TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 31 Mei: Marco V. In Eindhoven voor €5!!!!!!
31 Mei: Marco V. In Eindhoven voor €5!!!!!!
Gaat iemand vrijdag naar Marco V. in eindhoven? In de 5611 (www.56elf.nl) issie te bewonderen en het kaartje kost wel 5 hele euro's!! Ik ga zeker wel!! WOEI WOEI!!
Greetz.
Zeker wel, ik woon er 5 minuten vandaan... zwaar springen daar
Sow...das niet duur. Jammer dat het niet echt lekker in de buurt is ofzo. Zag hem laatst nog in de Eau, maar was al beetje op, dus heb niet echt van kunnen genieten......
Lol dan is m'n treinkaartje duurder dan het entreekaartje
. Maaruhh ik denk niet dat ik ga. Bij mij 5 minuutjes vandaan komen ook een paar goeie dj's draaien waaronder Reeloop.....weet iemand hoe Reeloop draait? Hard?
Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Denk dat Reeloop aardig hard draait jah...zou der iig vanuit gaan |
... dat verwacht dan iedereen toch van je
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie neeeeeej joh! als je beukplaatjes maakt dan ga je toch lekkere softyplaatjes draaien op feestjes ... dat verwacht dan iedereen toch van je |
)
Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest.
Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet.
Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt.
Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg

| quote: |
| Originally posted by raoel Ik wil er eigenlijk heen gaan komende vrijdag, maar mijn broer is dan jarig en dus hebben we een feest. Dan wilde mun vrienden ook weer eens niet. Maar 5611 is echt een toffe tent, ben er afgelopen weekend geweest en heb me er kostelijk vermaakt. Goeie muziek en OMG !!!! wat een vrouwen daar zeg |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.