TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Olympische spelen
Nog 5 nachtjes slapen en het is zover. De vierjaarlijkse hoogmis voor de sport.
Donderdag spelen de jonge Duivels al tegen Brazili�.
Yupz elke dag vanaf zaterdag live op Sporza van 3u 's nachts tot 18u. Ik ben net de 2 weken in verlof, wordt geweldig. Wel klote dat ik donderdag nog moet werken maarjah.
Ik hoop toch op enkele Belgische medailles, moet kunnen maar voor hetzelfde geld zijn er geen.
Dit wil ik toch ook volgen. Het eerste jaar dat ik echt zo naar de spelen uitkijk en alle kwalificaties heb gevolgd enzo. Ik verwacht niveel van de Belgen buiten finaleplaatsen. Maar de spelen gaan zowiezo boeiend worden!
Spelen interesseren mij, integenstelling tot 4 jaar geleden, geen zak meer. Zal af en toe wel eens kijken als er echt niets anders op tv is, maar de kans is redelijk klein dat ik mijn kijkrecord van 4j geleden zal breken 
Mijn eerste herinnering aan sport op tv heb ik van de OS '88 in Seoul, sindsdien elke OS zo goed mogelijk proberen volgen. Weet nog hoe ik in '96 's nachts in mijn bed via mijn walkman naar de radio zat te luisteren hoe Michael Johnson de tegenstand verpulverde op de 200 en 400m, of het Amerikaanse Dream Team in het basket. Echt een prachtig evenement toch wel
Ge had zeker paar potten binnen toen ge die topictitel aanmaakte? 
Ik kijk vooral uit naar de atletieknummers. Er staan een paar historische duels op het programma, zoals Powell vs Bolt vs Gay op de 100 meter en Wariner vs Merrit op de 400 meter (pakt Wariner eindelijk het record van Johnson?), maar de omstandigheden zijn verre van optimaal. Ook de wegrit in wielrennen kan op mijn onverdeelde aandacht rekenen: een halve Tourwaardige bergrit met zelfs een stukje Chinese Muur erin 
ik kijk vooral uit naar de prestaties van de Belgische atleten. Daarnaast zal ik vooral het voetbal en basketbaltoernooi volgen. Maar uiteindelijk volk ik de spelen nooit echt enorm op zoals ik dat met een EK of WK voetbal zou doen
Buiten wielrennen op de weg, voetbal en bmx interesseren die OS me nu is werkelijk geen kloten, ook al zalk wel constant veur tv hangen alsk tijd hem :s Veur wa steken ze daar is ni neige sporten genre X-games sporten 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Powell vs Bolt vs Gay |
moet studeren, maar zal er alles aan doen om zoveel mogelijk te zien! kan niet wachten! het heeft zoiets magisch, die olympische spelen!
| quote: |
| Originally posted by Vishnu H�t truel van de afgelopen jaren! |
Moet werken maar ben met alles goed bij dus zou wel wat tijd moeten zijn om de streams te volgen.
Uiteraard kijk ik uit naar het badminton
Dan verder nog naar de prestaties van de jonge duivels. Voor de rest interesseren de Belgen me weinig. Het basketbal zal ik ook trachten te volgen. En op de olympics interesseert iedereen zich ook plots in zwemmen, atletiek en turnen.
Let the games begin!
prachtige openingsceremonie.
Die eerste 10 minuten waren machtig 
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van 
[QUOTE]Originally posted by Gladius
amai m'n botte, wat een openingsceremonie, ongelooflijk knap! het heeft echt iets magisch vind ik, die OS, zoveel landen die meedoen, ik word er week van
[/QUOTE
awel den dezen ook 
Het budget van de openingsceremonie was waarschijnlijk groter dan het BNP van een kwart van de landen die eraan deelnamen 
Fantastische ontknoping in de wegrit bij de mannen
Het was het waard om op een zaterdag vroeg op te staan 
bwa zo vroeg, toen ik om half10 opstond was er gelukkig nog zo'n 80km te rijden, ik dacht dat het dan al gedaan zou zijn. Wat een zalige finale inderdaad! Cancellara, wat komt die daar opt laatste nog doen!
mooie prestatie van Aerts ook!
Knappe prestatie van Super Mario toch weer, iemand die IMO toch de weinig aandacht krijgt.
En dat als invaller.
Rebellin zal wel vloeken, hij mist daar een fantastisch verjaardagscadeau.
Cippolini ? ![]()
badminton op bbc gert =)
daarnet nog de finale van het wielrennen gezien (herhaling dus) ... idd wel vette koers 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.