TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dumonde @ KREMLIN - 1 juni 2002
Dumonde @ KREMLIN - 1 juni 2002
Ik zag net dat Dumonde op 1 juni in KREMLIN staat tijdens de CD release party van ITWT 007 van Misja Helsloot. Er zullen de hele avond gratis CD's uitgedeeld worden. Wel gaaf als je het mij vraagt. Wie gaan er allemaal?
whoa wel vet, Dumonde roelt!
prob is alleen dat ik dan in de HMH sta op QlubTempo :P
Lijkt me gaaf. Dumonde roeleren idd.
Geven ze die Cd's aan iedereen dan? Dan heb je de entree er al uit en een leuke avond. Dubbel plezier
VA-In_Trance_We_Trust_007-Mixed_by_DJ_Misja_Helsloot-CD-2002-???
Hij is ook al uit op mp3 ja. Geweldige cd! Ook supergave covers...van Paaseiland. Ik denk dat ik um maar ga kopen.
Nu wachten op ISOS3 
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe VA-In_Trance_We_Trust_007-Mixed_by_DJ_Misja_Helsloot-CD-2002-??? |
Ik weet niet of iedereen een CD krijgt. Zal wel weer zoals met Armin van Buuren zijn dat elke 30ste bezoeker een CD krijg ofzo. Ik had er in ieder geval 1. HMH is te hard voor me
Herstel, elke 50ste. Net even naar Kremlin gemaild
Niet echt veel animo blijkbaar. Waar gaat iedereen heen dan?
| Originally posted by Rodneysh Niet echt veel animo blijkbaar. Waar gaat iedereen heen dan? |
| omdat ik het idee wel eens heb dat je bij die tent om het minst of geringste tegengehouden word en daar reis ik het hele land niet voor door. |
Ik ga dr wel heen waarschijnlijk, armin was zo vet 1,5 week geleden
ik ben door misja helsloot uitgenodigd om hem min of meer te interviewn voor trance.nu Vorige keer was het ook wel lachen om met hem te praten, zie 2 days of kaos report at www.trance.nu
alleen toen stond hij in de kleine zaal te draaien en ferry in de grote... tsja, ferry dus alleen maar bekeken.
waarom dumonde zo vroeg staat geprogrammeerd is me een raadsel.
had dan emjay als eerste gedaan 
ahp2002 ik heb net kremlin gemailed en volgens hun staat Dumonde van 3.00 - 5.00 geprogrammeerd, dus hoe kom je erbij dat ze vroeg staan? Volgens mij opent emjay. tenminste lijkt me sterk dat Misja moet openen
euh was in al mn domheid uitgegaan van de flyer line-up
sorryyy
moet alleen mn vipplaatsen nog regelen, mag wel opschieten...
Ik heb nog geen flyer gezien alleen op de website
ja die bedoelde ik ook, die op de site... anyway, ik ben dr zaterdag bij voor een trance.nu report!
zie je daar!
Coole site trance.nu is dat je eigen site?
nee ik ben een contributor die reviewt, nieuws schrijft en party reports maakt
de 3 eigenaars komen uit zweden, ik doe samen met nog een gast uit nederland regelmatig party reports. dies dr ook bij zaterdag
we lopen in van die trance.nu shirtjes hahaha