TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland Special op JIM gezien? Weet nu iemand hoe dat nummer heet..
Tomorrowland Special op JIM gezien? Weet nu iemand hoe dat nummer heet..
Heeft iemand de Tomorowland Special op JIM gezien (en opgenomen!!)? Er zit een keigoeie electro-house track in die reportage waarvan ik de naam zou willen weten.
De track die ik zoek is diegene die gespeeld wordt tijdens de interview met Funkerman en Fedde le grand.. eerst hoor je Fragma met Toca's Miracle 2008 instrumentaal maar wat is het melodieuze electro-house nummertje dat er JUIST NA gespeeld wordt?!
Tenzij je een paardengeheugen hebt neem de special misschien op (met bvb. Telenet digicorder gaat dat heel makkelijk), hij wordt nog eens heruitgezonden deze avond (zaterdag) om 19h30 dus kijken/opnemen aub en zou het enorm apprecieren als iemand mij kan laten weten.
(of iemand kan het Funkerman interview op Youtube zetten want ik kan mijn tv niet aansluiten op pc)
Alvast bedankt! 
ik ga em opnemen, want wil et zelf wel eens zien
ja, en me al je electro-kennis komt dat zeker goed 
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather ja, en me al je electro-kennis komt dat zeker goed |
ik heb de special juist gezien en wou hier eig net hetzelfde komen vragen.Het nummer blijft ook in mijn hoofd hangen,het is wel al een ouder nummer want het werd 2 jaar geleden al gedraaid in Groovytunes
Eikes.
Heb het opnieuw gezien en het is een electro deuntje met een hoge heldere synth lead sound dat gewoon in je hoofd blijft zitten.. zat op einde interview Fukerman/begin Fedde le grand na Toca's miracle 2008
Weet iemand hoe dit heet?
zeker een kutplaat 
| Originally posted by The_G0dfather zeker een kutplaat |
Ik hoef die special alleens niet te zien, kan me zoal voorstellen welke stages en artiesten in beeld zullen gebracht worden.
| Originally posted by Devilex Ik hoef die special alleens niet te zien, kan me zoal voorstellen welke stages en artiesten in beeld zullen gebracht worden. |
weet er iemand eig sites waar je tracklists van tomorrowland 08 kunt vinden?
| Originally posted by N.I.C.K.K. weet er iemand eig sites waar je tracklists van tomorrowland 08 kunt vinden? |
| Originally posted by Dance123 @ N.I.C.K.K.: Ik heb jou een private message gestuurd. Laat me weten of je hem ontvangen hebt of post ander hier een reply. Zijn er hier verder nog mensen die iets van TV kunnen opnemen en dat op Youtube ofzo kunnen zetten. Indien zo dan ga ik vragen aan JIM of ze reportage nog eens kunnen uitzenden. Gelieve mij te laten weten. Alvast bedankt! |
Misschien eens mailen naar JIM? Ik heb ooit een mail gestuurd naar Ben Roelants voor de titel te vragen van een plaat die werd gespeeld op de achtergrond van een 'Going Out-reportage'. Nog geen 24u nadien een antwoord gekregen. Vriendelijke type.
Ik heb de jim special vandaag teruggezien en het betreffende stukje opgenomen en op youtube geplaatst. Hier is het gedeelde van Funkerman waar het liedje opstaat
Dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=PrYamnlvIMw
gedeelde interview van funkerman en fedde le grand*
een klein typfoutje: het liedje begint op 1.43 min
| Originally posted by N.I.C.K.K. Ik heb de jim special vandaag teruggezien en het betreffende stukje opgenomen en op youtube geplaatst. Hier is het gedeelde van Funkerman waar het liedje opstaat Dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=PrYamnlvIMw |
Die intro van Armin z'n set is Coldplay - Life in Technicolor (Markus Schulz Intro Edit)
Indien ge wat googlet dan zult ge wel een deel radioshows van Schulz vinden waarin die plaat gedraaid wordt..
| Originally posted by FenixStyle Die intro van Armin z'n set is Coldplay - Life in Technicolor (Markus Schulz Intro Edit) Indien ge wat googlet dan zult ge wel een deel radioshows van Schulz vinden waarin die plaat gedraaid wordt.. |
nee voorlopig nog niet, ik heb het op intertet laten plaatsen maar nog steeds geen resultaat..
kheb hem gevonden
het nummer heet jittery heritage van einmusik