TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vraagje
Vraagje
Goedenavond. Ik bezoek dit forum nu zoon jaar, maar had nog nooit gezien dat er ook een Nederlandse sectie was
Post eigenlijk nooit, lees meer de poppenkast sectie, maar nu dan toch. Even een vraagje. Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan, tjah ik noem ze zelf energy platen zoals:
Cosmic gate - Fire wire(Club Mix)
cosmic gate - The truth(Club Mix)
Alex bartlett - Amnesia(Flutlich vs SHOKK mix)
Die eerste 2 zijn tracks die ik veel in clubs hoor etc. Ik vroeg me af of iemand mij namen van tracks kon geven die er op lijken? Zijn denk ik standaard club tracks, maar zelf geen idee waar ik de namen kan zoeken. Als iemand me hiermee kan helpen graag!
Grt,
Tik gewoon diezelfde namen (alleen van die producers dan) in AudioGalaxy, en je zult een hele hoop nummers van diezelfde style vinden 
aan de nummers te zien houd je wel van hardstyle,check deze thread voor de betere hardstyle nummers
meeste nummers ken je wel vinden op audiogalaxy
edit 
Re: Vraagje
| quote: |
| Originally posted by x2Radiant Post eigenlijk nooit, lees meer de poppenkast sectie, maar nu dan |
Bedankt allemaal, domme vraag denk ik, maar waarom is die naam weggehaald? Is toch gewoon een naam van een forum hiero? Vind het een beetje raar :/
| quote: |
| Originally posted by x2Radiant Bedankt allemaal, domme vraag denk ik, maar waarom is die naam weggehaald? Is toch gewoon een naam van een forum hiero? Vind het een beetje raar :/ |
| quote: |
| Originally posted by x2Radiant Bedankt allemaal, domme vraag denk ik, maar waarom is die naam weggehaald? Is toch gewoon een naam van een forum hiero? Vind het een beetje raar :/ |
Hmm wil iemand mij desnoods via pm uitleggen waarom hij access heeft tot die sectie terwijl hij nog in training is en het mij sterk lijkt dat hij een vriendje van Swamper is?
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Hmm wil iemand mij desnoods via pm uitleggen waarom hij access heeft tot die sectie |
als het de section is die ik denk dat het is...
waarom heb je dan maar 4 posts...
waarvan 1tje in deze thread is...
vroeg ik me af...
Dat heb ik dus net wel weer gelezen (;
Dat is omdat user die geregistreed voor weet nie precies, maar dacht een jaar terug, die sectie "poppenkast" kunnen lezen.
Stond daaro ergens op dat forum. Maar lees het al zoon 1 tot 2 jaar, dus die acces PLZ niet weg halen 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.