TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
Voetbalseizoen 2008-2009
Aangezien het nieuwe voetbalseizoen steeds dichterbij komt hier alvast een nieuwe thread.
Ik las zonet dat Faris Haroun een contract voor 4 seizoenen getekend heeft bij Germinal Beerschot.
Kreeg ie ook geen X5?
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Kreeg ie ook geen X5? |
| Originally posted by FCB_Fanatic Haroun is de speler die altijd klaagt en zaagt dat em geen basisplaats heeft |
Kben eigenlijk h�lemaal geen fan van Haroun. Die heeft mij nog nooit kunnen overtuigen.
Ik vind Haroun een ferm onderschatte speler, volgens mij gaat ie, mits basisplaats, indruk maken dit seizoen.
Na Sterchel� trekt ook de topschutter van dit seizoen Akpala naar Club Brugge.
Volgens mij hebben ze er toch teveel voor betaald :/ , maar enfin, we zien wel
| Originally posted by Config Volgens mij hebben ze er toch teveel voor betaald :/ , maar enfin, we zien wel |
Anderlecht houdt de Belgische eer in Europa weer hoog!

Ze verdienen echt niet beter, bummer. 
oei, uitgeschakeld door wat ze vooraf beschouwden als een lokaal 2deklassertje.
Slecht voor het europees coef. van de belgische ploegen; maar gezien de arrogantie van de spelers met betrekking tot deze matchen ergens wel grappig. 
Idd die arrogantie druipte er echt vanaf. Lopen achter een bal leek niet nodig
Ik ben eens ferm benieuwd wie er daar allemaal gaat mogen opstappen nu.
Ik denk dat Polak en Biglia snel weg zullen zijn(dat zullen ze toch zelf willen). Polak is nuttig maar hoe Biglia vandaag speelde kan hij nog niet mee met FC Denderwindeke.
De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken

Dat ze bij Anderlecht eerst en vooral eens beginnen me al die dure buitenlanders buiten te kieperen. Om te beginnen Biglia en Frutos.
| Originally posted by Jasperovitsj De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken |
| Originally posted by MikeVee Slecht voor het europees coef. van de belgische ploegen; maar gezien de arrogantie van de spelers met betrekking tot deze matchen ergens wel grappig. |
| Originally posted by FenixStyle Die co�fficient moeten Brugge, Standard en Gent dan maar hoog houden. . |
| Originally posted by E-motion_error Ik denk dat Polak en Biglia snel weg zullen zijn(dat zullen ze toch zelf willen). Polak is nuttig maar hoe Biglia vandaag speelde kan hij nog niet mee met FC Denderwindeke. |
| Originally posted by Jasperovitsj De doublure van Wasilewski had precies ook niet goed door dat hij net niet dezelfde fouten als Wasyl in de heenmatch moest maken |
Nu op Sporza, de Belgen tegen de Brazilianen op de Olympische Spelen! 
| Originally posted by Jasperovitsj Nu op Sporza, de Belgen tegen de Brazilianen op de Olympische Spelen! |
Yup, hier