TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Amsterdam Street Parade - 8 juni 2002

Posted by HiGH_NrG on May-22-2002 08:51:

King Amsterdam Street Parade - 8 juni 2002

8 juni is in Amsterdam de Streetparade...Georganiseerd door Legalize!

Meer info op: http://www.positiverave.org

Ik denk dat ik wel ff ga kijken wat t allemaal is...nog meer TA's die er heen gaan?

Btw...had Eye-riz hier ook niet iets mee te maken?

Posted by DjSuez on May-22-2002 08:54:

Mij niet gezien, ik ga lekker naar de Dance Parade..dat die Amsterdammers nou alles na moeten doen...

Posted by MaGiK54 on May-22-2002 09:05:

Echt een papagaaienstad Amsterdam. Maar ga er niet heen, ��n dance parade in Nederland is wel genoeg en das toch de parade in Rotterdam, altijd gezellig daaro.

Posted by total woot on May-22-2002 09:22:

Rotterdam rulez!

Posted by New Wave on May-22-2002 09:30:

Nexus zal ook aanwezig zijn.

Iris, mogen Optimus en ik extra vagant achter op de trekker?
ik weet zeker dat we dan heel China acher je wagen hebben dansen.

Posted by Opti on May-22-2002 14:54:

Godverrrrr

das al 2 dagen na Sixpack!

Ghehehe, ik kom wel verkled als Spiderman als we op de wagen mogen ghehehe

Posted by TranceFool on May-22-2002 15:07:

Ik gaat ook lekker naar Rotterdam

Trouwens ik zat op teletekst te kijken van Yorin en daar zag ik ergens in augustus dacht ik dat er in rotterdam een groot openlucht dancefestival is.....en volgens mij bedoelen ze hier niet de FFWD mee. Ben de naam ff kwijt, maar heeft iemand anders hier misschien al wat van gehoord?

Posted by franzelare on May-22-2002 15:37:

Ik ga gewoon lekker naar amsterdam en naar rotterdam!!

niet van dat benauwde!!

Posted by Eye-Riz on May-22-2002 17:54:

Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Als ik mij niet vergis, bestaat de Legalize langer dan de FFWD.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.

Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors!

Posted by Opti on May-22-2002 19:37:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Magik54, voordat je papegaaienstad zegt, moet je wel zeker weten of het klopt wat je zegt.
Legalize is ook absoluut niet te vergelijken met de FFWD. FFWD is commercieel, herbergt alle grote dj's. Legalize was tot nu toe gezellig, kleine organisaties, lekker underground.

Nexus doet niet mee. We hebben gekozen voor een zomerstop, hoewel we vorige week pas echt hebben besloten om niet mee te doen. Reden is dat we geen tijd hebben gehad sponsors te zoeken en vervoer te regelen. Het kost alleen maar geld, het levert niets op (op zich niet erg, maar we hebben het geld gewoon niet). Maar volgend jaar zijn we zeker van de partij, met of zonder sponsors!

ik heb net me spiderman pak gehaald...
grrrr, dan maar volgend jaar

Posted by joesterizor on May-22-2002 21:11:

ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai....

Posted by New Wave on May-22-2002 22:28:

quote:
Originally posted by joesterizor
ik mag waarschijnlijk draaien op Legalize , alleen wel 1 nadeel is dat het op een techno kar is , terwijl ik progressive draai....

gheghe, laat mij dan maar draaien, onee gheghe, ik moet nog eerst oefenen op technics wil er iemand omnitronics ruilen voor technics ?

Nexus niet meer mee?!?!?!?

/me hangt zijn BH en stringetje weer in de kast

Posted by MaGiK54 on May-23-2002 06:29:

quote:

Ok ik trek me woorden terug, maar reageerde eigenlijk meer op het berichie voor mijn antwoord. Dus ook ik maakte me ook schuldig aan papagaaiengedrag

Posted by Eye-Riz on May-23-2002 16:43:

het zij je vergeven

Posted by New Wave on May-23-2002 16:53:

quote:
het zij je vergeven

Denk maar niet dat je der bij mij zo makkelijk afkomt, weet je hoe duur dat setje BH/String was?!

Posted by mido on May-24-2002 05:29:

quote:

Is het allebij niet gewoon een aftreksel van de Love Parade???