TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fattar inte varför det ska vara så...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by reveal on May-27-2002 16:41:

fattar inte varför det ska vara så...

ok, låt er inte luras av topicen, men vad säger ni?


Posted by reveal on May-27-2002 16:42:

jag tänkte lägga upp lite (ovanliga) tiesto-låtar här... detta är alltså den nya tråden av med ett visst syfte

Allure - No More Tears [Original Mix] hittar ni här


Posted by SteveTranz4ever on May-27-2002 16:45:

Bra initiativ reveal ..... poster som denna kan ju tas bort om så önskas...
Speed på över 300
danke bitte skönish

Ha D

edit: Älskar fan denna låt, hade den bara i en kortare version från en mix CD innan


Posted by reveal on May-27-2002 16:46:

länken funkar, men det är kanske fullt på ftpn eller nåt

och det gör ju inget att du postar som ovanstående eller? kanske blir lite svårt att hitta "sakerna" (hemligt ord ) men å andra sidan så är det ju skoj med lite respons


edit: en grej man kan göra är ju att begränsa till vissa ip... funkar kanske iofs bara på ftp (och inte websrvrar) men på så sätt utesluter man ju alla som inte tillhör SweTA


Posted by lonne on May-27-2002 17:41:

Bra initiativ....enligt min mening bästa Allure låten med.


Posted by robstar on May-27-2002 17:55:

Thumbs up

TACKAR!!!
SÅ MYCKET!!




Posted by RebeL9 on May-27-2002 18:36:

den där är inte så värst ovanlig. har hela singeln faktiskt
på tal om ovanliga låtar så kan jag ju bidra med okända ferry corsten remixar. eller vad sägs om följande ferrylåtar/remixar:


The Generator - Where Are You Know (Moonman remix)
Blank & Jones - Flying to the moon (Moonman remix)
Chiara - Nowhere to run (Moonman remix)
Discodroids - Interspace (Ferry Corsten remix)
Formologic - My X-perience (Moonman remix)
Starparty - I'm In Love (Ferry Corsten vs Robert Smith remix)
Luis Paris - Incantation (Ferry Corsten vs Robert Smith remix)
Ferr (Ferry Corsten) - Stardust
Ferr (Ferry Corsten) - Transation
Ferr (Ferry Corsten) - Dreamscape

hot stuffs 8)


Posted by Ravesquad on May-27-2002 22:15:

Tack så jättemycke reveal Lätt en favoritlåt!


Posted by reveal on May-29-2002 00:49:

har ju varit ett jävla snack om altitude - excession... .)


Altitude - Excession (Blue Velvet Remix)

Altitude - Excession (Blackwatch Control Room Dub)

Altitude - Excession (Altitude 2001 Remix)

Altitude - Excession (Original Mix)


Posted by Virus on May-29-2002 00:59:

Grym share hehe..

Blue Velvet (aka L-Vee, Airwave ..tjat, tjat ) remixen är också mäktig!!

Mucho Gracias


Posted by RagingEskimo on May-29-2002 11:29:

Härlig share, mange takk.


Posted by x-dream on May-29-2002 12:02:

Det var ett tag sen jag la upp något till er....

Här kommer tre....

01-vnv_nation-beloved__hiver_and_hammer_uk_dubtrip

02-vnv_nation-beloved__hiver_and_hammer_full_vocal

03-vnv_nation-beloved__hiver_and_hammer_full_vocal_edit

Finns ju många Hiver & Hammer fans här så.....


Posted by x-dream on May-29-2002 13:48:

Lite konstiga ip har jag sett.....Typ från england....

Vet inte hur man ska komma ifrån detta......


Posted by Aendy on May-29-2002 14:02:

kanske undvika nyckelord som "share"?


Posted by mindshooter on May-29-2002 14:21:

Går det inte att accepta bara vissa IPs då? Bara dom som skriver sitt IP här på boarden typ?


Posted by reveal on May-29-2002 15:55:

så kan man göra, och jag har funderat på att göra det...
så därför gör jag det nu

alla som vill kunna dra ner mina filer måste PMa sitt ipnummer till mig
de som inte har fast ipnummer meddelar detta så löser jag det på nåt sätt


Posted by Ravesquad on May-29-2002 20:23:

härlit x-dream, underbara låtar


Posted by x-dream on May-29-2002 20:35:

Ingen fara Ravesquad......

Här kommer lite Scot Project oxå Här


Posted by Ravesquad on May-29-2002 20:38:

nästan lika bra som hh finns det en tracklist månne?


Posted by x-dream on May-29-2002 20:41:

Kolla Här


Posted by reveal on Jun-03-2002 16:11:

Tangled Universe - Melodies From The Universe


Posted by SteveTranz4ever on Jun-03-2002 22:56:

Ähh va e de här nu... har inte fått hem en enda från dom senaste här...


Posted by x-dream on Jun-04-2002 17:57:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ähh va e de här nu... har inte fått hem en enda från dom senaste här...


Ojda.....Blev lite fel med mina där.....Men du vet ju vart du kan hitta dom om du vill ha dem....


Posted by reveal on Jun-07-2002 09:12:

King

Solar Stone - Solarcoaster

mycket fin låt!
tack MiB


Posted by reveal on Jun-08-2002 15:30:

fortsätter att sprida lite tiesto-låtar klicka på gubbarna





Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.