TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Forbidden Love (ja Star Wars)
Forbidden Love (ja Star Wars)
Kom net terug van de Premi�re!
Was wel een leuke film...leuke schietscenes en die Irri Jar-Jar hield z'n mond s wat vaker 
Alleen dat gezwijmel......tja.......vrij saai 
Al met al zat ik met Jurassic Park 3 meer op t randje van m'n stoel!
Maar de sound system van Tivoli Leeuwarden.......YUMMY!!!!!!!!!!!!!! 
Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Was wel een leuke film...leuke schietscenes en die Irri Jar-Jar hield z'n mond s wat vaker ![]() |
k was donderdag al lekker bij de voor voor premiere gweest :P
en moet zeggen dat k m wel goed vond....en jar jar bang 0wnz0rz..gehehheh
yoda liet ook nog ff zijn 3l33t3 skillz zien......hele kewle scene
(Y)
ik vond hem echt koel en die nathalie portman is echt een lekker wijf. maar de film is naar mijn mening de beste van de 5.
Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Al met al zat ik met Jurassic Park 3 meer op t randje van m'n stoel! |

misschien toch maar eens doen
Re: Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
| quote: |
| Originally posted by Blik om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit geprobeerd een star wars film te kijken misschien toch maar eens doen |
Re: Re: Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wat nog geen Star Wars gezien, cultuurbarbaar. |
Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen
)
Re: Re: Re: Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
| quote: |
| Originally posted by Blik ben nooit zo'n fan van dat soort films Star Wars is ook geen klap aan (maar dat hoef ik jullie trekkies natuurlijk niet te zeggen ) |
Gaat vannacht ook maar es naar die film kijken. Heb 'm al 2 keer gedraaid maar heb er nog maar weinig van gezien. Er is alleen 1 probleem; Personeel mag de eerste week niet gratis
Maar daar kunnen we vast wel wat op verzinnen 
Re: Re: Re: Re: Re: Forbidden Love (ja Star Wars)
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Trekkies zijn fans van Star Trek ipv Star Wars en Star Trek zuigt aan alle kanten. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.