TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 31 Mei: Marco V. In Eindhoven voor €5!!!!!!


Posted by rellivisit on May-27-2002 18:25:

31 Mei: Marco V. In Eindhoven voor €5!!!!!!

Gaat iemand vrijdag naar Marco V. in eindhoven? In de 5611 (www.56elf.nl) issie te bewonderen en het kaartje kost wel 5 hele euro's!! Ik ga zeker wel!! WOEI WOEI!!

Greetz.


Posted by Vnatic on May-27-2002 20:20:

Zeker wel, ik woon er 5 minuten vandaan... zwaar springen daar


Posted by Tall21 on May-27-2002 20:25:

Sow...das niet duur. Jammer dat het niet echt lekker in de buurt is ofzo. Zag hem laatst nog in de Eau, maar was al beetje op, dus heb niet echt van kunnen genieten......


Posted by hamburgerboefje on May-27-2002 20:32:

Lol dan is m'n treinkaartje duurder dan het entreekaartje . Maaruhh ik denk niet dat ik ga. Bij mij 5 minuutjes vandaan komen ook een paar goeie dj's draaien waaronder Reeloop.....weet iemand hoe Reeloop draait? Hard?


Posted by HiGH_NrG on May-28-2002 08:01:

Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan


Posted by kolkiewolkie on May-28-2002 08:50:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan


neeeeeej joh!

als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes ... dat verwacht dan iedereen toch van je

















Posted by Blik on May-28-2002 08:58:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


neeeeeej joh!

als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes ... dat verwacht dan iedereen toch van je



ik vind reeloop - fucking society nou niet echt bepaald een beukplaat, om eerlijk te zijn, wel geremixed door techno dj's enzo (ook door DJ Jean )

magoed ik denk ook wel dat ze redelijk hard draaien


Posted by raoel on May-28-2002 15:06:

Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg


Posted by rellivisit on May-28-2002 17:54:

quote:
Originally posted by raoel
Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg


Ja lekker he Roel? En de toegang voor kleuters wordt geweigerd, dus alleen maar party-people. Geweldig, eindelijk een danscafé zonder Blue Parrot publiek.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.