TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Underworld op LOWLANDS!!!!!
Underworld op LOWLANDS!!!!!
Dus geen dancevalley.....
hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!
Tiesto komt ook!
klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S
dus niet echt onze muziek verder!
Timo Maas komt ook btw 
| quote: |
| Originally posted by franzelare klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S dus niet echt onze muziek verder! |
Re: Underworld op LOWLANDS!!!!!
| quote: |
| Originally posted by magrec Dus geen dancevalley..... hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!! |
Re: Re: Underworld op LOWLANDS!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Muppet Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen) Greetz muppet |
wat een lol!!!
Ik heb vandaag m'n Lowlands kaartje gehaald, en het wordt dit jaar gewoon nog beter dan de jaren dat ik ervoor was; met Sylverchair, Timo Maas, Tiesto en UNDERWORLD!!!!
Ik baalde al behoorlijk dat ik niet naar dancevalley kon en dus geen tiesto en/of underworld zou zien; maar wat ik echt nooit verwacht had was dat underworld weer op lowlands zou staan deze zomer. 2 jaar geleden het beste optreden van hun tot toen toe en dat gaan ze deze zomer zeker weer verbeteren.
Nog niet alles van lowlands is bekend, maar er komen standaard nog wel een paar drum&bass, techno en progressive dj's bij.
Plus dat de bands van lowlands dit jaar ook helemaal niet slecht zijn.
Fuck DanceValley - Ik ga naar Lowlands!!!
(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands
)
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus wat een lol!!! (p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands ) |
| quote: |
| Originally posted by basvh idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je |
doe dat ja
| quote: |
Originally posted by Little Theseus doe dat ja BTW Magrec, als UW op Lowlands komt, waarom zegt dat dan per definitie dat ze niet op DV komen? |
| quote: |
| Originally posted by magrec Naar het schijnt heeft Mojo het enigste recht om UW in nederland te boeken en UDC dus niet |
Netzoals PvD die een exclusieviteitscontract heeft met de <
terwijl het geweldig was in de Kremlin! grrrrrr
geweldig, underwold is echt super phatjes dat die komen, maar ik was toch wel naar lowlands gegaan, ik reageer hier verder ook niet meer voolopig omdat ik nog een dikke week met m'n luie reet op het strand van griekenland lig, haha massols
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.