TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis Mindshooter!
Pages (2): [1] 2 »
Grattis Mindshooter!
Ha en underbar dag!!
antar att han fyller �r?
grattis grattis 
Ja m� han leeeeeva la lal lalalala!!!
Grattis!

Tackar s� mkt 
Bara ett �r kvar till party 
Happy happy Mind......Ha en bra dag....
grattis eller
Grattis! 

GRATTIS!!!!!!!!
melodi: happy birthday to you (USAs motsvarighet till ja m� han leva)
"happy birthday to you, you belong to a zoo
you smell like a monkey, and you act like one to"!
Grattis! och hur m�nga �r �r f�rbi nu, mind?

fan va sk�j...grattis mind!
trance skulle tippa p� att han blir sjutton
(l�s i minds post igen s� f�rst�r du)
GRATTIS KENNY aka MINDSHOOTER
Nej nej inte bara ett �r kvar till fest, du ska med till Hyperstate i h�st ju
Hoppas du f�r en hel sk�n dag och tv� vinyl spelare... Du kan ju alltid dr�mma eller...? 
Re: Grattis Mindshooter!
Grattizz mindshooter....
ha en najzig da...
//Nezia
B�ttre sent �n aldrig...HURRA!

Grattis Grattis!
Gratulerar!
grattis p� f�delsedagen 
Hehe ja 17 �r fyllda �r man nu...
Steve har iofs r�tt om hyperstate fast det blir nog �nnu mer party om exakt 1 �r 
Vinylspelare blir dock inte aktuellt d� det jag trodde om mina �ron verkar st�mma...duvet vad jag snackar om steve 
| quote: |
| Originally posted by mindshooter d� det jag trodde om mina �ron verkar st�mma... |
GRattis killen! �r hemma o e sjuk.. usch.
men vi ses kanske imorrn eller p� fredag om jag blir b�ttre... ha det bra i skolan! MOHAHAHAHA!! 

det e v�l bara jag kvar.. 
GRATTIS MINDSHOOTER!
| Originally posted by reveal vad? |
| Originally posted by mindshooter tinnitus f�rmodligen...ska posta en thread om det d�r senare...allts� sjukdomen |
mkt m�jligt....Tror det var steve iofs som sa att det var sveriges dolda folksjukdom.... Vet ej...ska kolla upp det
Tinnitus, fy faen vilket j�la skit. Hade ett l�ngre fall av det f�rra sommaren, som tur var gick det �ver efter tre veckor. Men vilken j�la �ngest jag hade, �r s� j�la f�rsiktig med h�ga ljudvolymer nu. Hellre �ronproppar �n s�nt j�la skit! GODAMN!
ja ghar konstant v�ldigt l�tt tinitus (�ronsus � ibland pip) � de e inte kul kan jag s�ga.....d� man e med folk � de e massa ljud runtom en s� m�rks det inte men d� man ska t.ex. somna � de e aldeless tyst s� m�rks det som fan...
s�nk hellre volymen � slipp tinitus e mitt r�d till alla, det �r inte v�rt det!
| Originally posted by Vizay ja ghar konstant v�ldigt l�tt tinitus (�ronsus � ibland pip) � de e inte kul kan jag s�ga.....d� man e med folk � de e massa ljud runtom en s� m�rks det inte men d� man ska t.ex. somna � de e aldeless tyst s� m�rks det som fan... s�nk hellre volymen � slipp tinitus e mitt r�d till alla, det �r inte v�rt det! |