TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Homelands

Posted by DjSuez on May-23-2002 10:25:

Smiley DJ Homelands

Hee mannen en vrouwen,

Ik wil erg graag eens naar Homelands in de UK, maar ik zou echt niet weten hoe daar voor een redelijke prijs te komen, de rest staat wel op de internetsite...maar weet iemand iets van reizen ernaartoe?

Alvast bedankt..

Posted by franzelare on May-23-2002 10:31:

met de boot is volgens mij het goedkoopste!

in iedergeval goed je snoepjes verstoppen (als dit meeneemt) anders zit je daar nog een hele tijd

Posted by DjSuez on May-23-2002 10:35:

met de boot is wel een plan ja..alleen duurt de reis wel lang dan...

snoepjes verstoppen is nie echt nodig..i don't do drugs...

Posted by kolkiewolkie on May-23-2002 12:31:

dat had je nou een paar maand eerder moeten bedenken... de bouma bros. hebben namelijk zelf zon trip geregeld (met de bus)...

lijkt me zelf ook GEWELDIG om es naar een UKparty te gaan zoals homelands oid... maja... volgend jaar misschien...

Posted by Miss Proximus on May-23-2002 13:00:

wie weet is er nog een plekje vrij bij hen in de bus

zo niet dan kun je het goedkoopste reizen via www.eurolines.nl en vliegen is eigenlijk al niet meer te doen nu, omdat je al veel te dicht bij de datum zit..mocht je het er toch voor ove hebben kijk dan ff op www.ryanair.com of www.easyjet.com

als je vanaf londen victoria (met eurolines), london luton (easyjet en ryan) of london stansted (ryan) naar Homelands wil komen kun je een busticket boeken op www.gobycoach.com

het wordt een behoorlijke dure hap op die manier, dus volgende keer kun je je beter wat eerder bedenken dat je die kant op wilt

suc6!

Posted by Miss Proximus on May-23-2002 13:04:

quote:
Originally posted by franzelare
met de boot is volgens mij het goedkoopste!

je kunt ook idd met stena-line (weet t adres zo ff nie) en dan betaal je 89 Euro voor een retourtje trein-boot-trein. je betaalt vanaf het station bij jou in de buurt zeg maar...totaan station london victoria (of euston).

mocht je met de trein bij homelands in de buurt kunnen komen dan kun je ook nog kijken op www.virgin.com (klik "trains" in de rechterkolom) en dan moet je zoeken op een Virgin Value 7 Day Return (kan nu nog) maar da's vrij ingewikkeld dus daar zal iemand (ik?) je bij moeten helpen

Posted by DjSuez on May-23-2002 13:33:

wow, bedankt voor alle moeite!! ik ben een stuk wijzer..maar ik denk dat t idd verstandiger is om volgend jaar te gaan...

Posted by Jappio on May-23-2002 13:52:

quote:
Originally posted by DjSuez
wow, bedankt voor alle moeite!! ik ben een stuk wijzer..maar ik denk dat t idd verstandiger is om volgend jaar te gaan...

En ik ga met je mee steeph (we moeten immers ook nog naar de gatecrasher!) (maken we er gewoon een vakantie van lol)

Posted by Miss Proximus on May-23-2002 13:54:

Alle mensen die interesse hebben om volgend jaar naar Gatecrasher Summer Sound System te gaan, als iedereen nu begint met sparen enzo dan kunnen de NLTAs ook meedoen met de worldwide TA meetup

Posted by New Wave on May-23-2002 14:02:

Ik ga naar homelands

Posted by Opti on May-23-2002 14:20:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik ga naar homelands

HOER!

Posted by Bouma-Bros on May-23-2002 16:07:

Helaas kunnen er geen mensen meer mee met de busreis die we naar Homelands organiseren.

Als je ff een mailtje stuurt naar [email protected] dan houden we je op de hoogte van toekomstige busreisjes....

Nog maar 9 dagen! Allemaal trouwens inloggen op www.bbc.co.uk die avond want er wordt live uitgezonden vanuit de "Essential Mix Main DJ Arena"! met om 20.00 uur (UK-time) Tiesto.

Cheers

Posted by DjSuez on May-23-2002 18:59:

quote:
En ik ga met je mee steeph (we moeten immers ook nog naar de gatecrasher!) (maken we er gewoon een vakantie van lol)

Deal!!

Posted by danceaddict on May-30-2002 23:16:

30 more hours and its allrdy time to travel towards the UK to HOMELANDS!!!!!
WOohooOO can't wait!
P A R T Y !!!

Posted by eXos on May-30-2002 23:29:

quote:
Originally posted by danceaddict
30 more hours and its allrdy time to travel towards the UK to HOMELANDS!!!!!
WOohooOO can't wait!
P A R T Y !!!

Ik nie begrijp. WIj hier nederlands praten.

Posted by danceaddict on May-30-2002 23:31:

Haha ja dat realiseerde ik ook toen ik poste,
ach ja ben al beetje in een (engelse) Homelands sfeer zeg maar :P

Posted by MaGiK54 on Jun-01-2002 17:02:

Zit nu naar BBC 1 te luisteren en het klinkt lekker daaro. Dacht er ook nog over na om te gaan, maaar mijn vrienden wilden niet gaan .
Ben benieuwd welke livesets op het net worden geplaatst.