TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie gaat er 1 juni naar de <<O>> arnhem??
wie gaat er 1 juni naar de <<O>> arnhem??
At both �O� clubs it's time to celebrate!!! On June 1st we'll be celebrating the 1 year anniversary of �O� Arnhem. And we'll be celebrating big time! Confirmed dj's include MARCO V., PROMISS, PATRIX, TOMMY, PETER VAN LEEUWEN AND SPIDER!. The Arnhem venue will stay open 'till 08.00 hrs!
wie gaat er nog meer??
ik ben erbijjjjjjj
grtz,
TNG
Allejezus, er is echt veel te doen die datum. Zou je zowat een polletje van kunnen maken, waar gaan we heen 1 juni of zo.
Ik ga niet btw.
Ik ga misschien naar de eau in Den Haag, want Cor Fijneman draait dan. Nou een paar keer live horen draaien en kan maar ��n ding zeggen dat hij een fijne man is 
Yep, wij gaan nu zeker. De kaartjes zijn binnen
Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd
| quote: |
| Originally posted by serialkillah Yep, wij gaan nu zeker. De kaartjes zijn binnen |
| Originally posted by Tall21 Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd |

| Originally posted by Tall21 Wie is er eigenlijk wel eens in beide eau's geweest? Was er nog een verschil (sfeer, ppl etc)....ben benieuwd |
Ik moet GVD werken tot een uurtje of 00.00 uur, dus heeft dan geen zin meer om daar heen te gaan fietsen.
Jammer, maar helaas!
| Originally posted by tango Kut, moet je hiervoor kaartjes hebben? Wij wilden eigenlijk gewoon aan de deur dokken? Dat is toch wel mogelijk he? anders moet ik ook snel effe kaartjes fixen...... grtz, TNG |