TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Amsterdam Street Parade - 8 juni 2002
Amsterdam Street Parade - 8 juni 2002
8 juni is in Amsterdam de Streetparade...Georganiseerd door Legalize!
Meer info op: http://www.positiverave.org
Ik denk dat ik wel ff ga kijken wat t allemaal is...nog meer TA's die er heen gaan?
Btw...had Eye-riz hier ook niet iets mee te maken?
Mij niet gezien, ik ga lekker naar de Dance Parade..dat die Amsterdammers nou alles na moeten doen...
Echt een papagaaienstad Amsterdam.
Maar ga er niet heen, ��n dance parade in Nederland is wel genoeg en das toch de parade in Rotterdam, altijd gezellig daaro.
Rotterdam rulez!
Nexus zal ook aanwezig zijn.
Iris, mogen Optimus en ik extra vagant achter op de trekker?
ik weet zeker dat we dan heel China acher je wagen hebben dansen.
Godverrrrr
das al 2 dagen na Sixpack!
Ghehehe, ik kom wel verkled als Spiderman als we op de wagen mogen ghehehe

Ik gaat ook lekker naar Rotterdam 
Trouwens ik zat op teletekst te kijken van Yorin en daar zag ik ergens in augustus dacht ik dat er in rotterdam een groot openlucht dancefestival is.....en volgens mij bedoelen ze hier niet de FFWD mee. Ben de naam ff kwijt, maar heeft iemand anders hier misschien al wat van gehoord?
Ik ga gewoon lekker naar amsterdam en naar rotterdam!!
niet van dat benauwde!! 
Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.
Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt. Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD. Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground. Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors! |

ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai....
| Originally posted by joesterizor ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai.... |
wil er iemand omnitronics ruilen voor technics
?
| Originally posted by Eye-Riz Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt. Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD. Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground. |
het zij je vergeven 
| Originally posted by Eye-Riz het zij je vergeven |
| Originally posted by Eye-Riz Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt. Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD. Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground. |