TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nature One kaarten verkrijgbaar!!!!


Posted by Kamaya on May-18-2002 16:13:

Nature One kaarten verkrijgbaar!!!!

Beste mensen,

Aangezien ik een tijdje geleden vroeg of iemand wist hoe ik aan Nature One kaarten kon komen laat ik jullie bij deze weten dat vanaf vandaag kaarten verkrijgbaar zijn!!!

Check de site van ID-T hier id-t/nature-one


Ik ga er zeker heen!!
misschien nog iets voor een meeting ofzo? (als er mensen gaan....)

Nou, de groeten.


Posted by hamburgerboefje on May-18-2002 20:25:

Ziet er helemaal niet verkeerd uit.....maar ik haat camperen


Posted by Miss Proximus on May-19-2002 09:35:

Ik ga daar veel liever hen dan Dancevalley maar ja.....je moet toch wat als je vriendje graag naar DV wil


Posted by SnuggLe on May-19-2002 09:36:

Denk niet dat ik er heenga, ik moet er werken. Thunderdome tent etc opbouwen voor ID&T. Wel leuk, mijn werkgever doet bijna alle klussen voor ID&T, vandaar dat ik toen ook al die data had.

Greetz,
SnuggLe


Posted by eXos on May-19-2002 09:47:

Line-up dan maar ff:


Posted by Miss Proximus on May-19-2002 10:42:

Paul van Dyk

Ik wou dat we daarheen gingen Ik wil niet naar Dancevalley!!!!!!!!


Ik wil naar Nature One!!!!!! Het is nog goedkoper ook toch?

Tjeez


Posted by Kamaya on May-19-2002 15:21:

slechts 49 Euro voor 2 dagen!!!


Posted by HiGH_NrG on May-19-2002 17:11:

Het is een zeer goed alternatief voor DanceValley...

Ik denk dat ik de vrijdagavond/nacht ga doen...en dus niet blijf overn88 daaro..

En voor 1 nacht is het nog niet duur! dus toppie!


Posted by mr.marcello on May-19-2002 17:14:

De line-up heeft een beetje een hoog MAYDAY-gehalte.....
Maarja, zo'n outdoor-party spreekt me wel aan!!

Met vriendelijke groet.


Posted by kolkiewolkie on May-19-2002 20:24:

Ik ben het serieus aan het overwegen


(beetje ver weg nog eigenlijk, maar goed, kga tochnie naar dancevalley duzz)


Posted by Kamaya on May-19-2002 22:59:

weet iemand eigenlijk hoe ik het beste die camping daaro zou kunnen regelen, hebben mensen dit al een keer gedaan?


Greetz.


Posted by DarkHelmet on May-20-2002 20:57:

Als je kaartje hebt voor alle dagen kun je automatisch ook wel op de 'camping'.
Alleen nog ff bijlappen daar... (kost niet veel)

Me wants to go 2!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.