TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Sixpack 2002, Leander, Eye-Riz, San, Marco V!
toch maar even komen spammen:
Sixpack 2002, 6 juni, Central Studios, Utrecht
Zie www.sixpack.nl
Voorverkoop is inmiddels gestart!
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!
Wat een top line-up!!!!
Wat hadden we met alle ta's hier goed heen kunnen gaan!!!!
Maar waarom is die dag ook net Awakenings Festival!!

Ik weet het nog niet... HEEEEEEEEL misschien kom ik wel.
Ben er 2 jaar geleden met mijn ex heengegaan. Die zit nu ook weer te zeiken dat ik moet komen. Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex.
Greetz,
SnuggLe
het Awakenings Festival is 6 juLi harry!!

Lijkt me ook wel lachen feestjuh! Jammer alleen dat voorverkoop in utrecht is, maar ik probeer wel wat te regelen!
Ltr!
| quote: |
| Originally posted by AlFerox het Awakenings Festival is 6 juLi harry!! |
I'll be there... Ik moet nog ff kaartjes halen, als ik ze heb laat ik wel ff weten hoe hard het gaat met de verkoop...
| Originally posted by SnuggLe Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex. |

| Originally posted by SnuggLe Ik weet het nog niet... HEEEEEEEEL misschien kom ik wel. Ben er 2 jaar geleden met mijn ex heengegaan. Die zit nu ook weer te zeiken dat ik moet komen. Maar mijn GF kan nie mee, en ik ga niet alleen die kant op, want dan wordt ik opgevreten door mijn ex. Greetz, SnuggLe |
Ltheseus, je gaat wel he hoer
kaarten zijn maar 7 euro
nu nog iemand die ze wil halen voor me in Utrecht ghehehe

| Originally posted by Optimus Ltheseus, je gaat wel he hoer kaarten zijn maar 7 euro ![]() nu nog iemand die ze wil halen voor me in Utrecht ghehehe ![]() ![]() |
Hmmm...fuck, nu iedereen gaat begin ik wel te twijfelen. Wordt wel lachen feessie dan. Nah, Optimus en New_Wave mogen dan mijn ex gaan sandwichen ofzo, dan kan ik lekker feesten 
Zo lekker is ze nou ook weer nie.....
Zal wel een keer een foto omhoog laden 
Greetz,
SnuggLe
Cool dat je naast marco v draaid, iig veel plezier en succes daar!
fuck fuck fuck
new Wave Alpha en ikke kwamen er gisteravond achter dat t op een donderdag wordt gehouden
beetje een klotedag
nu maar ff kijken of t ken
[offtopic] Eh..Optimus, waarom zit je in Jail?? [/offtopic]
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by Optimus fuck fuck fuck new Wave Alpha en ikke kwamen er gisteravond achter dat t op een donderdag wordt gehouden beetje een klotedag ![]() nu maar ff kijken of t ken |
NEEEEEEE HE!
kheb dus 7 juni een bruiloft (de hele dag, vrijdag trouwes brute vrijgezellenparty van gehad waarbij ik medeTA franzelare nog tegenkwam
)....
en de volgende parties zijn er:
6 juni: sixpack
7 juni: cosmic gate @ newyork (of iig die bossi)
en BEIDE mis ik dus... heel leuk zon bruiloft... alleen passen ze op 1 of andere manier altijd slecht in je leefschema (is ALTIJD zo met familyfeessies
)
ik bedoel, dit (donderdag) gaat richting nexussfeertje... en plus marco V ==>> altijd goed
.... en cosmic gate was zooooooooo zwaar beuken op TE ......
(en de meeting e.d. ook.... I cry)
| Originally posted by Little Theseus Beter!! Dan is je OV geldig kunnen we allemaal gratis heen en terug! kbedoel.... Alsof je vrijdag iets doet op school normaalgesproken |
..
ik wil weten:
wie gaan?
Ltheseus, gaa jij nouwww?
Tickets zijn binnen! Ze hadden nog best veel kaartjes, maar volgende week is de stufi binnen bij iedereen, en dan kan het wel es hard gaan 
Optinees, Magrec, New Wave en Snuggle, moet ik dus voor jullie kaartjes kopen?
Gaat lukken, maar reply ff voor morgenavond dan weet ik zeker hoeveel ik er moet hebben.
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN!!!!!!!
mwha ik heb de vrijdag wel eigenlijk iets
ook wel iets belangrijks :-)..maarja....dus ik blijf ook wel niet te lang denk ik, of is er iemand die vlakbij utrecht een slaapplekje heeft 
| Originally posted by New Wave mwha ik heb de vrijdag wel eigenlijk iets ook wel iets belangrijks :-)..maarja....dus ik blijf ook wel niet te lang denk ik, of is er iemand die vlakbij utrecht een slaapplekje heeft |

| Originally posted by Optimus Iris heeft vast wel een bedje over... ![]() ![]() |
en me rubberen eendje, dan kunne we samen ook in bad spelen