TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bart de Graaff overleden
Pages (2): [1] 2 »

Posted by TranceFool on May-25-2002 16:51:

Sad Bart de Graaff overleden

Poe he.........echt kut, die gast roeleerde echt, echt humor hattie
rip

Posted by Opti on May-25-2002 16:57:

ik las t net toevallig op PF.

daarna gelijk op fokzine gelezen.

R.I.P.

Posted by @ddicted on May-25-2002 17:02:

Sad

Hij is echt veel te jong gestorven....altijd vol humor zijn programma's. Ze waren net zo lekker bezig bij BNN, lekker vernieuwend ik hoop dat ze dat vol houden..

Posted by Blik on May-25-2002 17:02:

ja ik las het ook net, hij had echt geweldige sketches altijd

Posted by serialkillah on May-25-2002 17:02:

oh ja.............

R.I.P

Posted by Joost008 on May-25-2002 17:06:

Owjahhhh verrot man dit had ik dus helemaal nie verwacht hij was dus ech een zwaar relaxte gozer man

Posted by SnuggLe on May-25-2002 17:10:

Hmm..dat is minder. Er sterven veels te veel mensen veel te jong... "De mooie bloempjes worden als eerste geplukt".
Bart had al heel erg lang iets met zijn nieren, ik neem aan dat het daar aan gelegen heeft.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Siesta on May-25-2002 17:14:

R.I.P, echt kut dit, bart was een relaxte gozer!, echt toppie, ik hoop dat BNN blijft

GreetZ

Posted by MaGiK54 on May-25-2002 17:26:

Zwaar kut allemaal weer, leuke programma's ben met zijn show B.O.O.S. opgroeid die show roelde echt toen ik 10 was.

Posted by tijs08 on May-25-2002 17:30:

Owww wat KUT zeg!!!

Bart was echt een gozer met Humor!!! ik kan me die steen bij dat benzinestation nog herinneren als gister.. dan moet je echt wel gek zijn!! En die sketches die hij altijd maakte.. zo fantastich... dis echt een groot gemis voor de nederlandse humor...

Posted by Smirnoff on May-25-2002 17:35:

Bart was cool !!!

R.I.P

zou bnn blijven ?

Posted by Opti on May-25-2002 17:41:

quote:
Zojuist is bekendgemaakt dat Bart de Graaff is overleden.

De baas van BNN was al enige tijd ernstig ziek, hij werd 35 jaar..

Bart werd ruim drie weken geleden opgenomen in het ziekenhuis met een buikvliesontsteking. Deze ontsteking was nagenoeg onder controle toen vorige week bleek dat deze een gaatje in zijn dunne darm had veroorzaakt. De artsen hebben dit nog verholpen door een deel van zijn dunne darm te verwijderen.

Bart was herstellende van deze ingrijpende operatie, maar heeft de complicaties niet overleefd.

Posted by Bellie on May-25-2002 17:54:

Sad

Damn.... *STILTE*

GREETZ!!

Posted by Nook on May-25-2002 18:09:

nou das weer lekker kut RIP

nook

Posted by ScuL on May-25-2002 18:14:

inderdaad.. ik ben ook opgegroeid met die show van 'm.. B.O.O.S. op Ned2.. tsja

onverwacht was het niet echt, hij had het zwaar met zijn ziekte en alle daarbijkomende complicaties..

R.I.P.

Posted by basvh on May-25-2002 18:16:

vind het erg kut, vooral die sketches die deed waren altijd lachen, vooral met die weerman met chiel de la torette ziekte, presentator die enorm stotterde.

Posted by Opti on May-25-2002 18:45:

quote:
Originally posted by basvh
vind het erg kut, vooral die sketches die deed waren altijd lachen, vooral met die weerman met chiel de la torette ziekte, presentator die enorm stotterde.

gilles de la tourette

scheldend.

Posted by SnuggLe on May-25-2002 18:59:

Idd, die weerman met Gilles de La Tourette was echt super, netzoals die steen die hij door de ruit van dat benzine-station gooide waarna hij zelf de politie belde. Dat waren echt betere grappen....

Greetz,
SnuggLe

Posted by DJ Bazz on May-25-2002 19:38:

G*V*D, echt balen, hoop dat ze het wel volhouden met dit soort programma's, maar ik ben eigenlijk bang van niet.

R.I.P.

Posted by total woot on May-25-2002 20:13:

waarom gaan de verkeerde mensen dood?
waarom blijven de klootzakken leven?
in mijn omgeving ken ik er al zeven,
ach ik ken er zo een hele sloot.

maar ja het maakt me ook stukken minder bang,
want als de klootzakken langer blijven leven
leef ik tenminste zelf, lekker lang.

hoop dat zijn humor niet verdwijnt.

met respect,
total woot

Posted by Asperge on May-25-2002 21:09:

dit is erg jammer, die jongen heeft nog zoveel moois van zijn leven weten te maken dat verdient RESPECT

RIP

Posted by Little Theseus on May-25-2002 23:44:

Hij was in elk geval een man die de dingen die hij wilde bereiken ook wist te bereiken, ookal verklaarden sommigen hem voor gek (veronica bijv. toen hij bnn wilde starten)
Zijn leven verminkt met zijn nieren vind ik hem echt een enorm sterke jongen, juist doordat hij zo humoristisch is.
Herinnering uit B.O.O.S.; de plaspauze. Kvind dat dat nu wel bij elk tvprogramma mag komen

Posted by Jappio on May-26-2002 01:24:

quote:
Originally posted by total woot
waarom gaan de verkeerde mensen dood?
waarom blijven de klootzakken leven?
in mijn omgeving ken ik er al zeven,
ach ik ken er zo een hele sloot.

maar ja het maakt me ook stukken minder bang,
want als de klootzakken langer blijven leven
leef ik tenminste zelf, lekker lang.

hoop dat zijn humor niet verdwijnt.

met respect,
total woot

Damn.. waarom gaan idd altijd de verkeerde mensen dood.. ik voel me hier echt nie lekker onder.. Bart RULEZ

Posted by magrec on May-26-2002 08:30:

Shit man ik hoorde het gister bij 2 vandaag, ik wist al dat ie een week ofzo ziek was maarja echt klote dit. Bart B.O.O.S. altijd een megal leuk programma altijd kijken...minuut plaspauze etc..daarna later ook de teringtubbies en waar kan ik je snachts voor wakker maken echt erg leuke programma's

R.I.P.

Posted by TimeportE on May-26-2002 08:46:

B.O.O.S. was altijd toppie,
erg jammer dat hij overleden is!

Pages (2): [1] 2 »