TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Moby in de Ahoy


Posted by TranceFool on May-22-2002 16:58:

Arrow Moby in de Ahoy

Wow das wel retevet zegh....waarschijnlijk met Tiesto dus


Zorg dat je zaterdag 25 mei vroeg opstaat, want dan begint al om 10 uur de kaartverkoop voor het concert van Moby in Ahoy', Rotterdam.
Dat concert is pas op 6 november, maar je kunt er maar beter vroeg bij zijn voordat het is uitverkocht!

Momenteel doet Moby wereldwijd promotie voor de release van "18", zijn nieuwe album, waarvan je de eerste single "We Are All Made Of Stars" al kent. Als zijn vorige cd "Play" de soundtrack van de zomer van 2000 was, dan wordt "18" dat zeker voor deze zomer.

- Moby + support act (DJ T�esto ?)
- Ahoy', Rotterdam
- Woensdag 6 november 2002
- Entree: 29,- / 28,- / 26,- / 24,- Euro, excl. servicekosten.
- Aanvang: 20.00 uur

Kaartverkoop begint zaterdag 25 mei a.s. om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (Euro 0,45 p.m), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.

Bron: www.mojo.nl


Posted by Opti on May-22-2002 17:03:

waarom waarschijnlijk met Tiesto?


Posted by TranceFool on May-22-2002 17:09:

quote:
Originally posted by Optimus
waarom waarschijnlijk met Tiesto?

nou, hij ging toch touren met Tiesto???

hmmmm....ik zie nu alleen 6 november.....dat zal dan wel niet..


Posted by Opti on May-22-2002 17:22:

quote:
Originally posted by TranceFool

nou, hij ging toch touren met Tiesto???

hmmmm....ik zie nu alleen 6 november.....dat zal dan wel niet..


ghehehe

doh!


Posted by tijs08 on May-22-2002 21:44:

hij gaat met Moby touren in de VS.. denk dat hij hier niet in Europa mee tourt.. hier kennen we hem al....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.