TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland Special op JIM gezien? Weet nu iemand hoe dat nummer heet..

Posted by Dance123 on Aug-09-2008 02:59:

Exclamation Tomorrowland Special op JIM gezien? Weet nu iemand hoe dat nummer heet..

Heeft iemand de Tomorowland Special op JIM gezien (en opgenomen!!)? Er zit een keigoeie electro-house track in die reportage waarvan ik de naam zou willen weten.

De track die ik zoek is diegene die gespeeld wordt tijdens de interview met Funkerman en Fedde le grand.. eerst hoor je Fragma met Toca's Miracle 2008 instrumentaal maar wat is het melodieuze electro-house nummertje dat er JUIST NA gespeeld wordt?!

Tenzij je een paardengeheugen hebt neem de special misschien op (met bvb. Telenet digicorder gaat dat heel makkelijk), hij wordt nog eens heruitgezonden deze avond (zaterdag) om 19h30 dus kijken/opnemen aub en zou het enorm apprecieren als iemand mij kan laten weten.

(of iemand kan het Funkerman interview op Youtube zetten want ik kan mijn tv niet aansluiten op pc)

Alvast bedankt!

Posted by BZRK on Aug-09-2008 11:33:

ik ga em opnemen, want wil et zelf wel eens zien

Posted by The_G0dfather on Aug-09-2008 11:45:

ja, en me al je electro-kennis komt dat zeker goed

Posted by BZRK on Aug-09-2008 11:52:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
ja, en me al je electro-kennis komt dat zeker goed

Kheb gewoon gezegd dak et ga opnemen, nie dak em kan ID-en

Posted by N.I.C.K.K. on Aug-09-2008 18:18:

ik heb de special juist gezien en wou hier eig net hetzelfde komen vragen.Het nummer blijft ook in mijn hoofd hangen,het is wel al een ouder nummer want het werd 2 jaar geleden al gedraaid in Groovytunes

Posted by Real on Aug-09-2008 18:51:

Eikes.

Posted by Dance123 on Aug-09-2008 19:08:

Heb het opnieuw gezien en het is een electro deuntje met een hoge heldere synth lead sound dat gewoon in je hoofd blijft zitten.. zat op einde interview Fukerman/begin Fedde le grand na Toca's miracle 2008

Weet iemand hoe dit heet?

Posted by The_G0dfather on Aug-10-2008 02:01:

zeker een kutplaat

Posted by FCB_Fanatic on Aug-10-2008 08:53:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
zeker een kutplaat

We think alike

Posted by Devilex on Aug-10-2008 09:11:

Ik hoef die special alleens niet te zien, kan me zoal voorstellen welke stages en artiesten in beeld zullen gebracht worden.

Posted by Push2005 on Aug-10-2008 11:43:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik hoef die special alleens niet te zien, kan me zoal voorstellen welke stages en artiesten in beeld zullen gebracht worden.

Haha; ik heb 'm gezien en je vermoeden is correct

Posted by N.I.C.K.K. on Aug-11-2008 20:43:

weet er iemand eig sites waar je tracklists van tomorrowland 08 kunt vinden?

Posted by Dance123 on Jun-07-2009 01:38:

quote:
Originally posted by N.I.C.K.K.
weet er iemand eig sites waar je tracklists van tomorrowland 08 kunt vinden?

@ N.I.C.K.K.: Ik heb jou een private message gestuurd. Laat me weten of je hem ontvangen hebt of post ander hier een reply.

Zijn er hier verder nog mensen die iets van TV kunnen opnemen en dat op Youtube ofzo kunnen zetten. Indien zo dan ga ik vragen aan JIM of ze reportage nog eens kunnen uitzenden. Gelieve mij te laten weten. Alvast bedankt!

Posted by Config on Jun-07-2009 09:38:

quote:
Originally posted by Dance123
@ N.I.C.K.K.: Ik heb jou een private message gestuurd. Laat me weten of je hem ontvangen hebt of post ander hier een reply.

Zijn er hier verder nog mensen die iets van TV kunnen opnemen en dat op Youtube ofzo kunnen zetten. Indien zo dan ga ik vragen aan JIM of ze reportage nog eens kunnen uitzenden. Gelieve mij te laten weten. Alvast bedankt!

lol, als ge bij machte gij om Jim een reportage opnieuw te laten uitzenden, dan kunt ge toch ook wel te weten komen welk nummer er in het programma zat zonder dat ze het opnieuw uitzenden h�

Posted by Fomas on Jun-07-2009 15:08:

Misschien eens mailen naar JIM? Ik heb ooit een mail gestuurd naar Ben Roelants voor de titel te vragen van een plaat die werd gespeeld op de achtergrond van een 'Going Out-reportage'. Nog geen 24u nadien een antwoord gekregen. Vriendelijke type.

Posted by N.I.C.K.K. on Jul-17-2009 20:22:

Ik heb de jim special vandaag teruggezien en het betreffende stukje opgenomen en op youtube geplaatst. Hier is het gedeelde van Funkerman waar het liedje opstaat
Dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=PrYamnlvIMw

Posted by N.I.C.K.K. on Jul-17-2009 20:28:

Wink

gedeelde interview van funkerman en fedde le grand*

een klein typfoutje: het liedje begint op 1.43 min

Posted by Dance123 on Jul-18-2009 17:13:

quote:
Originally posted by N.I.C.K.K.
Ik heb de jim special vandaag teruggezien en het betreffende stukje opgenomen en op youtube geplaatst. Hier is het gedeelde van Funkerman waar het liedje opstaat
Dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=PrYamnlvIMw

Dat is inderdaad die song. Ik zal rondvragen en laat je weten als ik de naam van die song heb!

Maar zou je PLEASE ook de intro van de set van Armin die juist daarna komt willen uploaden op Youtube.. als Fedde Le Gand volledig uitgebabbeld is, dan is er bij het begin van de set van Armin (nog voor het interview met Armin zelf) een ambient intro nummertje zonder beats en je ziet een waas van groene lasers enzo.. dat intro'tje.. kan je dat ook uploaden? Daar zoek ik ook al heel lang naar.

Heb je die uitzending volledig opgenomen.. indien niet, kan je het vanavond dan opnemen met ook dat ambient intro stukje van Armin? JIM zendt het nog eens uit om 23h geloof ik.

Als je opnieuw uploadt, is het mogelijk om het fragment iets luider te hebben of gaat dat niet zonder distortie.. het is nogal stil.. voor iemand anders die het fragment niet kent is die melodie moeilijk herkenbaar zo stil denk ik.. misschien dat je na opname het audio gedeelte in een audio editor wat luider kan maken met de normalize functie ofzo..

Laat me iets weten aub (pm of reply hier)!

Posted by FenixStyle on Jul-18-2009 20:44:

Die intro van Armin z'n set is Coldplay - Life in Technicolor (Markus Schulz Intro Edit)

Indien ge wat googlet dan zult ge wel een deel radioshows van Schulz vinden waarin die plaat gedraaid wordt..

Posted by Dance123 on Jul-25-2009 19:28:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Die intro van Armin z'n set is Coldplay - Life in Technicolor (Markus Schulz Intro Edit)

Indien ge wat googlet dan zult ge wel een deel radioshows van Schulz vinden waarin die plaat gedraaid wordt..

Hey bedankt!.. die intro blijkt inderdaad Life in Technicolor van Coldplay te zijn.

Hier is een set van Armin die hij ook met die intro begint: http://www.youtube.com/watch?v=TN3zkfOq9aI&feature=fvw

Ik heb wel nog niet die Markus Schulz Intro edit kunnen vinden.. hoe is die verschillend van de orignele versie van Coldplay?

Iemand die die edit van Markus Schulz zou kunnen uploaden op rapidshare ofzo? Geen ganse set, alleen die Markus Schulz Intro Edit van Life in Technicolor. Bedankt.

@ N.I.C.K.K.: Wat die andere song betreft heb ik een ID request geplaatst in de "Unknown Tracks" section van dit forum met een link naar jouw Youtube video. Ben je zelf nog iets te weten gekomen over die track.. laat me weten aub.

Posted by N.I.C.K.K. on Jul-25-2009 20:32:

nee voorlopig nog niet, ik heb het op intertet laten plaatsen maar nog steeds geen resultaat..

Posted by N.I.C.K.K. on Jul-28-2009 19:07:

kheb hem gevonden

het nummer heet jittery heritage van einmusik