TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Inbreker....
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by SnuggLe on May-24-2002 10:54:

Inbreker....

Vaag man, vannacht hebben we hier een insluiper over de vloer gehad.
Die vent is gewoon een kamer binnengelopen (op de foto: de gele!) waar nog iemand in sliep! Mijn huisgenote had de deur niet op slot gedaan.

Schijnt dat hij vanaf de achterkant (linkerkant) gewoon alle deuren is gaan voelen of ze open of dicht waren. Zij had de deur dus niet op slot, en die vent is naar binnen gelopen.
Het was om 01:50 uur, begint ze ineens te gillen, dus ik en een andere huisgenoot worden wakker. Stappen we beiden in onze ondervlok naar buiten (ik vanuit de groene deur op de foto) en lopen richting die kamer. Ik was er net iets later dan die huisgenoot van me, die stond al met die neger en mijn huisgenoot op de kamer, komtie net naar buiten stormen!
Hij liep mijn omver en stormde ervandoor. Ik liep er nog achteraan in mijn ondervlok op mijn blote poten, maar was te geschrokken om verder iets te doen eigenlijk. Die vent die flikkerde nog bijna van de trap.

Het schijnt dus dattie mijn huisgenote eerst nog naar de keel heeft gegrepen en tegen de muur aan heeft gegooid, terwijl hij zo weg kon komen eigenlijk. Wel creepy... wie weet wat er fucking gebeurt was als die huisgenoot en ik er niet waren geweest.

Het was een of andere neger...veel heb ik neit kunnen zien. De politie was er later ook nog met 3 man, en vanochtend kwamen er weer 2. Vannacht hadden ze nog iemand aangehouden, en we moesten mee om te identificeren, maar het was um niet.

Wat ook raar was, was dat 3 minuten nadat die vent dus weggelopen was (via de rechterkant van de flat de trap af, zie foto), er aan de linkerkant van de flat, op het dak, ineens weer een negers stond. We dachten dat het dezelfde was, en liepen erop af, en toen rende die was. Blijkbaar was het een andere... Bij bekenden van ons die 3 flats verderop wonen was 10 minuten later dan bij ons ook aan de deuren gerommeld.
Er wordt hier gvd laatste tijd veel gejat. Allemaal buitenlanders, buitenlandse types, waarschijnlijk van het AZC hier in de buurt, zegt de politie..

Je schrikt er toch behoorlijk van.....

Greetz,
SnuggLe

Posted by eXos on May-24-2002 11:01:

creepy ja, dat meisje zal wel een paar weken niet kennen slapen ben ik bang.

Tis daar natuurlijk ook nie super beveiligd op dat terrein en dus wel een makkeleijke prooi die flatjes.

Posted by Flipper01 on May-24-2002 11:05:

Erg zeg.. Ik dacht dat het op het campusterrein wel mee zou vallen.. niet dus!
Echt schandalig dit. En het erge is dat wanneer je die gast kapotslaat je waarschijnlijk ook nog eens aangeklaagd wordt wegens mishandeling

Posted by New Wave on May-24-2002 11:18:

Waarom denk je dat ik een Maglite (grootste versie) naast mijn bed heb liggen standaard........der hoeft er maar binne te komen......

Maar idd, dik scary.....hoop dat ze hem pakken....en als hij idd uit dat asielzoekerscentrum komt....hup, hij en zijn familie opgekankerd!!

Posted by Siesta on May-24-2002 11:33:

VAAAAAAAGJES

veel sterkte, en wens die huisgenote maar 33m sterkte

Posted by Miss Proximus on May-24-2002 12:39:

Misschien moet zij de komende tijd maar ff een slaapmaatje? :s

Posted by New Wave on May-24-2002 12:39:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Misschien moet zij de komende tijd maar ff een slaapmaatje? :s

Mwjha, is ze lekker? dan wil ik haar wel steunen

Maar effe serieus, mwjah idd, moet effe iemand bij der pitten, zou ze wel relaxed vinden....anders gaat ze kapot........

Posted by SnuggLe on May-24-2002 12:45:

Vind het nie echt leuk dat er dit soort grappen over gemaakt worden...beetje ziek en sneu.
Maar oke, ze heeft wel bij iemand anders geslapen vannacht.

Btw, ik weet niet wie de nick AARDBEI heeft op mIRC s'nachts, maar diegene verdiende de kick/ban zeker wel vannacht, deur leuke opmerkingen te maken van "Ooooooooeh! Sexy" als antwoord op het feit dat die neger haar naar de keel had gegrepen. Volgensmij was het BartSan..

Greetz,
SnuggLe

Posted by Subsonik on May-24-2002 12:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Vind het nie echt leuk dat er dit soort grappen over gemaakt worden...beetje ziek en sneu.
Maar oke, ze heeft wel bij iemand anders geslapen vannacht.

Btw, ik weet niet wie de nick AARDBEI heeft op mIRC s'nachts, maar diegene verdiende de kick/ban zeker wel vannacht, deur leuke opmerkingen te maken van "Ooooooooeh! Sexy" als antwoord op het feit dat die neger haar naar de keel had gegrepen. Volgensmij was het BartSan..

Greetz,
SnuggLe

Aardbei is toch Henkie?

Posted by SnuggLe on May-24-2002 13:16:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Aardbei is toch Henkie?

Volgensmij nie, want die was er toen ook zelf al.

Greetz,
SnuggLe

Posted by TranceFool on May-24-2002 15:28:

Pfff idd schrikken man , gelukkig is ut goed afgelopen

Posted by New Wave on May-24-2002 15:31:

quote:

Greetz,
SnuggLe

Je ken meerdere IRC's aanzetten.......maar dan ha dje effe /whois moeten gebruiken, kon je het zo controleren.

Posted by TimeportE on May-24-2002 16:00:

absoluut nie relaxed!! en het rare en het meest enge eigenlijk is dat die vent dus nie in het begin wegrende maar haar dus echt iets aan had kunnen doen!! zo iets is echt nie relaxed, ben trouwens laatste tijd nie meer zo veel op irc maar hier moe je echt geen grapjes over maken, beetje respect mensen!!

Posted by HiGH_NrG on May-24-2002 16:16:

Zuigt echt man dat zoiets is gebeurd. Hoop dat ze em pakken...

Deze actie zal denk ik ook wel ten koste gaan van de slaap van een aantal bewoners van t flatcomplex...

Posted by Donna on May-24-2002 16:41:

quote:

Greetz,
SnuggLe

[02:21] wie was aardbei?
[02:21] ?
[02:21] LOL
[02:21] Sexxxy..
[02:21] Hou je bek man
[02:21] kankerleijer
[02:21] is niet leuk
[02:21] *** AardBeI was kicked by Snug|ZzZ (Snug|ZzZ)
[02:21] *** Snug|ZzZ sets mode: +b *!*@d156072.upc-d.chello.nl
[02:21] ik zag t staan ja
[02:22] k zat ook nog gewoon in chat namelijk

k had t ookal gezien jah,en idd aardbei is gewoon henk die je ff lekker in de zeik zat te nemen,magoed,das typical henk toch?

Posted by basvh on May-24-2002 17:49:

quote:
Originally posted by Flipper01

Echt schandalig dit. En het erge is dat wanneer je die gast kapotslaat je waarschijnlijk ook nog eens aangeklaagd wordt wegens mishandeling

me pa heeft dit een keer met een paar agenten besproken. die zeiden dit: als je een inbreker te grazen neemt. goed in elkaar meppen, en dan in auto gooien en dan paar kilometer verder eruit gooien. moet die inbreker maar bewijzen dat jij het gedaan hebt.

maar tis gewoon kut dat zoiets gebeurd

Posted by TimeportE on May-24-2002 17:50:

quote:
Originally posted by Donna
k had t ookal gezien jah,en idd aardbei is gewoon henk die je ff lekker in de zeik zat te nemen,magoed,das typical henk toch?

volgens mij kan dat nie, want zo te zien bande snuggle em en ook al log je 2x in je ip blijft hetzelfde dus dan zou henkie nie meer op irc kunne op dat moment met die andere nick..

Posted by DJ Bazz on May-24-2002 19:38:

damn echt vet klote, ik weet hoe het is. een stel vrienden van mij hadden het een tijdje terug meegemaakt in de slaaptrein naar Rome, allemaal van die italianen 's ochtends om ongeveer 5 uur langs je coup�deur, de hele tijd aan de deur trekken. die ons was gelukkig goed dicht, maar die van mijn vrienden dus niet. kwam er ook een gast in de coup� van hen, allemaal geld gejat. we stonden op een station dus die vent er snel uit en we konden er niet meer achteraan gegaan.

Posted by Joost008 on May-24-2002 20:53:

quote:
Originally posted by New Wave
Maar idd, dik scary.....hoop dat ze hem pakken....en als hij idd uit dat asielzoekerscentrum komt....hup, hij en zijn familie opgekankerd!!

Vinnik nou ook!!
Maaruh het schijn ook zo te wezen dat ze daar in het buitenland gewoon lui uit de gevangenis hale en die lui wat geld mee geven en dan zeggen ga maar naar Nederland ofzow...

Da vinnik dus echt f*cking verrot belachelijk he, want zo denken die lui daaro van dan zijn we van die criminelen af en kosten ze verder ook geen geld meer met voeding enzo....

Kheb in principe niks tegen buitenlandse vluchtelingen, maar lui die hier komen voor een uitkering en die nog nie eens de moeite nemen om Nederlands te leren en die hier de crimineel gaan uithange mogen van mij dus direct Oprotten

Posted by Opti on May-24-2002 21:16:

Kut voor je Bram

Wens je huisgenote veel sterkte!(Y)

Posted by Blik on May-24-2002 21:38:

idd zeer klote als dat je overkomt, heb het gelukkig nog nooit mee gemaakt

wens je flatgenoot sterkte van mij

Posted by blighty on May-24-2002 22:07:

Hi all,

Jezus, zou je hebben zeg, zo'n gek Veel sterkte gewenst daar jongens!

Greetings,
Blighty

Posted by Donna on May-25-2002 14:42:

quote:
Originally posted by TimeportE

volgens mij kan dat nie, want zo te zien bande snuggle em en ook al log je 2x in je ip blijft hetzelfde dus dan zou henkie nie meer op irc kunne op dat moment met die andere nick..

Ach als henkie geleerd heeft met een bouncer om te gaan,wat ik zeer zeker niet betwijfel,dan is alles mogelijk hoor time

Posted by Siesta on May-25-2002 17:18:

quote:
Originally posted by Donna

Ach als henkie geleerd heeft met een bouncer om te gaan,wat ik zeer zeker niet betwijfel,dan is alles mogelijk hoor time

tante donna spreekt

Posted by total woot on May-25-2002 20:08:

tis inderdaad ontzettend kut, en weet je wat t ergste is?
dat onze vriendjes van de politie weer lekker studentjes aan het naaien zijn die zonder licht rijden (niets dan respect, maar misschien is het tijd dat ze hun prioriteiten eens verleggen...)

Pages (3): [1] 2 3 »