TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Filmpje??
Pages (2): [1] 2 »
Filmpje??
Naar aanleiding van die geluidsinstalatie threat vraag ik me iets af:
VEEL mensen met Kabel.
VEEL mensen met een snelle computer
dus: vast ook veel mensen die films downloaden /kijken.
Wat is je top 3? (van beste film)
Mine:
1) The Devils Advocate
2) The Boondock Saints
3) Little Nicky
Ik persoonlijk download geen films, dat laat ik over aan mn broertje
ik download alleen mp3's
Mijn Div-x top drie is:
1: Ali G
2: Ice Age
3: ?
Kheb maar 2 films op Div-X gezien, vandaar.....
nou.. uuh kan nie echt een top3 van de beste films noemen want der zijn gewoon te veel! dus ik ga nie eens beginnen met een top3
maar ik download idd ook redelijk veel films.. laatste die ik gedownload heb uuuh.. blade 2 volgens mij.. hou het nu eff rustig want SW2 en spiderman wil ik beide in de bios zien 
Hmm kheb dr wel heel errug veel gedownload in totaal
Maar dan is me Top 4 (kon geen keuze uit 3 filmpies make)in willekeurige volgorde
The Green Mile
The Matrix
Training Day
American History X
Tellen ook films die je in de bioscoop ziet? Want ik download wel is films via inet, maar heb nooit tijd om te kijken
dus vandaar..
Mijn top3:
1. JOY RIDE
2. The fast and the furious
3. Gone in 60 seconds
(Joy ride rulz!
)
Mijn Top 5 van beste films aller tijden:
1 The Matrix
2 Green Mile
3 Independence Day
4 Blade
5 Pulp fiction
hmm beste films die ik gezien heb..vrij moeilijk,
iig
the matrix
independence day
rocky 1 tm 5
american history x
leukste films die ik recent gezien heb:
fast en the furious
ali g
mothman prophecies
films die ik zeker nog wil zien:
blade 2 (voorstukje zag er zo vet uit
)
john q
starwars episode 2
de volgorde mag je zelf bepalen bij alles
slechtste film ooit: orgazmo

Maar eentje voor mij die echt het meeste indruk heeft gemaakt.

Plot Outline: The drug-induced utopias of four Coney Island individuals are shattered when their addictions become stronger.
IMDB: http://us.imdb.com/Title?0180093
User Comments: Punishing and Unforgettable
User Rating: 8.6/10 (13983 votes)
Trailer (RealPlayer)
hhhmmm.. top 3 beste films.. moeilijk..
1. toch maar Starwars 2.. Yoda Roxx
2. Brotherhood of the wolf
3. Red planet
1 - Once upon a time in the west
2 - Gone in 60 seconds
3 - en 1tje die ik later op de avond in vul want ik ben de naam effe kwijt 
Check mijn filmratings HIER! http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur/film.xls
Dit is een filetje van vele films die ik gekeken heb. Laatste tijd issie alleen niet zo veel geupdate.
Maar, de top 5 toch wel:
1. Lord of the Rings
2. Braveheart
3. Fight Club
4. The Green Mile
5. The Shawshank Redemption (echt SUPER deze!)
Ook aanraders: Notting Hill, The Gladiator, 100 Girls!!, Final Destination, The Devils Advocate, en zeker ook Enemy at the Gates!!
Oh ja, ik zal Requim for a Dream ook maar eens gaan kijken dan, �berfilmkijker ProFeTrus
Als jij um goed vind moettie wel goed zijn.
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe 100 Girls!! |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Is dat die amateur pornofilm waar ook je vriendin in speelt? |

1. a clockwork orange
geweldige film je moet er wel van houden 
Laat ik eens een top 3 maken:
1. The Green Mile
2. The Rock (Oudje maar blijft een topper)
3. The Matrix
Golden Oldie: Top Gun!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nee, dat is um nie. |
, effe kijken offie door Kazaa gedowned ken worden.
| quote: |
| Originally posted by New Wave Is dat die amateur pornofilm waar ook je vriendin in speelt? |


ffkes denken
1:lord of the rings: fellowship of the rings
2:the matrix
3:braceheart
4:Monsters Inc. Deze is zoooo lol
Ook nog shrek, gladiator, empire strikes back, pulp fiction, amarican histroy x and nog een paar die ik vergeten ben
Greetz muppet
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hahaha, hou je bek slet! Nee, dat is um nie. Tis wel een erg goede film, erg lachen en met mooie vrouwen. Maar dit is niet zomaar een 'teen movie'. Er worden hele 'diepzinnige' uitspraken gedaan over de verschillen tussen mannen en vrouwen, daarom issie echt cool! Alles klopt namelijk ![]() Zoiets van: "Why is a woman always walking to steps behind the man, when they are walking equally fast? The woman is always nagging about that the man is walking to fast..." Greetz, SnuggLe |

ik download bijna geen films, maar ik kopieer elke DVD die ik te pakken kan krijgen
mij top
1) Pulp Fiction (Samual L. Jackson Rules!!!!!!)
2) Snatch!
3) Resevoir Dogs
4) Natural Born Killers
5) From Dusk Till Dawn (alleen het eerste deel, de rest is kut)
6) Lock, Stock & Two Smokin' Barrels
7) Chopper (een australische film over een gestoorde crimineel)
8) The Devils Advocate
9) A Clockwork Orange
10) alle Star Wars film behalve Episode 1
Mijn derde was trouwens "spygame" is wel een fette film..
mzzl
uuh als ik toch met een enigsinds top3 ofzo moe komen
1. Star Wars (alle ep behalve 1, dies wel grappig maar nie echt goed)
2. Matrix (de 1ste keer kijken sta je gewoon paf van het verhaal, zooo Fatt)
3. The Shawshank Redemption (heel mooi verhaal met een extreem cool einde!!)
films die gewoon VET zijn, gladiator, indiana jones (wiiiieeeeee!!
), escape from alcatraz (super goede film), LA confidencial (heerlijke film!), The Game (de 1ste keer kijken naar deze film is zoooo wreed het einde is gewoon super goed!).. etc etc etc...
| quote: |
| Originally posted by serialkillah 1) Pulp Fiction (Samual L. Jackson Rules!!!!!!) |

1. mulholland drive
2. the man who wasn't there
3. lord of the rings
In willekeurige volgorde..ik heb er teveel gezien om een goeie te maken waarschijnlijk:
Pulp Fiction
The Green Mile
American History X
Snatch
American Pie 1&2
Scary Movie 1&2
En ik heb in de laatste 2 weken ali g indahouse ook een keer of 7 gezien(wel op de pc he!), en hij blijft geweldig...
Ik moest gister trouwens aan nog een paar films denken...
Leon, Assassins is ook wel leuk, Moulin Rouge, en Heat, Goodfellaz en Scarface...MAW, er zijn gewoon TE veel geoei films!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.