TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Prodigy låten..


Posted by Ravesquad on May-20-2002 21:08:

Nya Prodigy låten..

prodigy_-_babys_got_a_temper_(radio_edit)

Jag tycker den suger rätt mycke faktiskt, med tanke på all tid dom lagt ner oxå.. Vad tycker ni? Skulle förvåna mig mycke om den kommer spelas på raido alls.


Posted by SteveTranz4ever on May-20-2002 22:06:

Vet inte vad jag tycker än men jag antar att den växer sig in med tiden...
Är inte helt förtjust i Keith som ska freaka... Tacka vet jag första skivan som släpptes med dom... den stilen gilla jag mest... andra och tredje skivan va bra dom med men jag gilla tex inte breath...

Denna är mer som poison fast inte lika tung...


Posted by Virus on May-20-2002 23:22:

Den var inte så jätteball... Har tydligen blivit bannyst från bbc för att den handlar om drogen/sömnmedlet Rohypnol.

Tycker också att Experienceskivan är bäst.


Posted by Aendy on May-21-2002 04:49:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Tycker också att Experienceskivan är bäst.


Skönt att det finns några som har koll. Prodigy var min första addiction, köpte Experience när jag var på språkresa i England innan den blivit lanserad i Sverige (hade råkat höra Out of space) men fick bara spelat den en gång där för värdfamiljen flippade ut för att jag spelade sådan musik i deras hem. Fick vänta hela tre veckor för att få kunna njuta av den igen.


Posted by dbl on May-21-2002 07:03:

quote:
Originally posted by Aendy


Skönt att det finns några som har koll. Prodigy var min första addiction, köpte Experience när jag var på språkresa i England innan den blivit lanserad i Sverige (hade råkat höra Out of space) men fick bara spelat den en gång där för värdfamiljen flippade ut för att jag spelade sådan musik i deras hem. Fick vänta hela tre veckor för att få kunna njuta av den igen.


lol


Posted by RebeL9 on May-21-2002 09:50:

ärligt talat har jag aldrig gillat Prodigys hybrid mellan rock och techno.


Posted by Virus on May-21-2002 13:10:

quote:
Originally posted by RebeL9
ärligt talat har jag aldrig gillat Prodigys hybrid mellan rock och techno.


Innan Fat of The Landskivan så var rock/cyberpunk inslagen inte alls lika påtagliga. Finns inte alls på första skivan. Det var tider. Prodigy var den grupp som fick mej att fastna för elektronisk musik. Experience var min första cdskiva överhuvudtaget..


Posted by x-dream on May-21-2002 14:08:

Gillar inte denna alls....Vart är gamla goda Prodigy.....

Voodoo people.....


Posted by Xplorer76 on May-21-2002 17:18:

Prodigy låg (kanske ligger fortfarande) under XL recordings..
Varje gång man kom ner på Mega och man såg en vinyl från XL så visste man att den va bra, en annan XL klassiker är T99 - Anastasia.
vet inte hur många som minns detta... det var början -90, fan 10 år sen, usch börjar bli gammal.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.