TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 14 juni: Flatfeest in Enschede (met DJ's)
Pages (2): [1] 2 »
14 juni: Flatfeest in Enschede (met DJ's)
Halloooooo,
Vrijdag 14 juni aanstaande houdt mijn flatje samen met wat andere studentenflats hier in de buurt een flatfeest.
Op de campus hier worden vele flatfeesten gehouden, en ieder feest heeft zijn eigen thema voor aankleding etc.
Dit jaar is ons thema Pirates of the Caribbean.
Wat houdt zo'n flatfeest in?
Nou simpel, je betaald entree (5 euro) en daarvoor krijg je een halve liter pul, waar je de hele avond gratis bier (Warsteiner!) of fris in krijgt. Verder is er ook sterke drank te koop voor een vriendelijk prijsje.
Verder hebben we een goede coverband (The Groove Phenomenon) en een aantal DJ's uit Den Haag. Een vriend van me (DJ Spike Mike van DDB) zal MISSCHIEN ook nog draaien.
Het feest duurt van een uur of 22:00 totdat het bier op is (07:00 uur??). Dus als je zin hebt om te komen..... pm/mail me dan even , of reply. Er zijn ook nog slaapplaatsen voor die mensen die willen blijven pitten...dat is geen probleem. Woonkamer is groot zat.
Zou wel lachen zijn als er wat TA'ers komen. Laatste flatfeest hadden we zo'n 700 betalende bezoekers...
Greetz,
SnuggLe
Ik zal ook wel ff kijke of ik kom. Heb Residentie Ville Sempre Penne aan de Haaksbergerstraat nog altijd als eventuele 'slaap'plek, dus ken zo ff langs hoppen.
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik zal ook wel ff kijke of ik kom. Heb Residentie Ville Sempre Penne aan de Haaksbergerstraat nog altijd, dus ken zo ff langs hoppen. |

/me is gonna be there!!!
Een vriend van me gaat draaien daar (DJ Bas). Idd geen bekende, maar draait wel errug lekker. Ga binnenkort met hem nog wel ff wat plaatjes kopen.
Greetzz
Tall21
| Originally posted by Tall21 /me is gonna be there!!! Een vriend van me gaat draaien daar (DJ Bas). Idd geen bekende, maar draait wel errug lekker. Ga binnenkort met hem nog wel ff wat plaatjes kopen. Greetzz Tall21 |
Tis dat ik te jong ben, maar als ik ouder was geweest en omdat ik zooo dichtbij woon (kan het nog net met de fiets redden denk ik zo) was ik anders wel gekomen.
Alvast veel plezier he! 
was dat vorige feest athlantis of heb ik er 1 gemist?
alleen de dag erna is er ook flatfeest een de calslaan 40 dus dat word een druk flatfeest weekend!!

tempting!! lekker de hele nacht een beetje zuipen en smorgens weer de trein richting vroomshoop pakken... half uurtje later thuis...
ik laat het nog weten
!
mjha, is er ook leuk vrouwlijk voer
?
| Originally posted by franzelare was dat vorige feest athlantis of heb ik er 1 gemist? alleen de dag erna is er ook flatfeest een de calslaan 40 dus dat word een druk flatfeest weekend!! |

is wel een goed idee, flatfeesten in groningen zijn altijd wel leip, en het is niet zo dat ik iets beters te doen heb...
| Originally posted by SnuggLe Residentie Ville Sempre Penne? Met bubbelbad ofzo? ![]() Greetz, SnuggLe |
| To joost: Te jong?? Wat boeit dat nou?? gewoon KOMEN! |

He vet! Daar ging ik vroeger heen, matenweg party.
Heb hier nog 3 pullen staan daarvan. Oa een Blue Lagoon feestpul oid.
Vorige keer dat ik er was moest de party al vroeg stoppen vanwege overlast voor een villawijk 145km verderop 
Klote rijkelui!
| Originally posted by SnuggLe To New_Wave: Tuurlijk! Jij mocht mijn ex toch al sandwichen? ![]() |
| Originally posted by SnuggLe To New_Wave: Tuurlijk! Jij mocht mijn ex toch al sandwichen? ![]() |

| Originally posted by DarkHelmet He vet! Daar ging ik vroeger heen, matenweg party. Heb hier nog 3 pullen staan daarvan. Oa een Blue Lagoon feestpul oid. Vorige keer dat ik er was moest de party al vroeg stoppen vanwege overlast voor een villawijk 145km verderop ![]() Klote rijkelui! |
Nope, geen contact meer met diegene waar ik altijd samen mee ging.
Vette Shit! Kom ik ook, woon toch maar kleine 3 kwartier van UT!
Neem ik ook wat vrienden mee, ok! Plus dat de broer van mn ex op de UT zit... wat ik daar mee wil zeggen?? euh verder nix eigenlijk... WTF bier roelz
Greetz,
Nitro
| Originally posted by NiTro Vette Shit! Kom ik ook, woon toch maar kleine 3 kwartier van UT! Neem ik ook wat vrienden mee, ok! Plus dat de broer van mn ex op de UT zit... wat ik daar mee wil zeggen?? euh verder nix eigenlijk... WTF bier roelz Greetz, Nitro |
(waarmee ik alweer tot medio juni volgepland zit
2 snuggle > dan ken jij alexander (grasmaaier) ook wel! dat is een goed maat van mij 
Ik ben er in iedergeval wel! samen met alex en nog een paar andere maten van mij die op de campus wonen of hebben gewoond! ik woon maar 10 min fietsen van de campus dus dat gaat lukken!!
| Originally posted by franzelare 2 snuggle > dan ken jij alexander (grasmaaier) ook wel! dat is een goed maat van mij ![]() |

grasmaaier is de nick waarmee hij op het campusnet zat.
hij heeft een tijd bij jou in de flat gewoond en is denk ik ongeveer 3kwart jaar geleden vertrokken om in finland stage te gaan lopen.
maar je ziet ons dan wel 
| Originally posted by franzelare grasmaaier is de nick waarmee hij op het campusnet zat. hij heeft een tijd bij jou in de flat gewoond en is denk ik ongeveer 3kwart jaar geleden vertrokken om in finland stage te gaan lopen. maar je ziet ons dan wel |

ja oke maar dat zit allemaal aan elkaar in mijn ogen