TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by The_G0dfather on Jun-07-2008 21:02:

Arrow Ek 2008

Vamos Holanda !!

Jaja, ik ben wederom voor de hollanders!

'88 was net iets te vroeg voor mij dus dan nu maar, 20 jaar later.

Terwijl ze imo in '98 WK moesten zijn.

Posted by BZRK on Jun-07-2008 21:11:

Eh, twas toch '88?

Ik ben ook supporter voor Holland.

Posted by The_G0dfather on Jun-07-2008 21:53:

just gvd

en 'k heb nochtans 2 weken geleden al die documentaires over dat EK gezien

Posted by FCB_Fanatic on Jun-08-2008 11:53:

volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen

Posted by Config on Jun-08-2008 12:02:

Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal , al denk ik wel dat Itali� er dit jaar mee gaat lopen

Posted by FCB_Fanatic on Jun-08-2008 12:14:

quote:
Originally posted by Config
Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal , al denk ik wel dat Itali� er dit jaar mee gaat lopen

Potugal zou ik het ook wel gunnen, Itali� maakt inderdaad ook een goeie kans maar zou ��n van die ploegen zijn die ik het absoluut niet gun. De match tegen de rode duivels mogen ze dan wel goed hebben gespeeld, dit had naar mijn mening eerder met de zwakke tegenstand te maken. Tegen goede ploegen zullen ze dat niet brengen. Dan zullen ze waarschijnlijk hun vrij saaie spelstijl terug opnemen. Verdedigend en afwachtend spelen en er zelden in slagen een aantrekkelijke match te spelen ... maar ze zijn natuurlijk wel efficient.

Posted by The_G0dfather on Jun-08-2008 13:09:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen

't Is moeilijk in te schatten vind ik. Ze zijn wel nog allemala wat jong enzo en die verdediging is zeker niet de beste van het EK. Dat wordt aan de andere kant ruimschoots gecompenseerd aan aanvallende kant. Spijtig wel dat Robben weer geblesseerd is en zeker de eerste match niet mee kan spelen.

Eerst maar eens door de groepsfase raken met frnakrijk en itali�, en wat een kern hebben die twee! Daarna is alles mogelijk zolang ze geen penalties moeten shotten

En als 't Holland niet is mag het Spanje zijn voor mij. Benieuwd of die eindelijk eens gaan presteren met al dat talent.

Posted by E-motion_error on Jun-08-2008 14:09:

Ik denk (vrees) dat Nederland er deze keer dicht gaat bij zijn, voor het eerst in jaren geen ploeg volledig bestaande uit vedetten (met talent maar ook met bijhorende nek) maar uit een combinatie van vedetten en werkers en dat zou wel is hun sterkte kunnen worden.

Doe mij maar Portugal, Rusland of Roemeni�

Posted by FenixStyle on Jun-08-2008 15:50:

Net zoals bij andere EK/WK's krijgt nu weer Itali� m'n steun.

Posted by Jasperovitsj on Jun-08-2008 16:10:

Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden.

Nederland mag het voor mij ook goed doen, maar ik vrees dat ze er in de groepsfase roemloos uit zullen gaan.

Posted by Bl@ckOut on Jun-09-2008 10:30:

Er zijn verschillende kanshebbers voor de eindzege, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen zeg ik Portugal. Ik hoop vooral dat het niet Italië of Duitsland wordt

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2008 10:41:

De Duitsers speelden anders verbazend goed en fris gisteren. Gaat - zoals altijd - een lastige klant worden.

Posted by Config on Jun-09-2008 11:50:

indeed, ze moesten zeker en vast niet onderdoen voor Portugal.. De snelheid van uitvoering was bij momenten om duimen en vingers van af te likken. Hoe meer goeie ploegen, hoe meer vreugd

Posted by E-motion_error on Jun-09-2008 16:41:

Hmm ik vond de moffen nu niet zo indrukwekkend, degelijk en stug als altijd, die kunnen altijd het tornooi winnen als ze meedoen. Maar echt goed voetbal vond ik ze gisteren nu niet brengen.
Frankrijk - Roemeni� is ook maar matig tot nu toe, had beide ploegen sterker verwacht

Posted by Real on Jun-09-2008 17:01:

Even copy-paste uit de andere thread, want die mongool ergert mij weer.

quote:
Originally posted by Real
Huybrechts

Die gedraagt zich elke keer als ik 'em zie een beetje debieler.

Posted by Gladius on Jun-09-2008 18:27:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Hmm ik vond de moffen nu niet zo indrukwekkend, degelijk en stug als altijd, die kunnen altijd het tornooi winnen als ze meedoen. Maar echt goed voetbal vond ik ze gisteren nu niet brengen.
Frankrijk - Roemeni� is ook maar matig tot nu toe, had beide ploegen sterker verwacht

bleh ja wat een kutmatch zeg, net zoals Frankrijk's openingsmatch op het vorige WK. Hopelijk wordt da sebiet gecompenseerd!

Posted by Config on Jun-09-2008 19:32:

Ja man de guidos staan al 2-0 voor.

Posted by BZRK on Jun-09-2008 19:33:

Fantastische goal van Sneijder

Maargoed, op die moment kon Nederland evengoed 0-1 achter gestaan hebben. Dat eerste doelpunt moest gewoon afgekeurd worden denk ik, en die trektfout van Mattijsen was evengoed een penalty waard..

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2008 20:50:

Jah, dat eerste doelpunt had inderdaad afgekeurd moeten worden (hoewel er daar overal twijfel over is blijkbaar ), en dan had je waarschijnlijk een andere wedstrijd. Maar hoe Nederland daarna voetbalde en de match onder controle had, chapeau. Zeker niet dominant, maar toch nooit zwaar in de problemen geraakt. En als de Italianen er al eens doorkwamen, dan konden ze rekenen op een sublieme Van Der Sar. Fris voetbal van de kezen, enorm veel inzet en loopvermogen (kijk maar wat Gio twee keer doet, van de eigen backlijn naar voren rushen en een assist/goal daaruit puren), en geweldig hoe ze de omschakeling konden maken. Ik vond het wel jammer dat de Italianen precies niet bij machte waren om hun spel om te gooien. Toch niet de topploeg die iedereen verwachtte.

Posted by Config on Jun-09-2008 21:08:

Ik zie het Holland toch geen 2 keer meer doen, idem voor Itali�. Maar toch chapeau inderdaad, al zat alles hen wel mee vandaag.

Posted by Glaniskanis on Jun-09-2008 21:21:

Blijkbaar was de 1e goal gewoon goed... desondanks geweldige wedstrijd gezien

http://www.voetbalprimeur.nl/site/n...oedgekeurd.html

quote:

Van Ettekhoven: "Het was een zuiver doelpunt. De assistent-scheidsrechter heeft sterk gehandeld. In de spelregels staat dat een verdediger een aanvaller van de tegenpartij niet in buitenspelpositie kan brengen door zich terug te trekken achter zijn eigen doellijn."

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2008 21:50:

Echt bewust was het niet, hij werd omver gebuffeld door z'n eigen doelman...

Posted by jeronimo_jd on Jun-09-2008 21:53:

Ik hoop dat holland tot in de finale geraakt, want de 29ste ben ik in amsterdam!! jawel en dat zou pas een feest zijn om dat te mogen meemaken. Ik gun het ze van hart in ieder geval! (dan zou de afgang voor onze duivels alsmaar groter zijn haha )

Posted by Config on Jun-09-2008 22:30:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Echt bewust was het niet, hij werd omver gebuffeld door z'n eigen doelman...

Inderdaad, 100% ongeldig doelpunt. Bovendien wordt enkel Sneijder in buitenspel geplaatst door die actie.. Van Nistelrooij bevond zich aan de andere kant van het doel, en deze stond gewoon buitenspel tussen 2 verdedigers van Itali�. Redenen genoeg dus om een buitenspel te rechtvaardigen.

quote:
Originally posted by jeronimo_jd
(dan zou de afgang voor onze duivels alsmaar groter zijn haha )

Wat hebben de Belgen daar nu mee te maken?

Posted by FCB_Fanatic on Jun-09-2008 22:31:

ik heb de match wel niet volledig gezien, maar de Italianen waren precies NOG zwakker dan verwacht. Blijkbaar missen ze Cannavaro meer dan ze zelf ooit gedacht hadden . In ieder geval zit ik er niet mee in dat Itali� op zijne dek heeft gekregen. Is een ploeg die toch enkel maar anti-voetbal speelt

en Holland heeft vandaag zover ik het gezien heb goed gespeeld, vooral een snelle omschakeling. Wel moest die goal ABSOLUUT afgekeurd worden. Als die bepaalde regel al zou bestaan, word die alvast nooit toegepast. In dit geval ging Panucchi zelfs niet bewust buiten het veld. Waar ga je trouwens de lijn trekken? Als je het echt in het belachelijke wilt trekken, kan je net zo goed een speler die langs de zijlijn wordt verzorgd meetellen in het spel. Gewoon een belachelijke manier van de FIFA om een grove fout van een scheidsrechter goed te praten

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »