niet op ken dansen


Posted by dj_highforce on May-17-2002 23:01:

quote:
Originally posted by Optimus
hmmmm

tot 55 seconden begint ie een beetje a la hardstyle

daarna..
ja weet ik veel

iets waar ik niet op ken dansen


Jah, maar na 55 seconden komt er dus een kutgeluid in, die moet ik dus aanpassen
Maar hij begint al bij 27 seconden hard..
En zou je niet ffies kunne luisteren wat daarna komt..?
Bij 1:20 bijvoorbeel, want daar werkt hij naar de break en komt er een melodie in (misschien vind je die ook wel ruk)


Posted by mido on May-17-2002 23:03:

Het is ook geen hardhouse wat er bij mij uit mijn boxen komt.

Het is neigt eerder naar HardStyle toe.

Mijn kritische mening:

De kick vind ik wel vet. Lekker beuken. Misschien kan hij nog iets harder.

Nu even potje bier pakken!

Zo dan lekker slokje genomen! :P

Wat de melodie betrefd. Ja euhh.... hoe kan ik dat soepel zeggen? Ik vind het niet professioneel genoeg klinken.

Het geluid wat je daarvoor gebruikt heb vind ik persoonlijk ook niet echt overtuigen. Ik zou zelf iets gepakt hebben wat de Juno kan op neigt. Dat geeft een lekkere agresieve sfeer! *houd maiky wel van* whehe

Goed dit waren mijn puntjes die mij zo even snel opvallen!


Posted by dj_highforce on May-17-2002 23:28:

quote:
Originally posted by mido
Mijn kritische mening:

De kick vind ik wel vet. Lekker beuken. Misschien kan hij nog iets harder.

Wat de melodie betrefd. Ja euhh.... hoe kan ik dat soepel zeggen? Ik vind het niet professioneel genoeg klinken.

Het geluid wat je daarvoor gebruikt heb vind ik persoonlijk ook niet echt overtuigen. Ik zou zelf iets gepakt hebben wat de Juno kan op neigt. Dat geeft een lekkere agresieve sfeer! *houd maiky wel van* whehe

Goed dit waren mijn puntjes die mij zo even snel opvallen!


Kick iets harder is gedaan (Hardstyle it will Be )
Melodie heb ik nog even gelaten zoals hij is
Wazige geluid is ruiger geworden

Trouwens geen idee wat een Juno is, tell me..

Ik zal morgen nieuwe versie op net zetten


Posted by Pjotr G on May-18-2002 09:14:

geen idee wat een juno is!

de big happy Roland juno familie!

Dat en een drummachine, en je hebt een hakkuh studio (alle hakke rave geluidjes, dat is de juno)


Posted by mido on May-18-2002 09:33:

quote:
Originally posted by Pjotr G
geen idee wat een juno is!

de big happy Roland juno familie!

Dat en een drummachine, en je hebt een hakkuh studio (alle hakke rave geluidjes, dat is de juno)



ZaGuH!!!

WOEI!


Posted by Muppet on May-18-2002 09:50:

is wel grappig, maar de deuntjes zijn beetje vaag..en dat irritante geluidje aan het begin ken ik persoonlijk nie uitstaan...wil nie zeggen dat ik het beter kan...vind het al knap dat je dit ken


Greetz Muppet


Posted by Siesta on May-18-2002 11:00:

klinkt wel grappig, maar TOTAAL niet mijn style, dus ik vonder geen klap aan


Posted by Smirnoff on May-18-2002 19:47:

ik vind het wel knap...maar het nummer zelf valt niet bij mij in de smaak.
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten met: Reason.
wil niet echt lukken.
Welk programma gebruik je ??


Posted by hamburgerboefje on May-18-2002 20:08:

Ik vind het best geinig gedaan eigenlijk. Maar toch klinkt het wel een beetje vaag om eerlijk te zijn......


Posted by //j o o s t on May-18-2002 20:22:

Jah, volgesmij kloppen de beats niet. Ze gaan vlak achter elkaar...en de beetje mag wel wat droger misschien. Verder wel coole break en grippige build-ups he.

Keep up the good work!


Posted by raoel on May-18-2002 20:37:

Allereerst
Cool dat je zoiets kunt maken. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten doen.

Beoordeling:
me likes hardstyle en er zit wel een gruwelijk lekkere beat en kick in.
Dan luister je het begin, klinkt wel lekker vin ik.
Maar dan blijft die hi-hat veel te lang "hangen". Die moet wat eerder ophouden.
Maar
nog steeds had ik de gedachten voor een zeer lekker beuk nummer
me luisterd verder.
hmmz
melodie

Zoals al gezegd, niet profesioneel, maar dat ben je ook niet
maar die melodie past niet bij de style (hardstyle). Dies te vrolijk, te blij.
Dus de melodie wat ruiger, groffer en je hebt echt wel een leuk nummertje gefabriekt

Keep up the work
en hou ons op de hoogte zou ik zeggen.


Posted by dj_highforce on May-19-2002 11:55:

quote:
Originally posted by Smirnoff
ik vind het wel knap...maar het nummer zelf valt niet bij mij in de smaak.
Ik ben zelf ook een beetje aan het kloten met: Reason.
wil niet echt lukken.
Welk programma gebruik je ??


Ik gebruik Jeskola Buzz,
je kon dit eerder downloaden op www.buzzmachines.com
Maar die link is down ofzo, als je het prog wilt, moet je me ffies PMen dan up ik 'm ergens.


Posted by rellivisit on May-19-2002 14:39:

Ik vinnet niet echt iets. Ben nogal hardstyle fan en dit is niet echt DE combinatie. Wel goed geprobeerd, maar mijn inziens allemaal iets te blij. En wat voor style is dit? Tja, een combinatie van happy hardcore, trance en hardhouse, hardstyle of zo. Ik zou in ieder geval je melodie veranderen of een trance-nummertje maken. Het begin is wel lekker op zich. Greetz.


Posted by dj_highforce on May-19-2002 21:07:

quote:
Originally posted by rellivisit
Ik vinnet niet echt iets. Ben nogal hardstyle fan en dit is niet echt DE combinatie. Wel goed geprobeerd, maar mijn inziens allemaal iets te blij. En wat voor style is dit? Tja, een combinatie van happy hardcore, trance en hardhouse, hardstyle of zo. Ik zou in ieder geval je melodie veranderen of een trance-nummertje maken. Het begin is wel lekker op zich. Greetz.


Dat is het juist, wat voor style is het...
Misschien zijn er wel andere lui die deze stijl phat vinden, ik vind het zelf wel lekker, een vrolijke melodie bij een stevige beat...
Denk dat style dan Happy Hardhouse wordt ofzo



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.