TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nån som kan rekommendera en bra email-tjänst?
nån som kan rekommendera en bra email-tjänst?
måste byta email...
jag vill undvika ställen där man får spam på (tex hotmail), och jag är heller inte intresserad av att betala för den
någon som kan rekommendera nåt?
| quote: |
| Originally posted by Beamish http://www.home.se |
det går bra att köra POP3 med outlook lr liknande
Smidigast är ju att använda sin ISP's mailtjänster som de flesta har...
Jag har också www.home.se
Har haft den tjänsten sen jag skaffa en dator och jag tycker den funkar klockrent med allt... 
kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den?
kör med xtremecreation.com mail, men den fick jag av killen som hostar min hemsida så någon sådan tror jag nog inte du kan få 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den? |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter kör med trance.nu.....ingen annan som kör med den? |
funkar helt ok och man slipper all jäkla reklam!
http://www.megadomain.net/free_mail.shtml
...lär väl hålla en sysselsatt ett tag, om man nu är på jakt efter webmäjl..
...pakistanmail.com... tja varför inte?
Jag använder yahoo (mer eller mindre ofrivilligt) jag ahr två konton ett på .se och ett på .com båda två är spamfria
yup hushmail är riktigt bra.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.