TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio
ID&T Radio
Hey, ik wist helemaal niet dat ID&T een eigen radiozender had joh!
Ik denk dat een groot deel het hier allang wist, maar ik nog niet 
voor de frequentie bij jouw in de buurt kijk op: http://www.id-t.com/portal/page-radio-frequentie.php
Maar tot nu toe is het echt leuk, gewoon geen R&B en Hip-Flop erdoor enzo 
Re: ID&T Radio
| quote: |
| Originally posted by //j o o s t Hey, ik wist helemaal niet dat ID&T een eigen radiozender had joh! Ik denk dat een groot deel het hier allang wist, maar ik nog niet ![]() voor de frequentie bij jouw in de buurt kijk op: http://www.id-t.com/portal/page-radio-frequentie.php Maar tot nu toe is het echt leuk, gewoon geen R&B en Hip-Flop erdoor enzo |
idd
Niet echt vernieuwend dit nieuws 
Kijk, dat bedoel ik nou...goede info!
Ook leuk dat ik die feesten thuis kan volgen he, over 3 a 4 jaar kom ik pas binnen bij feesten van ID&T.
| quote: |
| Originally posted by //j o o s t Kijk, dat bedoel ik nou...goede info! Ook leuk dat ik die feesten thuis kan volgen he, over 3 a 4 jaar kom ik pas binnen bij feesten van ID&T. |
jah, dat heb ik wel gehoord, maar ik geloofde het niet echt. Lijkt me wel een vet id ja.
//offtopic: is er ook een link direct naar dit Holland forum zodast ik niet steeds via ta.com>forums....blabla hier hoef te komen...ander maak ik wel ff een .tk naar het halland forum waar mensen dan in een keer hiernaartoe kunnen...
he joost
donderdag van 8-10 naar armins state of trance luisteren en dan mee chatten op www.arminvanbuuren.tk, is vaak super gezellie 
| quote: |
| Originally posted by //j o o s t //offtopic: is er ook een link direct naar dit Holland forum zodast ik niet steeds via ta.com>forums....blabla hier hoef te komen...ander maak ik wel ff een .tk naar het halland forum waar mensen dan in een keer hiernaartoe kunnen... |
ik heb geruchten gehoord dat er zelfs misschien een tv zender, een programma of zowiets dergelijks van ID&T komt..
| quote: |
| Originally posted by mantisnl ik heb geruchten gehoord dat er zelfs misschien een tv zender, een programma of zowiets dergelijks van ID&T komt.. |
| quote: |
| Originally posted by mantisnl ik heb geruchten gehoord dat er zelfs misschien een tv zender, een programma of zowiets dergelijks van ID&T komt.. |
whOEPS
idd.. ut was errug vroeg vanmorge (kmoest om 7 uur werken.. aah wat is asperge steken toch een lekker werk
)
kwas cker te duf om ut te lezen
hehe, heb weer wat nieuws. Maar misschien kennen jullie deze allemaal al:
http://www.hype.fm/player
DAG en NACHT alleen maar hardstyle en af en toe een lekkere trance track er tussen door. Vind het wel relaxed.
| quote: |
| Originally posted by //j o o s t hehe, heb weer wat nieuws. Maar misschien kennen jullie deze allemaal al: http://www.hype.fm/player |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.