TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dr. Motte appreciation thread
Dr. Motte appreciation thread
CygnusX vertrekt morgen pas, dus ge zijt wat te vroeg voor een onnozel topic open te doen.
Van alle zotten die de eer hebben gehad om de classics terminal van nature one te mogen betreden, was deze man toch wel de meest gestoorde.
Naar alle waarschijnlijkheid zit de mens nu alweer in het plaatselijk zottenhuis van Kastellaun alvorens terug te mogen opdraven voor een volgende editie.
Wat mij betreft mogen ze hem ineens vastleggen voor de komende 5 jaar.
Vielen dank!
waart gij niet degene die hier maanden geleden opperde tegen clowns?
Ge verandert ook rap van gedacht me dunkt.
Met dat duidelijke verschil dat deze man zichzelf van geen kanten serieus neemt zoals een groot deel van de rest dat wel doet.
Ik zou bijna vermoeden dat het zijn eigen manier was om zich af te zetten tegen alle handjeszwaaiende dj's zoals Armin van Buuren of Menno De Jong in het algemeen, en een Jonas Steur in het bijzonder.
Het witte rave-kostuum dat meer weg had van een op maat gemaakte dwangbuis was de kers op de taart.
| quote: |
| Originally posted by Progrez Van alle zotten die de eer hebben gehad om de classics terminal van nature one te mogen betreden, was deze man toch wel de meest gestoorde. |
| Originally posted by Push2005 Hier is een andere leuke herinnering. Met zijn gezapige blik als sterkste troef blijft hij toch wel de onovertroffen koning van de oermensen. |
| Originally posted by BZRK Haha zalig, die zijne lach als diejen bass valt |
Wat worden we verwend:
http://www.nature-one.de/events/nat...eo/07_motte.htm
fantastisch
idiot alert