TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!

De outdoor editie komt er weer aan! 29 juni, recreatiepark te Bussloo!
Kijk op www.impulz.nl
Tickets: 37,50 Euro ex. fee
Line up:
Hard Dance:
Yoji Biomehanika
Tom Harding
JP
Lab 4 (live)
BK
Alex Ellenger
Sol Ray
Vortex
Dave Randall
Progressive:
DJ Ti�sto
Guy Ornadel
Andain (live)
Cor Fijneman
DJ Dazzle
Tech House / Techno:
Technasia
Dave Angel
Michel de Heij
Gaetano Parisio
Lucien Foort
Rob Bright
FC Kahuna
Montana
Eurogrooves:
DJ Jos� vs G-Spott (live)
Bart Claessen aka Barthezz
Graham Gold
DJ Jean
Don Diablo
DJ Jurgen
Emjay
Johan Cyber
DJ Eloy
House:
Danny Rampling
Marshall Jefferson
Roog
CJ Mackintosh
Mark van Dale
Dwin
Marcello
Mar-y-Sol
Drum 'n Bass / Breaks:
Freq Nasty
Simon Bassline Smith
Hepcat
Tyson
Unreal
Mickey Finn
Chaos & L Dopa
Le Funkubine
Mad Ed
Discosoulgrooves:
Joost van Bellen
Erick E
Jefferson
Quinten de Rozario
Dick 'Spacey' Macey
Timst'r
Chill Forest:
Morpheus
Eva Gardner
Ambient Daan
DJ Dame
Odd Bod
The Well

Info:
Impulz komt er dus weer aan, het alternatief voor Sensation 
Met veel bekende en onbekende dj's...en: een Black-Hole tent!
Members die komen: SnuggLe, Tango, Ding Chavez, Yarnie, Magrec, Chicane, Glaniskanis, RV, Donna, Tais, Mido, PartyHardy!, Jappio, Basvh, Gurian, Joost008, PatMcGroin (DLD!), SerialKillah, DjSuez, TDM, SPU, drpeer_holland, Kolkiewolkie?, TranceFool?, Franzelare?....
De precieze timetable is nog niet bekend, maar een meeting komt er zeker. Laten we deze in eerste instantie zetten op 01:00 uur, vooraan in de BlackHole-tent
Greetz,
SnuggLe
/me gaat maandag tickets kopunnnnnn
Kaartjes is binnen 
Kom zeker wel op meeting. Voor de rest weet k ook al uit betrouwbare bronnen dat Chicane ook van de partij zal zijn
Re: Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe De precieze timetable is nog niet bekend, maar een meeting komt er zeker. Laten we deze in eerste instantie zetten op 01:00 uur, vooraan in de BlackHole-tent Greetz, SnuggLe |
. vooraan is dus bij de ingang, of bedoel je juist voor het podium?
voor 99% ben ik er ook bij, maandag ff me kaartje kopen
Ik ben er ook wel bij denkik 
Ik heb geen rooie knaak op zak (alweer
) en ik moet nog steeds stufi binnenkrijgen, dan 160 euro aan platen betalen (ff flink 2ehands wezen shoppen
) en dan loon plus vakantiegeld en dan ook nog ff zorgen dat ik na Impulz geen hertentamen heb. Mensen dit gaat lukken!!!!
RV en ikkes zijn r ook weer bij
Ik ben ook ckerz van de partij. Mn kaartjes zijn al binnen want mn vakantiegeld was er ook
.
En meeten lijkt me ook wel stoer want ben nog nooit eerder bij een meeting geweest!!!!
JAaaaaaaaaa kben dr ook bij
Eerste meeting dus wordt wel emotioneel voor me denk ik
keb gisteren me kaarten gekocht

I'll be there... ff RV's verjaardag vieren toch? 
Ik denk dat ik er ook wel weer ben ik moet alleen ong ff zoeken wie er met me mee wil van mijn vrienden!
maar ja ik las dat er nog genoeg kaarten waren dus ik heb nog wel een weekje om mensjes te zoeken
Ik ben er ook bij. Heb de kaartjes al thuis liggen, zet mijn naam er maar bij !!
ik ben ook van de partij, wordt me eerste meeting als 'echte' tranceaddict, was er ook bij op Qontact, met oa jappio en partyhardy, maar toen was ik nog geen lid van deze site...
ik ben druk aan het rondvragen en mensen aan het regelen die meewillen... concreet resultaat ontbreekt alleen nog... basicly hangt het daar vanaf want kheb geen zin om daar alleen rond te struinen...
kortom ik w8 af atm... maar ik schat kans op 80 % in
(het gaat ECHT tegenvallen als ik niet kom
..)
| Originally posted by DjSuez ik ben ook van de partij, wordt me eerste meeting als 'echte' tranceaddict, was er ook bij op Qontact, met oa jappio en partyhardy, maar toen was ik nog geen lid van deze site... |
misschien ben ik er ook nog...
| toen was je nog een loser |
| Originally posted by kolkiewolkie ik ben druk aan het rondvragen en mensen aan het regelen die meewillen... concreet resultaat ontbreekt alleen nog... basicly hangt het daar vanaf want kheb geen zin om daar alleen rond te struinen... kortom ik w8 af atm... maar ik schat kans op 80 % in (het gaat ECHT tegenvallen als ik niet kom ..) |

dan maak je de komende 33 dagen (zolang duurt ut nog) toch wat overuurtjes
en zuip je wat minder zaterdag
[offtopic]
overigens verwacht ik binnenkort een ENORME financiele tegenvaller (denk maar in de categorie duits justitioneel incasso bureau...
...en ALS dat zo is.. ai ai ai (dan heb je het niet over een bedrag van 1 entreeticket maar 6 of 7 ofzo...)
[/offtopic]
| Originally posted by Dr. Kuipers Moet nl. nog steeds die lening bij me pa aflossen |
| Originally posted by Gurian Kun je niet eerst die lening aflossen en dan er weer eentje opnemen. |

Mensen, even ONtopic graag....
Uiteraard ben ik ook van de party!