TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vinden we van faithless??

Posted by Nook on May-20-2002 20:31:

King Wat vinden we van faithless??

Ze zijn nu op pinkpop bezig, ik heb ze dit jaar gezien in ahoy en vind het echt waanzinnig, vooral live met die gitaar. niet altijd echt trance maar wat vinden jullie ervan?

Posted by MaGiK54 on May-20-2002 20:33:

Errug goed, was het op TV net dan. Dan heb ik dat gemist

Ooooh zap nu naar ned 3 en ze zijn bezig Insomnia zijn ze nu aan het spelen, wicked wicked wicked.

Posted by New Wave on May-20-2002 20:36:

Hij is echt masterlijk........echt chill, op die muziek kom je echt tot rust.......

Posted by raoel on May-20-2002 20:46:

ZE hebben enkele goed nummers, maar ook nummers waar ik nisk aan vindt.
Wel hebben ze altijd originele nummers die je niet echt in een bepaald genre kan stoppen, altijd een eigen sound en diepzinnige vocals.

Posted by DarkHelmet on May-20-2002 20:49:

Kvind het niks, vooral live klinkt het niet zo best...

Posted by Siesta on May-21-2002 06:05:

het geeft me gewoon rillingen alsk dat zie, ze zijn zo met die muziek bezig, en dan dat publiek. echt cool!

Posted by -TAIS- on May-21-2002 07:11:

leuk bandje...

Posted by Pjotr G on May-21-2002 08:24:

wel goed en origineel en al, maar ik vond wat ze "vroeger" deden toch leuker

Posted by serialkillah on May-21-2002 09:49:

Ik vindt faitless echt goed lekker ook hoe ze gisteren weer bezig waren.

Posted by Cosmic on May-21-2002 10:11:

Not my kind of style (beetje te langzaam)

Posted by Blik on May-21-2002 10:29:

die ouwe knallers zijn VET, zoals Insomnia, als je die live hoort lijkt me echt super

we come one vind ik ook nog wel goed, maar die nummers met robbie williams en Dido vinnik niks

Posted by magrec on May-21-2002 10:31:

Die met robbie williams is niet van faithless maar gewoon met maxi jazz.

Faithless ownz big time echt super goede live band

Posted by Blik on May-21-2002 10:36:

quote:
Originally posted by magrec
Die met robbie williams is niet van faithless maar gewoon met maxi jazz.

ehh, die gast zingt daar toch in? muziek is misschien niet door hem gemaakt dan maar hij zit wel in die clip

Posted by HiGH_NrG on May-21-2002 11:13:

Ik vind t echt 3x niks...majah smaken verschillen

Posted by total woot on May-21-2002 11:31:

sunday 8 pm = geniaal
heerlijk chil

Posted by Muppet on May-21-2002 13:23:

super band!!!!!!...In de hmh gezien en daar waren ze dus echt wel fantastisch. was toen echt dat hele concert in trance, live zijn ze ook 10X zo goed als op de cd, echt een live-band

P.s wat vinden jullie van lamb??? (speelde voor faithless op pinkpop)

Greetz Muppet

Posted by deejayv on May-21-2002 14:21:

Ik was dr weer live bij
Ze waren weer lekker bezig ja, alleen niet zo goed als 2 jaar geleden..
Iemand nog t optreden van Groove Armada gezien toevallig?
Was ook errug lekker!

Posted by John on May-21-2002 16:22:

behalve die commerciele nrs van ze ken ik eigenlijk nix van ze.. insomnia is zeer goed, maar wat ik gistere zag op pink pop vond ik dus gewoon bagger... misschien wel goed live ofzo, maar ik vond et zon klotenummer dat ik meteen pink pop weer afgezet had... not my kind of music dus

Posted by moogwai on May-21-2002 17:53:

Ik vind Faithless ook een van de beste live bands die er zijn... ik heb gisteren ook nog een stukkie gezien van pinkpop.. toen ik al die mensen zag bewegen op Imsomnia kreeg ik toch echt ff kippevel Maar goed... met de rest van die bands op pinkpop kun je mij echt niet blij mee maken... het is meer een "straf" als ik daar heen moet

Imsomnia staat in mijn top 10 van beste trance tracks ever... Salva Mea, God Is A DJ en We come 1 vind ik ook megagoed. Ook die tracks onder de naam Sister Bliss - Sister Sister en Deliver Me, Dusted - Always Remember vind ik erg goed

Posted by rellivisit on May-21-2002 18:22:

Insomnia is natuurlijk meesterlijk, maar voor de rest is het niet echt mijn muziek. En live heb ik ze voort wel gezien hoor. Elk jaar weer is er helemaal een hype rond het bandje en heel vernieuwend vinnik ze niet live. Gewoon die schriele maxi op het podium en lullen maar. "I can't get no sleep......."

Posted by TimeportE on May-21-2002 18:26:

faithless is zoooo masterlijk!! bijna alle nummers die met hun te maken hebben zijn goed.. de insomnia, salva mea, god is a dj, we come one, tarantula, mohammet ali.. en producties van sister bliss zijn ook erg goed.. deliver me is een van mijn all time favs.. sooooo chill nummertje.,. ben der gewoon verslaafd aan!

Posted by Little Theseus on May-21-2002 18:55:

Faithless Ownt JoE!!
Die staat idd ook nog op m'n lijstje om live te zien. 4 vrienden van me waren naar Pinkpop met onze gezamenlijke bus (das exact deze foto, ik ben dus ook eigenaar)
hadden het ontzettend naar hun zin bij Faithless

Posted by DJ Bazz on May-21-2002 19:17:

faithless rulez vet, het laatste album wat ik echt heb gekocht was van hen. vooral insomnia vind ik masterlijk, toen ik nog wat jonger stond ook op zo'n danceverzamelcdtje, altijd de koptelefoon op en die keihard aan toen, voordat ik ging slapen. heb ik zeker wel een maand gedaan denk ik. die tijd was echt vet!

Posted by Opti on May-21-2002 19:52:

quote:
Originally posted by Little Theseus

WHAAA DIE HAD IK NOG NIET GEZIEN!
(Y)