TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als je nog wat nodig hebt.....
Als je nog wat nodig hebt.....
Dit las ik op Clubcharts......nu we het toch over stereoapparatuur hebben....misschien hebbie nog wat nodig?
----
Even goedkoop aan nieuwe/gebruikte audio & lichtapparatuur komen? check dan onderstaande gegevens!. En woon je in de buurt van Hengelo, dan is het helemaal makkelijk.
Adres en aanvangstijd: 13.00 uur aan het opslagadres, Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden
Kijkdagen: op de dag van verkoop van 9.00 tot 12.30 uur,
aan het opslagadres te Delden
Bezichtigingsadres: opslagadres: Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden (Industrieterrein Schniederbos - ca. 10 km van Hengelo)
Aanvullende voorwaarden: In tegenstelling tot wat wordt vermeld in de Algemene
Veilingvoorwaarden, bedraagt de BTW sinds januari 2001 19%
Welke apparatuur er verkocht wordt staat onder deze link: http://www.troostwijkauctions.com/n..._fl.asp?ID=1704
-----
ik d8 toen ik de threadtitel las dat t om pillen ging whaaaa



zitten wel gave spullen bij, maar ik vind een heleboel er wel bagger uitzien, ik vraag me af of die wel zo goed zijn
ik kan er zelf (helaas) niet heen, maar ik heb mijn mannetjes alweer gestuurd 

Jammer dat er geen draaitafels bijstaan want daar ben ik wel naar op zoek...
Re: Als je nog wat nodig hebt.....
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Dit las ik op Clubcharts......nu we het toch over stereoapparatuur hebben....misschien hebbie nog wat nodig? ![]() ---- Even goedkoop aan nieuwe/gebruikte audio & lichtapparatuur komen? check dan onderstaande gegevens!. En woon je in de buurt van Hengelo, dan is het helemaal makkelijk. Adres en aanvangstijd: 13.00 uur aan het opslagadres, Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden Kijkdagen: op de dag van verkoop van 9.00 tot 12.30 uur, aan het opslagadres te Delden Bezichtigingsadres: opslagadres: Sluisstraat 5 - 7491 DA Delden (Industrieterrein Schniederbos - ca. 10 km van Hengelo) Aanvullende voorwaarden: In tegenstelling tot wat wordt vermeld in de Algemene Veilingvoorwaarden, bedraagt de BTW sinds januari 2001 19% Welke apparatuur er verkocht wordt staat onder deze link: http://www.troostwijkauctions.com/n..._fl.asp?ID=1704 ----- |


| quote: |
| Originally posted by hamburgerboefje Jammer dat er geen draaitafels bijstaan want daar ben ik wel naar op zoek... |
Hey, kun je misschien ff wat prijzen noemen? Als het een beetje te doen is (onder de 500 EUR.) dan fiets ik er morgen ff naartoe om te kijken wat het allemaal is. Lijkt me wel vet om een nieuwe hobby te hebben 
Het is best redelijk spul van decilux.
Ik heb er vroeger wel vaker gehuurd voor feesten, maar het is allemaal al wel een paar jaartjes oud!
maar als je goedkoop een spul wil komen zijn dit vaak de plekken!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie euhm... er staan 15 draaitafels bij waaronder technics sl 1200 (als ik vrij kan krijgen check ik het misschien nog ff uit....) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.