TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Underworld op LOWLANDS!!!!!


Posted by magrec on May-21-2002 10:22:

Underworld op LOWLANDS!!!!!

Dus geen dancevalley.....


hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!


Posted by eXos on May-21-2002 10:38:

Tiesto komt ook!


Posted by franzelare on May-21-2002 10:46:

klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S

dus niet echt onze muziek verder!


Posted by eXos on May-21-2002 10:47:

Timo Maas komt ook btw


Posted by SnuggLe on May-21-2002 10:49:

quote:
Originally posted by franzelare
klinkt wel leuk alleen het blijft blowlands :S

dus niet echt onze muziek verder!


Nah de sfeer is altijd super, en er is best veel dance muziek dit jaar. Er was altijd al wat Dance (Speedy J was er vorig jaar, Ed Rush ook enzo...). Maar er is meer dan dat..ook veel cabaret enzo.
Ik ga er dit jaar weer werken, hoop dat ik Underworld / Tiesto nog kan zien.

Greetz,
SnuggLe


Posted by Muppet on May-21-2002 13:20:

Re: Underworld op LOWLANDS!!!!!

quote:
Originally posted by magrec
Dus geen dancevalley.....


hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!


Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)


Greetz muppet


Posted by magrec on May-21-2002 13:22:

Re: Re: Underworld op LOWLANDS!!!!!

quote:
Originally posted by Muppet


Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)


Greetz muppet


hmm dan moet ik kaartjes jatten van me zwager


Posted by Little Theseus on May-21-2002 18:32:

Behold, my arse.

wat een lol!!!
Ik heb vandaag m'n Lowlands kaartje gehaald, en het wordt dit jaar gewoon nog beter dan de jaren dat ik ervoor was; met Sylverchair, Timo Maas, Tiesto en UNDERWORLD!!!!
Ik baalde al behoorlijk dat ik niet naar dancevalley kon en dus geen tiesto en/of underworld zou zien; maar wat ik echt nooit verwacht had was dat underworld weer op lowlands zou staan deze zomer. 2 jaar geleden het beste optreden van hun tot toen toe en dat gaan ze deze zomer zeker weer verbeteren.
Nog niet alles van lowlands is bekend, maar er komen standaard nog wel een paar drum&bass, techno en progressive dj's bij.
Plus dat de bands van lowlands dit jaar ook helemaal niet slecht zijn.
Fuck DanceValley - Ik ga naar Lowlands!!!


(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands )


Posted by basvh on May-21-2002 19:21:

quote:
Originally posted by Little Theseus
wat een lol!!!


(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands )


idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je


Posted by Little Theseus on May-21-2002 19:46:

quote:
Originally posted by basvh


idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je


doe dat ja

BTW Magrec, als UW op Lowlands komt, waarom zegt dat dan per definitie dat ze niet op DV komen?


Posted by magrec on May-22-2002 07:31:

quote:
Originally posted by Little Theseus


doe dat ja

BTW Magrec, als UW op Lowlands komt, waarom zegt dat dan per definitie dat ze niet op DV komen?


Naar het schijnt heeft Mojo het enigste recht om UW in nederland te boeken en UDC dus niet


Posted by Miss Proximus on May-22-2002 07:38:

quote:
Originally posted by magrec


Naar het schijnt heeft Mojo het enigste recht om UW in nederland te boeken en UDC dus niet


Dat vind ik echt van die KUTstreken Netzoals PvD die een exclusieviteitscontract heeft met de <> ofzo terwijl het geweldig was in de Kremlin! grrrrrr


Posted by T.H.C. on May-22-2002 13:56:

geweldig, underwold is echt super phatjes dat die komen, maar ik was toch wel naar lowlands gegaan, ik reageer hier verder ook niet meer voolopig omdat ik nog een dikke week met m'n luie reet op het strand van griekenland lig, haha massols



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.