TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden TA'ers van de Skihut?
Pages (2): [1] 2 »
Wat vinden TA'ers van de Skihut?
haha, ff de vraag lezen, en dan niet te hard schelden he..
Wat vind je van de skihut?
veel plezier...
och ik kom uit Brabant, hou van carnaval, dus de ski-hut zal ik ook wel geinig vinden (als ik veel gezopen heb)
nuchter is carnaval ook geen klap aan 
GEEN REET AAN!!!
HET LIJKT ME VERSCHRIKKELIJK!!!

Errug vet......ik draai zelfs ski-hut muziek 
Nuchter: lijkt het me afschuwelijk.
Bezopen: lijkt het me wel grappig
en Stronken:.....................
Ik vind het zelf ook erg leuk, als je tenminste in de stemming bent, en met een flinke slok op idd.. maar niet te vaak..
..
IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJKANT 


Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS!
En waarom?
1) Teringmuziek
2) Foute mensen
3) Te druk
4) Allemaal Locals die ruzie zoeken...
5) Omdat het in andere tenten gezelliger is...
Greetz,
SnuggLe
Eens in het half jaar gaan we er wel eens heen doordeweeks. Dan is het wel grappig voor een uur of twee en dan zijn wij het wel weer zat, aangezien alles dan weer herhaald wordt. Gisteren voor het eerst naar de Baja geweest, dat is pas een neptent. Alles is daar gemaakt, de tieten
, het publiek en de sfeer. Waren we dan toch maar naar Johan Gielen in de � O � gegaan 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS! En waarom? 1) Teringmuziek 2) Foute mensen 3) Te druk 4) Allemaal Locals die ruzie zoeken... 5) Omdat het in andere tenten gezelliger is... Greetz, SnuggLe |
| quote: |
Originally posted by AFTERNATIVE HET LIJKT ME VERSCHRIKKELIJK!!! |
HET IS VERSCHRIKKELIJK!!!
Re: Wat vinden TA'ers van de Skihut?
| quote: |
| Originally posted by DjSuez haha, ff de vraag lezen, en dan niet te hard schelden he.. Wat vind je van de skihut? veel plezier... |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nee... HET IS VERSCHRIKKELIJK!!! |
, maja verdiend wel goed. en zijn altijd wel dronken wijven, en als dj ben jij de man dussuh,
ik vind het wel grappig, alleen tijdje al niet meer geweest.
ik vind het met carnaval leuk en das dus 1 keer per jaar. de rest van het jaar zoek ik zulke tenten niet echt op.
moet erg veeeeeeel zuipen! (maar dan wordt zelfs marianne weber leuk, dus dat zegt ook wel iets
)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nuchter & Bezopen: Helemaal NIETS! En waarom? 1) Teringmuziek 2) Foute mensen 3) Te druk 4) Allemaal Locals die ruzie zoeken... 5) Omdat het in andere tenten gezelliger is... Greetz, SnuggLe |
Bij ons in de ballendiscotheek de leeren lampe gaan ze ook heel vaak in 1 keer een ski-hut nummer ofzo dr doorheen doen of zo'n ander ballennummer als chillen in een bubbelbad enzo
Zoals laatst ook ging ik net lekker uit me dakkie op Cosmic Gate - Back to Earth (SHOKK Remix) gaat die sjaak van een DJ(Zo noemt die jongen zichzelf
) een beetje Chillen in een Bubbelbad draaien en als ik me wel aan 1 nummer kan ergeren dan is het dat dus wel he...
| quote: |
| Originally posted by Joost008 een beetje Chillen in een Bubbelbad draaien en als ik me wel aan 1 nummer kan ergeren dan is het dat dus wel he... |
helemaal niet om aan te horen, dat mensen dat leuk vinden.
Ik hou alleen van die muziek als vrouwen hun tieten laten zien..........en dat doen ze meestal ook wel

Skihut? Echt om van te kotsen.
Maar soms ga je wel is met z'n allen uit en dan wil iedereen het naar z'n zin hebben. Dan ga je dus maar een skihut ofzo omdat alle muziek wordt gedraaid en iedereen het ook wel naar zn zin heeft. Ik ga dan echt niet de hele avond sacho aan de bar hangen, zuip me dan helemaal lam en doe vrolijk mee. Maarja, een club is gewoon zo onbeschrijvelijk veel beter dan een skihut dat ik het niet eens ga vergelijken met elkaar.
Skihut?? ehm, niet echt mijn stijl (understatement)
Ik luister niet naar zulke soort muziek.
Dat niet maar, als brabander, kan ik het in een skihut wel gezellig hebben.
Er zit nogal verschil tussen de ene skihut en de andere, sommige draaien echt jeuk aan mun bal muziek, andere draaien dan nog de wat leukere "hos" liedjes.
En op ski vakantie is het natuurlijk wel super.
Echt apres skieen is geweldig.
-Iedereen stinkt naar het zweet na een dag skieen
-je bent moe en dus meteen
na 2/3 halve liters
-je kunt maar amper op die lompe ski schoenen lopen
-flink zuipen
en de skihut muziek is dan echt geen probleem
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta Foute Mensen??? Hoezo??? respect voor elke muziek lijkt me een logische zaak. die mensen willen gewoon alleen feestmuziek. was daar mis mee? |
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.