TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WK Pool
Pages (3): [1] 2 3 »
WK Pool
aangezien het wk eind volgende week begint heb ik ff een pool gemaakt bij WK Voetbal, dus als je mee wilt doen met de taleague, registreer je en voer dan ff de hieronderstaan gegevens in
subleaguenaam :taforum
w8woord: ikwilwinnen
Count me in 
Ik doe ook mee...
I'm gonna kick your ass, netzoals met Competitiemanager! 
KEWL man 

Dat gaak vanaaf is rustig op mn gemakkie bekijken, ik ga zeker meedoen 
hier heb ik dus geen zin in, dat sla ik mooi over 
Zo, heb me ook maar even ingeschreven. ben heel benieuwd hoor. Vind er eigenlijk nix aan nu wij niet meedoen, maarja..... *zucht*
PS: ik sta onder m'n eigen naam ingeschreven (S. Goudart)
Greetz,
Tall21
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha hier heb ik dus geen zin in, dat sla ik mooi over |
Ik do(p)e mee 
Ben nu nog op school, straks thuis ff alles door lezen over wat de spelregels zijn en hoe en wat je eigenlijk moet doen.
Maar ik heb me al ingeschreven.
Naam: Raoel Gonzales
tja kheb er ook nie cht veel zin in...
misschien dak me v/d week nog ff inschrijf
mmm wanneer begint het wk want misschien ben ik dan op vakantie en kan ik het nie bijhouden of werkt het nie zo.. mmm ?? 
Het begint op
31 mei
en de finale is op
30 juni.
Voor meer info over het speelschema: klik hier
oowww dan kan ik wel meespelen !! alleen mis ik net de finale door mijn vakantie dan!
maar ik ga me zo inschrijven, als 5de van de TA competitiemanager van dit jaar moe ik wel redelijke kans maken denk ik zo! 
Ik doe mee... maar eerst alle teams en het programma grondig onder de loep nemen voordat mijn superteam klaar is voor de strijd 
Ik heb me nu ook ingeschreven. Ik heb niet echt diep nagedacht over mijn keuzes trouwens en of de keuzes die ik gemaakt heb bij de kwartfinales wel mogelijk zijn als mijn verwachte uitslagen in de poules uitkomen heb ik ook niet gecontroleerd. Maar een beetje competitie is altijd leuk en ik hoop dat het nu beter gaat dan bij Competitiemanager want daar werd ik veertiende ofzo (ik stond ooit tweede).
WTB.
Mij doet ook mee.
Ik heb me ook maar ff ingeschreven, wel onder mn echte naam: Tom Lemmens
ik heb me ingeshreven
Heb op de BBC nog Engeland - Kameroen zitten kijken. Was een vette wedstrijd! Omdat Nederland niet meedoet wordt ben ik voor dit WK maar fan van Kameroen.... GO KAMEROEN!!!!!
En btw, Argentini� of Itali� wordt wereldkampioen..
Greetz,
SnuggLe
niemand meer?
hehe wie had voorspelt dat senegal zou winnen van frankrijk! 

had de eerste helft bekeken.. was best wel grappig maar was echt verbaast dat het bij 1-0 was gebleven.. echt cool is dit! 
Pffff wat een ellende. Ik heb dit niet zien aankomen hoor. Had 3-0 voor frankrijk geloof ik. In ieder geval weinig punten voot mij bij deze wedstrijd

| quote: |
PLAATS VORIG NAAM ACTUEEL GISTEREN TOTAAL 1 Jurian Boerkamp 10 0 10 Jasper Gerritsen 10 0 10�� aka Jappi0 Raoel Gonzales 10 0 10 2 Joost Amory 0 0 0 DJ Bazz 0 0 0 Wouter-Tim Burgler 0 0 0 Steven Goudart 0 0 0 SnuggLe is de Bom 0 0 0 gerdinand kolkman 0 0 0 Tom Lemmens 0 0 0 Lucas Timmermans 0 0 0 Relli Visit 0 0 0 |
/me = Lucas Timmermans
hey, kan ik me ook nog inschriuhven :-)?
ik ga het ook nog maar ff proberen
naam word LowRider
iemand btw die volley van Rodriquez gezien bij Uruguay - Denemarken?
daaaaaaamn daardoor raak k toch nog i/d mood
wat een goal zeg