TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Feessie in Den Haag
Pages (2): [1] 2 »
Feessie in Den Haag
Ter info is er op 27 juli 2002 een feesie op het Malieveld in Den Haag. Eindelijk krijgt mijn stad ook eens een dance-event van een beetje formaat. Begrijp eigenlijk niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om een vergunning te krijgen voor dit feessie, aangezien niks in Den Haag mag. Er zijn genoeg goede plannen, maar ze krijgen nergens toestemming voor van onze vrienden in het gemeentehuis
. In R'dam en A'dam toch iets beter geregeld.
Check: http://www.soundvision.org/2002/
Vooral de progressive en techhouse area ziet er goed uit 
ha, ik was al van plan om te gaan!
Line up ziet er wel goed uit en er komen nog meer namen zelfs
Hoe duur isset eigenlijk

Prijs weet ik nog niet, maar kaartverkoop is al begonnen, dus bel morgen wel ff rhytem import op.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Prijs weet ik nog niet, maar kaartverkoop is al begonnen, dus bel morgen wel ff rhytem import op. |
waarom staat in vredesnaam nergens de prijs? bij ticketbox staat alleen maar dat je kunt reserveren e.d. ... moeten ze dat nog uitrekenen ofzo...
overigens: max graham komt
ik w8 nog even af...den haag is natuurlijk wel pleuriseind, en al helemaal 2x in 1 maand (pvd)
deep dish 4 uur

woah!
Deep dish, max graham, laidback luke...
Als ik wat maten (JAPPIO??) kan vinden die meegaan ben ik zkr van de partij!
Rhythem kreeg zijn kaarten binnenkort binnen. Maar een prijs wisten zij ook nog niet. Heb net ff een berichie achter gelaten op hun forum met de vraag hoe duur een kaartje kost.
ik heb net wat gelezen en daar hadden ze het over
� 18 dat valt nog wel mee...
| Originally posted by DjSuez woah! Deep dish, max graham, laidback luke... Als ik wat maten (JAPPIO??) kan vinden die meegaan ben ik zkr van de partij! |
hehe.. nee hor.. ik gaat ff uitzoeken of ik al terug ben van vakantie.. check:
(waarom is mijn vakantie zo kut gepland?!!!
)
lul toch verd()mme niet man, je bent een maand op vakantie, ik geen 1 dag
Ziet r goed uit! En lekker dichtbij 
| Originally posted by eieregooie Ziet r goed uit! En lekker dichtbij |

| Originally posted by Optimus 10 minuten met tram ![]() |
`nu ik toch al bezig ben met info neerpleuren...
| Line-up Sound/Vision Dancefestival Den Haag bekend gemaakt Op 27 juli 2002 is het zo ver. Het Sound/Vision Dancefestival vindt dan voor de eerste keer plaats op het Malieveld in Den Haag. Opzet van het festival is een unieke samensmelting tot stand te brengen van dance met een snufje cultuur, of andersom. Aan de line-up zal het niet liggen. ![]() Sound/Vision... Sound/Vision heeft een buitengewoon smaakvol gezelschap dance-artiesten weten te booken. Het festivalterrein is onderverdeeld in vijf area�s en een hoofdpodium. De stijlen zijn: progressive/tech-house, techno, house/US garage, Drum�n�Bass en Electro. Hieronder alvast een tipje van de sluier: Deep Dish, Luke Slater (Live), The Producers (Live), Max Graham, Remy, Technasia, Joachim, Damon Wild, Lawrence Burden, Aril Brikha (Live), DJ Dame, Silicone Soul, Terry Francis, Jori Hulkkonen, Digital, Nubian, Laidback Luke vs Benny Rodriques, Detroit Grand Phuba�s En dat is nog niet alles! Meer info de komende weken via www.soundvision.org. |
| Originally posted by eieregooie Altijd baas boven baas he... Voor mij een half uurtje trammen... |
| Originally posted by AlFerox voor mij 3 kwartier! shit, dan zit ik dus het langst van iedereen in de tram! |

| Originally posted by Optimus shitttt, zit jij 3 kwartier in de tram vanuit de VS? ![]() ![]() |
| Originally posted by AlFerox voor mij 3 kwartier! shit, dan zit ik dus het langst van iedereen in de tram! |
| Originally posted by AlFerox en jij 10 minuten vanuit Hong Kong zeker! |
Ter aanvulling van de vooralsnog bekende line-up:
Bandulu, Jamie Anderson, Francesco Farfa, Lemon 8, Tom de Neef aka Plastika, Pako & Frederik, Stef, Deepspace, Shapeshifter, Diabaldee, Mr. Wix, Real, Overdose.
Prijs van dit feessie wordt � 35,00 excl fee.
een feestje in Den Haag wordt niet zo vaak gehouden, dus ik kom wel
Zal ook aanwezig zijn, eindelijk gebeurd er eens wat in Den Haag. En tram 9 stopt voor mijn deur en dan ben ik binnen een kwartier op het malieveld 
Lijkt me nu genoeg redenen om naar Den Haag te komen op 27 juli.
After the party (which will end at 00.00 hrs) �O� is very proud to host an official afterparty of this festival with some of the worlds finest DJs: PER (Earth) MAX GRAHAM (UK) REMY (...) At the �O� we'll continue to party on till 8 o'clock in the morning. More information about this party will follow shortly!
Lijk inmiddels wel iemand van de Den Haagpromotieteam 
Mja we hadden gezien dat Maxie in de eau kwam,en gaan er dus hoogstwaarschijnlijk zo niet zeker heen