TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nån som kan rekommendera en bra email-tjänst?


Posted by reveal on May-20-2002 19:45:

nån som kan rekommendera en bra email-tjänst?

måste byta email...
jag vill undvika ställen där man får spam på (tex hotmail), och jag är heller inte intresserad av att betala för den

någon som kan rekommendera nåt?


Posted by Beamish on May-20-2002 19:50:

http://www.home.se


Posted by reveal on May-20-2002 20:05:

quote:
Originally posted by Beamish
http://www.home.se


är det web-interface, eller kan man kolla sin mail via tex outlook?


Posted by Beamish on May-20-2002 20:56:

det går bra att köra POP3 med outlook lr liknande


Posted by SWE_TRANCE on May-20-2002 21:54:

Smidigast är ju att använda sin ISP's mailtjänster som de flesta har...


Posted by SteveTranz4ever on May-20-2002 22:00:

Jag har också www.home.se
Har haft den tjänsten sen jag skaffa en dator och jag tycker den funkar klockrent med allt...


Posted by mindshooter on May-21-2002 05:22:

kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den?


Posted by dbl on May-21-2002 06:59:

kör med xtremecreation.com mail, men den fick jag av killen som hostar min hemsida så någon sådan tror jag nog inte du kan få


Posted by robstar on May-21-2002 07:26:

quote:
Originally posted by mindshooter
kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den?


Ja kör med den...men asså den e lite strulig...
Massa(!!!) mail som inte kommer fram.

Prova:

https://www.hushmail.com/


Posted by Gaby on May-21-2002 07:26:

quote:
Originally posted by mindshooter
kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den?


[email protected] funkar helt ok och man slipper all jäkla reklam!


Posted by RagingEskimo on May-21-2002 14:04:

http://www.megadomain.net/free_mail.shtml

...lär väl hålla en sysselsatt ett tag, om man nu är på jakt efter webmäjl..

...pakistanmail.com... tja varför inte?


Posted by AC. on May-21-2002 14:15:

HappyHappy

Jag använder yahoo (mer eller mindre ofrivilligt) jag ahr två konton ett på .se och ett på .com båda två är spamfria


Posted by 303 on May-21-2002 15:10:

yup hushmail är riktigt bra.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.