TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Damn Noa - Home (V.ision remix): is ie al uit?
Damn Noa - Home (V.ision remix): is ie al uit?
Deze mega plaat hoorde ik gewoon gisteravond in een discotheekje. Betekent dat dat ie al uitgebracht is? Het lijkt me niet dat het een radio-rip was, aangezien ze vinyl draaien daar.
Volgens mij is ie nog niet uit. Weet ook niet of hij wel uitkomt omdat ik hoorde dat ze de rechten van de sample helemaal niet hebben. Maar het klopt dat andere dj's hem ook draaien want ik hoorde Cor Fijneman hem een tijdje geleden ook draaien.
Dus ff afwachten maar 
Voor zover ik weet wordt die plaat niet uitgebracht omdat ze de rechten niet hebben.
Misschien dat ze dat inmiddels geregeld hebben, dat zou kunnen.
| quote: |
| Originally posted by Menno Maar het klopt dat andere dj's hem ook draaien want ik hoorde Cor Fijneman hem een tijdje geleden ook draaien. Dus ff afwachten maar |

Van de ene kant vind ik het wel jammer want het is een tering chill nummertje. Maar van de andere kant is het ook wel weer leuk als je dit soort nummers niet te vaak hoort......zo blijft het toch een beetje origineel als je em weer es op een vette party voorbij hoort komen 
| Van de ene kant vind ik het wel jammer want het is een tering chill nummertje. Maar van de andere kant is het ook wel weer leuk als je dit soort nummers niet te vaak hoort......zo blijft het toch een beetje origineel als je em weer es op een vette party voorbij hoort komen |
| Originally posted by Cosmic Guy Daar ben ik het niet mee eens. Goede nummers kan je niet vaak genoeg horen! |
het was een eenmalige bootleg voor massive, maar omdat de reacties zo goed waren heeft hij hem nog een paar keer gedraaid, maar brengt hem niet uit omdat er onder andere al een versie in de top 100 staat
| maar brengt hem niet uit omdat er onder andere al een versie in de top 100 staat |
| Je bedoelt dat slappe aftreksel dat Madhouse gemaakt heeft? Dat is niks vergeleken met Marco V. Maar als dat zo is, beetje jammer |
, maar verziekt door Madhouse
ik zag op only djs dat madhouse nu met een remix gaat komen van holiday idd ook van madonna
| Originally posted by basvh ik zag op only djs dat madhouse nu met een remix gaat komen van holiday idd ook van madonna |

Jep erg triest....Klubbheads he 
| Originally posted by hamburgerboefje Van de ene kant vind ik het wel jammer want het is een tering chill nummertje. Maar van de andere kant is het ook wel weer leuk als je dit soort nummers niet te vaak hoort......zo blijft het toch een beetje origineel als je em weer es op een vette party voorbij hoort komen |

Ik hoorde em op inncercity voor et eerst en ik vond het idd origineel hoe die dat gedaan had. Dat stukje met Madonna kwam iig precies op het goede moment in zijn set......kan er echt niks aan doen maar dat vind ik PERSOONLIJK origineel ja!
Ik vin persoonlijk deze ook wel lekker hoor.
bruce_wills-confusion_theme_life_is_a_mystery_b1_hardhouse_mix-tgx
Lekker BeuQQQQQen.