TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by Devilex on Jul-16-2008 19:22:

Voetbalseizoen 2008-2009

Aangezien het nieuwe voetbalseizoen steeds dichterbij komt hier alvast een nieuwe thread.

Ik las zonet dat Faris Haroun een contract voor 4 seizoenen getekend heeft bij Germinal Beerschot.

Posted by MikeVee on Jul-17-2008 04:52:

Kreeg ie ook geen X5?

Posted by FCB_Fanatic on Jul-17-2008 05:56:

quote:
Originally posted by MikeVee
Kreeg ie ook geen X5?

nee nee, dat is Bolat. Haroun is de speler die altijd klaagt en zaagt dat em geen basisplaats heeft

Posted by djcresto on Jul-17-2008 07:14:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Haroun is de speler die altijd klaagt en zaagt dat em geen basisplaats heeft

en terecht!

Posted by Real on Jul-17-2008 07:43:

Kben eigenlijk h�lemaal geen fan van Haroun. Die heeft mij nog nooit kunnen overtuigen.

Posted by Config on Jul-17-2008 10:46:

Ik vind Haroun een ferm onderschatte speler, volgens mij gaat ie, mits basisplaats, indruk maken dit seizoen.

Posted by Devilex on Jul-19-2008 10:28:

Na Sterchel� trekt ook de topschutter van dit seizoen Akpala naar Club Brugge.

Posted by Config on Jul-19-2008 11:01:

Volgens mij hebben ze er toch teveel voor betaald :/ , maar enfin, we zien wel

Posted by FCB_Fanatic on Jul-19-2008 22:59:

quote:
Originally posted by Config
Volgens mij hebben ze er toch teveel voor betaald :/ , maar enfin, we zien wel

die prijs is gewoon overdreven en zal eerder rond 2.5 miljoen euro liggen, dezelfde prijs dus als voor Sterchele. Wel met een aantal extra clausules in, wat ook wel logisch is aangezien hij jonger is als Sterchele. Of hij het waard was zal moeten blijken in de toekomst.

In ieder geval zijn veel van die prijzen die vaak in de krant verschijnen niet juist (zie ook de transfer van Daerden). De Bayats zullen enerzijds de prijs ook wel lichtelijk overdreven hebben in dit geval, en vaak gissen die kranten ook maar wat.

Posted by Jasperovitsj on Aug-06-2008 17:52:

Anderlecht houdt de Belgische eer in Europa weer hoog!

Posted by Real on Aug-06-2008 17:53:

Ze verdienen echt niet beter, bummer.

Posted by MikeVee on Aug-06-2008 17:53:

oei, uitgeschakeld door wat ze vooraf beschouwden als een lokaal 2deklassertje.

Slecht voor het europees coef. van de belgische ploegen; maar gezien de arrogantie van de spelers met betrekking tot deze matchen ergens wel grappig.

Posted by E-motion_error on Aug-06-2008 18:21:

Idd die arrogantie druipte er echt vanaf. Lopen achter een bal leek niet nodig

Posted by Devilex on Aug-06-2008 18:21:

Ik ben eens ferm benieuwd wie er daar allemaal gaat mogen opstappen nu.

Posted by E-motion_error on Aug-06-2008 18:38:

Ik denk dat Polak en Biglia snel weg zullen zijn(dat zullen ze toch zelf willen). Polak is nuttig maar hoe Biglia vandaag speelde kan hij nog niet mee met FC Denderwindeke.

Posted by Jasperovitsj on Aug-06-2008 18:48:

De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken

Posted by Devilex on Aug-06-2008 18:51:

Dat ze bij Anderlecht eerst en vooral eens beginnen me al die dure buitenlanders buiten te kieperen. Om te beginnen Biglia en Frutos.

Posted by Real on Aug-06-2008 19:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken

Hij deed een Wasilewski'ke. (Filip Joos)

Posted by FenixStyle on Aug-06-2008 20:27:

quote:
Originally posted by MikeVee

Slecht voor het europees coef. van de belgische ploegen; maar gezien de arrogantie van de spelers met betrekking tot deze matchen ergens wel grappig.

Voor de andere Belgische Top5-ploegen is het goed dat Anderlecht eens niet weer zovele miljoenen binnenrijft, zonder er ook maar een enkel puntje voor te moeten winnen.

Die co�fficient moeten Brugge, Standard en Gent dan maar hoog houden. Een overwinning in de UEFA-cup is voor de co�fficient trouwens evenveel waard als een overwinning in de CL las ik ergens.

Posted by djcresto on Aug-07-2008 06:27:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Die co�fficient moeten Brugge, Standard en Gent dan maar hoog houden. .

Standard tegen Liverpool... Gent tegen de leider uit de Zweedse competitie... Eenvoudig is anders.

Posted by djcresto on Aug-07-2008 06:32:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Ik denk dat Polak en Biglia snel weg zullen zijn(dat zullen ze toch zelf willen). Polak is nuttig maar hoe Biglia vandaag speelde kan hij nog niet mee met FC Denderwindeke.

Polak is een meerwaarde maar kan eenvoudig vervangen worden door Gillet. Losada kan de rol overnemen van Biglia die al meer dan een seizoen ondermaats speelt.

Als er niemand vertrekt krijgt Anderlecht zoiezo problemen op het middenveld. Chatelle, Legaer, Biglia, Gillet, Polak, Goor, Losada. Dat zijn nu eenmaal teveel spelers om 1 matchke per week te spelen.

Posted by Gladius on Aug-07-2008 08:24:

quote:

hehe idd
manman ze zullen het nooit leren: een goei ploeg begint met een goei verdediging! altijd investeren in die dure middenvelders, en dan precies, als er nog wa geld is, ne verdediger. Dien hollander, hoe da ze die hebbe kunne kope vind ik toch wel straf hoor. Arm Anderlecht

Posted by Jasperovitsj on Aug-07-2008 08:57:

Nu op Sporza, de Belgen tegen de Brazilianen op de Olympische Spelen!

Posted by djcresto on Aug-07-2008 08:58:

quote:
Nu op Sporza, de Belgen tegen de Brazilianen op de Olympische Spelen!

ook online?

Posted by Jasperovitsj on Aug-07-2008 09:06:

Yup, hier

Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »