TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by New Wave on May-24-2002 21:43:

Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party

Posted by Opti on May-24-2002 21:51:

hoer!

gelukkig wist ik van deze party af

Posted by Dr. Kuipers on May-24-2002 21:58:

Me is absoluut van de partij!!!

Alleen heb je RV niet kunnen strikken???

Posted by SnuggLe on May-24-2002 22:41:

Ik ben er ook wel bij!
Vet, lijkt me echt cool! Relax beetje feesten.

Greetz,
SnuggLe

Posted by kolkiewolkie on May-24-2002 22:51:

ik had al gezegd dat ik kwam in de andere thread..

echt super!!!!!

kan vanaf deze kant van het land wel wat lui meenemen trouwes.. hangt ook af van hoeveel maats er meegaan, maar het algemene lamegehalte inschattend is er nog wel ruimte over

Posted by eXos on May-24-2002 23:03:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Me is absoluut van de partij!!!

[OFF-TOPIC]

Een stukje sensueler dan die in jouw Avatar dacht ik zo

En wel creatief blijven h�! (/me kijkt naar z'n eigen avatar )

[/OFF-TOPIC]

Ik zal wel ff kieke of het wat wordt...

Posted by magrec on May-25-2002 08:47:

COOL alleen tot 4:00
Als iemand euhm plekkie vrij heeft die mij kan ophalen...dan euhm moet er wel iets te regelen zin dacht ik

Posted by Kamaya on May-25-2002 10:07:

Ede, moet wel te doen zijn vanuit Leiden dacht ik zo!

Enige probleem, kom ik daar in met m'n 18 jaartjes?? Niet dat ik er zo kinds uit zie ofzo, maar ik heb geen zin om dat eind voor niks te komen. Je weet maar nooit. Misschien dat jullie een vrijgeleide zouden kunnen regelen ofzo??

Let me know.....

De groeten.

Posted by TimeportE on May-25-2002 10:48:

count me in, dan zit ik immers op kamers (als het goed is) en heb ik nie meer last van dingen zoals ouders! maar uuh hoe ik dan thuis kom.. eff kijken waar het ligt en waar ik ga studeren etcetc..

Posted by TimeportE on May-25-2002 13:18:

uuh vraagje nog..
hoeveel lui kunnen in dat zaaltje en is het een feest voor TA's alleen of door TA's georganiseerd en bezicht en dat der dus geadverteerd moe worden om dan andere mensen aan te trekken.. leg het eens uit!
anders moe er een website gemaakt worden...

Posted by serialkillah on May-25-2002 13:21:

Damn.... ik ben dan helaas nog in turkije....

Posted by TranceFool on May-25-2002 13:48:

9 augustus das een mooie datum....

Maaruh wrom laten we niet wat meer mensen draaien zodat het ook wat later is afgelopen???

Posted by Remy D on May-25-2002 16:22:

Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben.

Posted by Opti on May-25-2002 16:27:

quote:
Originally posted by Remy D
Ehmm mag je daar ook pillen gebruiken. Want ik wil dan misschien mijn eerste pilletje gaan nemen. Want normaal ga ik alleen naar kroegen. Ohja ik ben trouwens nieuw hier. Mag ik dan wel al op zo'n ta feest komen?? Verder heb ik ook wel eens mensen op een feest met een TA shirt gezien. Dat zag er echt heel vet uit. Maar zo'n shirt krijg je zeker niet zomaar. Dan moet je zeker hier een soort of leider ofzo zijn.

Naja iedergeval hoop ik hier een leuke tijd te hebben.

nee man, pillen zijn slecht!

ghehehe

Posted by Siesta on May-25-2002 16:51:

quote:
Originally posted by TranceFool
9 augustus das een mooie datum....

Maaruh wrom laten we niet wat meer mensen draaien zodat het ook wat later is afgelopen???

misschien dat die discotheek daar geen vergunning voor heeft ?

Posted by TranceFool on May-25-2002 16:54:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

misschien dat die discotheek daar geen vergunning voor heeft ?

oww wissik niet......wist ook niet hoe dit allemaal ineens is geregeld, das logisch dan

Posted by Siesta on May-25-2002 17:16:

quote:
Originally posted by TranceFool

oww wissik niet......wist ook niet hoe dit allemaal ineens is geregeld, das logisch dan

ik weetet ook niet 100 %, maar tenminste dat denk ik

GreetZ

Posted by New Wave on May-25-2002 18:22:

Effe voor de duidelijkheid!:

De leeftijd is geen probleem, als je toch twijfeld en je ziet er uit als een kind van 13 dan stuur je maar effe je pic naar mij....dan zetten we die op de zwarte lijst

Over de tijden en dj's.......het is dus gewoon een discotheek in het centrum van Ede, practisch naast de disco is een NS station (ede-centrum), de tijden zijn dus gewoon normaal.

Het wordt een open feest..waarom? omdat we denk ik niet de hele meut vol hebben, en dat willen we dus wel.
Dus als tip geef ik om vroeg te komen, der kunnen er maar 500 in.
Oja, lijk tme logisch dat je vroeg komt..omdat je natuurlijk alle 4 de DJ's wilt zien.....anders ben je geen Die-hard TA'er

Ik ga binnenkort een andere flyer maken, of is hij wel okee? geef je mening.........daarna zullen we hem laten drukken en gaan we de straat op.

Natuurlijk komen er vragen of TA'ers misschien korting kunnen krijgen.
Dit is een lastige kwestie....als iemand maar effe weet dat je korting kan scoren is een accountje op TA.com zo gemaakt."ja meneer ik heb ook een accountje op TA, paas mij die korting maar"
NIETDUS, ik moet dit nog even met Alpha overleggen......wordt dus vervolgt

alle vragen zijn welkom.

Posted by Opti on May-25-2002 18:30:

ik vind het wel logisch dat je gen korting krijgt, ik ben al blij zat dat zoiets wordt georganiseerd voor ons

En dan kan je eindelijk de TA dj's zien

Je mag ook de entree met een eurootje verhogen hoor ghehehe

Mogen wij ook reclame maken voor deze party? Spammen op andere sites/forums etc.

Posted by New Wave on May-25-2002 18:34:

quote:
Originally posted by Optimus

Mogen wij ook reclame maken voor deze party? Spammen op andere sites/forums etc.

Nee doe maar niet, alleen als het 100% rond is.
Hou deze datum in je agenda vrij!!!!!!!

Posted by Opti on May-25-2002 18:39:

quote:
Originally posted by New Wave

Nee doe maar niet, alleen als het 100% rond is.

doe ik
ik kom zeker weten

Posted by DJ Bazz on May-25-2002 19:21:

ik zal er zeker proberen te zijn, maar alleen wordt het wel een probleem met het vervoer. (DJ Bazz kijkt de andere noorderlingen aan)
misschien dat ik in ede kan slapen, heb daar een hele vage kennis wonen (de vriend van een nichtje van mij), maar dat wordt moeilijk, eerst maar es afwachten wie er nog meer gaan vanuit het noorden

had trouwens wel een idee dat er iets aan de gang was met een feestje te organiseren, voor mijn gevoel moest dit ook best mogelijk zijn. ik wilde het zelf ook al een tijdje terug proberen, maar het probleem was toen dat de afstand veelste groot was.

enneh als je trouwens nog iets nodig hebt, van vette geluids- of audioapparatuur, visuals (misschien opnames maken??) tot je flyerdesign aan toe, of wat anders dan ook, geef mij maar een gil, ik heb connesties zat, die dit soort zaken wel vaker regelen.

edit:
bedenk me net dat ik Dj astrid nog kan regelen, laatst had ik nog contact met het boekingsbureau, ze was nu op vakantie, en ze gaat waarschijnlijk ook gewoon komen, dus als je nog plaats kan maken in de line-up en 121 euro aan mij geeft, dan staat astrid wat mij betreft op het feest. dus zeg het maar

(damn je had dit gewoon eerder bekend moeten maken dat je er mee bezig was, iig aan mij, had misschien nog wat voor je kunnen doen)

Posted by New Wave on May-25-2002 19:53:

We blijven bij het TA concept, dat staat vast.
Over design, we houden het in onze eigen hand. das het leukst.
Dat maakt het compleet.

Posted by DJ Bazz on May-25-2002 19:59:

quote:
Originally posted by New Wave
We blijven bij het TA concept, dat staat vast.
Over design, we houden het in onze eigen hand. das het leukst.
Dat maakt het compleet.

ok is goed,
ff over het logo, misschien een idee om het TAlogo (mannetje met gebogen hoofd) te gebruiken?

verder succes met organiseren

Posted by Little Theseus on May-25-2002 23:38:

Ghost Smilie

Waah Remy, ik kan je wel een pilletje regelen, ze zijn alleen vrij sterk, dus er is kans dat hij misschien verkeerd valt

...
HOER!
Dit wordt een topfeest!

applausje voor New_Wave en DJ Alpha!!!!!!!!!!!!!!!

Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »