TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Skojar dom eller?!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by ExOn on May-27-2002 13:31:

Skojar dom eller?!

Kolla in detta! Ser f�r j�vligt ut! Lite homosex stuk!! Usha!

Btw det �r Nucleuz!

Posted by Xplorer76 on May-27-2002 14:50:

Yepp, s� kallade crasherkids...
Finns i tusentals p� trance festivaler i England, lever i flock, suger napp och g�r p� E.
N�r det b�rjar bli sent vill dom g�rna suga p� lite loolies.
Det b�sta med dom �r att dom lyser som fan i UV ljus.....
Annars g�r det knappt att prata med dom f�r dom �r helt borta i det bl�....
P� GSSS f�raa �ret hade jag en crasherkid med en plastmoj�ng i handen som �ndrade form n�r man r�rde den, han stod och glodde p� den i 2h och bara log... det sk�na va att 5-6 andra crasher snubbar stod runt honom och gjorde samma sak....

Posted by reveal on May-27-2002 14:59:

jag har aldrig fattat varf�r dom suger p� napp

Posted by Aendy on May-27-2002 15:08:

Jag har ocks� b�rjat se det. Det �r ingen st�rre skillnad i utseende p� de som �r homo i serier typ "Ricki Lake" och de som �r mest utsp�kade p� fester. Men jag t�nker inte l�gga n�gon v�rdering i det.

Posted by SteveTranz4ever on May-27-2002 16:40:

quote:
Originally posted by Aendy
Jag har ocks� b�rjat se det. Det �r ingen st�rre skillnad i utseende p� de som �r homo i serier typ "Ricki Lake" och de som �r mest utsp�kade p� fester. Men jag t�nker inte l�gga n�gon v�rdering i det.
Du Aendy... n�r vi s�gs p� Lovely Day s� hade ju du s�n d�r utstyrsel... f�rs�ker du d�lja det nu eller ?

Posted by robstar on May-27-2002 17:52:

lol @ Steve!

Ang�ende deras kl�der...

L�skigt...

Posted by Aendy on May-27-2002 17:59:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Du Aendy... n�r vi s�gs p� Lovely Day s� hade ju du s�n d�r utstyrsel... f�rs�ker du d�lja det nu eller ?

Shhh.... vi skulle ju tala tyst om det!

Posted by lonne on May-27-2002 19:10:

Fy fan va fullt,vad f�rs�ker de bevisa undrar jag. H�rde av en polare som har bott p� Hawaii att d�r kallas de candy-ravers..arma folk.

Posted by WhiteRussian on May-27-2002 20:41:

�r ni st�rda i huvudet eller?!
Jag blir s� j�vla lack p� folk som inte l�ter andra se ut hur dom vill, varf�r f�r dom inte det?!

Insn�ade j�vla jante svenskar som inte fattar att andra �r annorlunda �n ni e, fyfan vad jag hatar s�dana svenskar.

P.S Napp har dem f�r att n�r man tar E s� frig�rs dopamin (f�rutom seratonin) som g�r att man vill tugga med k�karna och gnissla med t�nderna, d� �r det sk�nt att ha n�got att suga p�, napp, en glass, en klubba osv...

Fan vad arg jag blev nu d�...
Men seri�st m�nniskor, d�m f�r fan inte andra p� hur dom kl�r sig.

Posted by SWE_TRANCE on May-27-2002 20:59:

hehe, verkar som om Herr vitryss tog �t sig utav detta..

D�m deras kl�dstil s�ger jag!
Men alla kanske inte tuggar E...

Kastar �ver stafettpinnen till...

Posted by mindshooter on May-27-2002 21:23:

Tycker att s�dana m�nniskor �r coolt inslag p� fester och h�jer st�mningen...fast jag har juh bara varit p� en iofs

�lskar frillan p� han l�ngst till h�ger!

Posted by Ravesquad on May-27-2002 22:20:

quote:
Originally posted by mindshooter

�lskar frillan p� han l�ngst till h�ger!

H�ller me.. det e faktiskt j�kligt kul o kl� ut sig n�r man g�r ut, inte i stockholm kanske men utomlands funkar det b�ttre..

Posted by doter on May-28-2002 16:53:

Inte min stil direkt... Men viss f�r man se ut hur man vill...

� d e ju sk�nt

Posted by GyLLe on May-28-2002 19:10:

s� h�r tycker jag....

visst �re coolt med neon kl�der � s�.... men man kan ju l�ta tjejerna visa magen tycker jag... lite gay stuk att visa magen som kille.... men som sagt inte vet jag om ha �r b�g???

� d d�r med nappen... klart att dom ska ha den i k�ften annars ser dom ju ut som kor s� g�r � tuggar st�ndigt..

aja vem forts�tter nu... eller �r diskussen �ver???

Posted by Amnezia on May-28-2002 19:33:

ok kanske lite b�gigt men tycker det e r�tt festligt ass�...

det h�jer st�mmningen ..lyser upp � inte bara som en vanlig krogkv�ll h�r hemma...

e helsoft j�e..h�r ju till att man ska sp�ka ut sig p� stora paryn..hoho..

Posted by Virus on May-29-2002 00:47:

Alla f�r g�ra ungef�r precis vad dom vill f�r mej, men... jag m�ste s�ga att jag personligen tycker att deras kl�dstil �r ful som stryk... Saarry..

Hade ingen aning om det d�r med napparna och E.. Men det l�ter ju logiskt..

Posted by nils on May-31-2002 19:46:

ja tycker att det e fr�ckt! kanske inte den h�r bilden, ser v�ldigt homo ut, men andra bilder man ha sett.

Posted by P4z! on Jun-01-2002 22:52:

Jag tycker att folk ska f� kl� sig hur de �n vill, � va �r det alla snackar om att de ser ut som b�gar? Ni f�r det att l�ta som om det vore n�t fel p� homosexuella och deras kl�dstil, vilket det inte �r (enligt mig iaf). Va lite mer �ppensinnade, folk kanske gillar att kl� sig lite annorlunda...n�ja det va va jag ville s�ga!

Ps. Gillar deras frillor

Posted by AC. on Jun-02-2002 08:02:

Smiling Frog

Nog f�r att jag tycker folk f� kl� sig hur de vill men vaffan det d�r var ju �ckligt... Toppar som visar magen h�r inte hemma p� killar.

Posted by SteveTranz4ever on Jun-02-2002 13:02:

F�r mig f�r folk kl� sig hur fan dom vill, s� l�nge dom �r bra som m�nniskor helt enkelt... antar att det oftast �r lite yngre som sp�kar ut sig p� det d�r viset efter som det kanske �r en liten kick eller n�t... vem vet dom kanske alltid har haft lust att l�na syrrans top...

Gillar sj�lv att ha kl� mig lite annorlunda n�r man ska festa typ... men inte fan ser jag ut som en karamell st�ng...

Och det d�r med napp kan ju va gott �ven om jag tycker en s�n ska sitta i munnen p� en s�n som min lilla syrra... som bara �r 5 �r

Ha D

Posted by Gaby on Jun-04-2002 10:52:

quote:
Originally posted by Vitryss
Jag blir s� j�vla lack p� folk som inte l�ter andra se ut hur dom vill, varf�r f�r dom inte det?!

Insn�ade j�vla jante svenskar som inte fattar att andra �r annorlunda �n ni e, fyfan vad jag hatar s�dana svenskar.

P.S Napp har dem f�r att n�r man tar E s� frig�rs dopamin (f�rutom seratonin) som g�r att man vill tugga med k�karna och gnissla med t�nderna, d� �r det sk�nt att ha n�got att suga p�, napp, en glass, en klubba osv...

Fan va bra sagt!!! H�ller med dig!
Det �r ju kul med folk som faktiskt anstr�nger sig n�r de ska p� fest, hela festen �r ju n�gra timmars flykt fr�n vardagen... varf�r inte g�ra det hela v�gen?

Posted by AC. on Jun-05-2002 01:10:

quote:

Bara f�r argumenterandets skull....

Du s�tter dig sj�lv i samma b�t i och med att du inte respekterar "j�vla jante svenskar" som �r lite mera tr�ngsynta �n dig �ven om du inte tycker om vad andra tycker kan du �tminstonde respektera det

Anledning till att jag �nns tar upp det? jag tycker ditt inl�gg var r�tt l�jligt och on�digt i och med att du utrycker dig p� ett s�tt som g�r att det f�rlorar n�stin till all slagkraft, jag tror inte du �r s� f�rdoms fri som du kanske vill vara

Posted by WhiteRussian on Jun-05-2002 07:22:

quote:
Originally posted by AC.

Bara f�r argumenterandets skull....

Du s�tter dig sj�lv i samma b�t i och med att du inte respekterar "j�vla jante svenskar" som �r lite mera tr�ngsynta �n dig �ven om du inte tycker om vad andra tycker kan du �tminstonde respektera det

Anledning till att jag �nns tar upp det? jag tycker ditt inl�gg var r�tt l�jligt och on�digt i och med att du utrycker dig p� ett s�tt som g�r att det f�rlorar n�stin till all slagkraft, jag tror inte du �r s� f�rdoms fri som du kanske vill vara

Klart jag har f�rdomar! Helt absurt att tro att man inte har f�rdomar, f�rs�ker bara att ha mindre f�rdomar �n andra.

Varf�r var mitt inl�gg s� on�digt d�? Hur ska man utrycka sig p� ett "h�rt" s�tt i skrift utan att spotta och sv�ra? Uppenbarligen blev juh du f�rbannad, s� d� lyckades jag juh,

Sen tycker jag att inte respektera j�vla jante svenskar �r det �nda r�tta, gillar inte svenskaras avundsjuka.

Posted by reveal on Jun-05-2002 12:31:

quote:

gillar inte svenskaras avundsjuka.

h�ller verkligen med...

Posted by ExOn on Jun-05-2002 12:34:

Herre jissus! har fan gl�m bort den h�r tr�den! Hahaha fan jag m�ste ha mer koll p� tr�darna!

Jag har inte heller n�gra problem med att folk sp�kar ut sig till fest, shit det g�r ju jag tillochmed! Men det som var lite kul var att dessa crasherkids �r helt lost IMO!
Flykt fr�n vardagen sa Gaby. Jag tycker dom �r p� flykt fr�n verkligheten!

Pages (2): [1] 2 »