TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mensen, zeer belangrijk, lees de announcement....!!
Pages (2): [1] 2 »
Mensen, zeer belangrijk, lees de announcement....!!
dames en heren met grote sigs lees de announcement over de sigs bovenaan het forum, hier staan de nieuwe regels in:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=13
je hebt een week de tijd om hem te veranderen, anders mogen wij de sigs zelf editten of verwijderen (permissie van Swamper
)
dus ga aan de slag met Photoshop, maak iets moois en kleins....
(sorry dat ik het zo subtiel zeg....
)
ja.. ik ben een man van de toekomst.. had allang rekening gehouden met de groote bij het maken van mijn sig en nog voordat de ristricties der waren.. hehe 
Nehnehnehneeeehneeeeeeh 
die van mij is goed 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ja.. ik ben een man van de toekomst.. had allang rekening gehouden met de groote bij het maken van mijn sig en nog voordat de ristricties der waren.. hehe |

| Originally posted by Miss Proximus Nehnehnehneeeehneeeeeeh ![]() die van mij is goed |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Die van jouw is ook te groot (komt door text). Maar je hebt nog een paar dagen ![]() |
| * The long bar ^^ above ^^ MUST NOT go BELOW the small bar on the right |
Die vanmij is toch goed?
Past tussen de balkjes toch?
| Originally posted by magrec Die vanmij is toch goed? Past tussen de balkjes toch? |
50k maar? :S
gak em maar ff een wat lowere quality geven :P
mijn draaiende Transformer is 52 kB...
| Originally posted by Optimus mijn draaiende Transformer is 52 kB... |

*likje*
| Originally posted by New Wave Opgerot met dat teringding dus!!!! der zijn grenzen kerel, en die overscheit jij ruimschoots!!! ![]() *likje* |

| Originally posted by New Wave Opgerot met dat teringding dus!!!! der zijn grenzen kerel, en die overscheit jij ruimschoots!!! ![]() Likje ![]() |

)
| Originally posted by SnuggLe Denk eerder dattie van jou te groot is ![]() (En te lelijk btw )Greetz, SnuggLe |
,.......................... lelijk? :-) woei :-) nu laat ik hem gewoon voor altijd staan
mag je constant naar die mooie KAMPIOENSSCHAAL KIJKEN DIE AJAX GEWONNEN HEEFT!!!!!
| Originally posted by SnuggLe (En te lelijk btw )Greetz, SnuggLe |
| KAMPIOENSSCHAAL KIJKEN DIE AJAX GEWONNEN HEEFT!!!!! |

:rolleyes
| Originally posted by Jappio De transformer rulz!!!! Helaas.. slechts een onderzetter voor de UEFA CUP!! (en die heb ik toch ook nie in mn sig staan lol ![]() ![]() ![]() :rolleyes |
| Originally posted by New Wave You only sing when you winning!!!! |
| Originally posted by Jappio uhhh zeg jij? |

goal!!!!!!!! 
| Originally posted by New Wave Ik kan der niets aan doen maar elke wedstrijd zing ik mijn keel naar de klote ![]() maaruh, dit was een sig thread, geen voetbal thread |
we gaan wel weer verder in de volgende thread
De meeste van jullie laten t weer aankomen tot dat wij ze editten dus dat gaan we zo ook dan maar ff doen ook!

| Originally posted by !_PeTrUs_! De meeste van jullie laten t weer aankomen tot dat wij ze editten dus dat gaan we zo ook dan maar ff doen ook! |
| Originally posted by New Wave Dit is een inwerkfase voor jullie, jullie mogen alle sigjes op de goede maten maken, succes |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nee, ik ga er gewoon met de bezem doorheen. Je merkt t wel |
| Originally posted by New Wave mwhehehe ik wist dat je dit ging zeggen |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Hehe ja, ik heb al wat voorbereidend werk getroffen. Ik zal m zo wel ff op jouw uittesten kijke of t staat en werkt natuurlijk ![]() ***EDIT*** Staat geweldig |