TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [25.10.2008] Armin Only @ Ethias Arena, Hasselt
Pages (3): [1] 2 3 »
[25.10.2008] Armin Only @ Ethias Arena, Hasselt
http://forum.arminvanbuuren.com/ind...=0entry239527
More Infos coming soon 
Sweet.
Op een kwartiertje van hier dus no matter what aanwezig. :]
idd in mijn achtertuin, dit wordt nice
dit sla ik op in mijn GSM ,nog niets bekend van tickets ofzo?
Normaal gezien wel aanwezig. Heb de vorige twee NL-edities ook gedaan, dus deze Belgische editie, op een half uur van thuis, wil ik zeker niet missen.
Ben eens benieuwd of het een evenwaardige show als die in NL wordt.. (dus ook incl. guests enz)
Toch vreemd dat dit nog altijd bezoekers lokt, zovelen zijn het er mee eens dat hij al jaren aant afzwakken is maar ze blijven wel gaan. Ben blij dat ik zijn set op Tomorrowland niet heb moeten aanhoren, anders had ik die fabuleuze set van Sasha nog gemist ook 
ik ga alvast niet gaan. Ik heb Armin Only in NL meegemaakt en verwacht eigenlijk weinig verschil met die show. Ik was content dat ik eens ne Armin Only heb meegemaakt maar denk dat het bij die ene editie zal blijven ... zeker na zijn weinig boeiende set van gisteren
| quote: |
| Originally posted by Config Toch vreemd dat dit nog altijd bezoekers lokt, zovelen zijn het er mee eens dat hij al jaren aant afzwakken is maar ze blijven wel gaan. |
voorverkoop vanaf 16 augustus
tickets: 30 euro
vip: 220 (4 tickets, 1 parkeerplaats, 1 fles champagne)
bron: ethiasarena.be
Khad duurder verwacht. Hier krijg ik wel wa volk voor op de been 
Amai dat zijn pas mooie prijzen voor een ID&T-event! 
Als ge weet dat ik voor de Holiday Party in de bijzaal van diezelfde Ethias Arena, met "klinkende namen" als Milk Inc, Regi en Dj Ward, bijna evenveel betaald heb onlangs... Dan is 30 euro voor Armin z�ker aanvaardbaar 
het is wel geen id&t event, maar inderdaad tis een schone prijs
edit: toch wel id&t ja, kzie het net op de website staan! En waar is alda events dan naartoe...(niet dat dat erg is
)
euhm ...
AANWEZIG !!!!
en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft..
ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ...
zie nu maar naar Antwerp is Burning ...
ok het is terug maar hoe ...
NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB...
al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin
| Originally posted by Miky euhm ... AANWEZIG !!!! en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft.. ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ... zie nu maar naar Antwerp is Burning ... ok het is terug maar hoe ... NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB... al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin |
| Originally posted by Miky euhm ... AANWEZIG !!!! en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft.. ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ... zie nu maar naar Antwerp is Burning ... ok het is terug maar hoe ... NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB... al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin |
| Originally posted by Bertn zolang hij Mylo - drop the pressure maar draait, dan ben ik tevreden!!!! |
Wie zou er zijn tijd verspillen aan Armin van Buuren anno 2008? Op hetzelfde moment is het, amper ne scheet verder, Montini Reunion.
Ik weet in elk geval wat te doen de 25e. En graag.
gij hebtem dan ook al in utrecht meegemaakt eh...

| Originally posted by Antony Weer een geweldige aanwinst voort forum. Zelf ga ik ook, mr man... ni overdrijven eh. AIB was supergezellig. Zou het liever zo houden dan terug sportpaleisen vullen. |
:d
tis allemaal de schuld van ID&T!

| Originally posted by Miky sorry ze maar ID&T heeft hier al veel naar de kl***n gedaan van events en overal fameusen afrip voor wa het eingelijk is. zie nu in den tijd zoveeljaar Illusion in't sportpaleis .. da was 10� en 15� VIP jah en als ge da vergelijkt me ID&T das 3x zoveel voor wa??? het was volledig het zelfde dus moete ni vragen wa die allemaal extra in hun zakken steken e die smeerl***n en hoezo weer een goede aanwinst voor het forum??? kben niet bepaald nieuw ze heb alleen nog eens wa tijd gevonden :d |
| Originally posted by Miky sorry ze maar ID&T heeft hier al veel naar de kl***n gedaan van events en overal fameusen afrip voor wa het eingelijk is. zie nu in den tijd zoveeljaar Illusion in't sportpaleis .. da was 10� en 15� VIP jah en als ge da vergelijkt me ID&T das 3x zoveel voor wa??? het was volledig het zelfde dus moete ni vragen wa die allemaal extra in hun zakken steken e die smeerl***n |
| Originally posted by Antony gij hebtem dan ook al in utrecht meegemaakt eh... |
Haha; van zo'n grappige zaken kan een mens toch nooit genoeg krijgen :')
gaat er nu wa volk van BETA?
omdat ik AIB al moest laten schieten, ga ik er deze keer toch bij zijn, hoewel iets minder enthousiast. Ik ga niet veel verwachten, dan kan altijd nog meevallen eh. Op 9 uur zal er wel iets tussen zitten dat me kan bekoren eh =)
rollcall:
-Gladius (+2)
ohja, en weet er iemand of er een dj het 'voorprogramma' doet?