TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw Housefestival
Nieuw Housefestival
| quote: |
| DELFT (ANP) - Nederland krijgt er een housefestival bij. Het heet Lovefields en wordt op 11 augustus gehouden op het PinkPopterrein in het Limburgse Landgraaf. De organisatie, die dat vrijdag bekendmaakte, is in handen van Jan Smeets van PinkPop, concertpromotor Mojo en dancepromotor Extrema. Het programma wordt in de loop van juni bekendgemaakt. Voor het evenement komen in totaal 10.000 kaartjes ter beschikking. |

kijk aan kijk aan, eerst Overload in Maastricht, nu Lovefields in Landgraaf. Eindelijk eens wat in de buurt. Hoop dat het wat wordt...
Het concept van dat festival staat me alleen niet zo aan....
.....maaja ieder wat anders 
Ik heb het gelezen, het wordt een heeeeel soft feestje......nog softer dan Sensation white........nou en dat is al heeeeeeeeel erg soft...........
mzzl
ja, als dat zoals sensation white wordt dan sla ik toch ook af.
Nou ja, het idee is in ieder geval leuk.
op zich goed idee, nieuwe feestje want hoe meer feestjes hoe beter. soft feestje vind ik ook niet erg, als de line up maar goed is.
limburg
*zucht*
woonden we nou maar in het zuiden he DJ Bazz?
| Originally posted by total woot woonden we nou maar in het zuiden he DJ Bazz? |
| Originally posted by DJ Bazz woonde de randstad maar bij ons, lijkt me een beter idee maar we hebben zat iig een keer een goed feestje te vieren hier in groningen, eindelijk! |
| Originally posted by New Wave Ik heb het gelezen, het wordt een heeeeel soft feestje......nog softer dan Sensation white........nou en dat is al heeeeeeeeel erg soft........... mzzl |
| Originally posted by total woot WAT? we heben zat in ieder geval een goed feestje te vieren hier in groningen..... wabedoellie??? |
Het concept staat me niet aan?????
Als het zoiets als Sensation wordt????
Sjezus mensen ! Wat een STUPID vooroordelen!!!! Lovefields lijkt mij juist superVET! Weet je wat voor een superrelaxte sfeer er altijd op dat soort festivals aanwezig is? De sfeer is veeeeeeel belangrijker dan alle dj's die er komen. Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt.
Ik vind het een beetje jammer dat het meteen zo afgekraakt wordt, terwijl jullie er verder niets van afweten!
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by DJ Bazz check deze thread ff http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=46363 |
klinkt leuk! Ben wel benieuwd naar het gehele concept.. of ze het meer op het sensation achtige willen gooien of meer richting FFWD... qua prijs dan he
| Originally posted by total woot kga t weekend naar mn ouders, broertje (tijs08) en mn scharrel(ze gaat volgende week voor 3mnd naar amerika) dus HELAAS! |
laat ze eerst maar met een line-up komen dan kijk ik wel of ik het hele eind naar limburg afreis!
Extrema en mojo

live acts????
grote kans op....
dj's...stijl??? techno/progressive hoop ik
....is wel extrema dus zeker geen johan gielen en co...
| Originally posted by magrec Extrema en mojo ![]() live acts???? grote kans op....dj's...stijl??? techno/progressive hoop ik ....is wel extrema dus zeker geen johan gielen en co... |
| Originally posted by SnuggLe Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt. |
de LP is ��n en al vibe 
Lekker negatief meteen... alleen vanwege de naam? Tis Extrema he, en als er een organisatie is die de feesten goed voormekaar heeft zijn zij het wel. Dus wacht nu maar rustig af tot de lineup komt en doe dan je oordeel maar over het soort feest.
ff wat meer info die ik gevonden heb
| Eerste aflevering Lovefields officieel bekend gemaakt Jan Smeets, al 33 jaar de Pinkpopbaas en Extrema, vanaf het begin met een visie Dancepromoter binnen de Housescene, gaan in samenwerking met Mojo staan voor een nieuw festival in het Zuiden. ![]() Lovefields... Een festival dat moet hernieuwen, goede House met een Poppie inslag, kunst, zelfexpressie, lekker eten en samen zijn. Een festival dat benadrukt waar de cultuur om gaat; Liefde en Respect. Zoals Jan het al die jaren geleden meekreeg van Woodstock, zoals Extrema het meedraagt vanaf begin elektronisch tijdperk, Mojo van beide, samen, hernieuwd in een moderne jas. Als glimlach naar de samenleving. Aanstaande zondag start op spectaculaire wijze de offici�le promotie tijdens Pinkpop. Vrijdag 14 juni geven partijen een persconferentie in de Mezzo te Eindhoven. Het complete programma wordt dan bekend gemaakt. De offici�le voorverkoop begint 1 juli. Er komen maximaal 10.000 kaartjes ter beschikking. |
| Originally posted by SnuggLe Het concept staat me niet aan????? Als het zoiets als Sensation wordt???? Sjezus mensen ! Wat een STUPID vooroordelen!!!! Lovefields lijkt mij juist superVET! Weet je wat voor een superrelaxte sfeer er altijd op dat soort festivals aanwezig is? De sfeer is veeeeeeel belangrijker dan alle dj's die er komen. Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt. Ik vind het een beetje jammer dat het meteen zo afgekraakt wordt, terwijl jullie er verder niets van afweten! Greetz, SnuggLe |
jij vindt sfeer niet belangrijk?
| Originally posted by Optimus jij vindt sfeer niet belangrijk? |
Op Extrema feesten is nooit gekut en is de sfeer altijd relaxed (al dan niet door de pito's). Ik houd ook niet van de muziek en ga niet, maar ik geloof best dat hier veel mensen op af komen.
Dus.......