TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto till sverige 20-21-22 november

Posted by ice_key on Sep-13-2008 11:26:

Tiesto till sverige 20-21-22 november

Som topic lyder...

Stockholm & G�teborg �r klara.... vilket kan det 3:e vara?

�r det slagt s� �r man givetvis d�r

Men f�rst �r det Sensation f�r min del

Posted by lacksesepsotygh on Sep-13-2008 23:01:

the lab, stureplan

Posted by ice_key on Sep-14-2008 00:42:

HAHAHAAHAHA seri�st? s�mre st�lle f�r man leta efter

Var d�r i somras och gick efter en timme fyfan allts�
tom utest�llena h�r i min h�la �r b�ttre

Bj�rks�ter �r iofs 4:e b�sta nattklubben i sverige

lite info f�r er som inte vet ngt om The Lab...

"140:- i d�rren, ett sk�mt. Best�llde en drink varp� bartendern ifr�gasatte mitt val och tyckte den drinken var "s��� omordern", ja s� omodern att han faktiskt v�grade blanda den. Ist�llet fick jag n�gon sliskig drink med alldeles f�r mycket socker i. N�r jag sen gick p� damernas, hann jag inte mer �n s�tta mig f�r�n n�gon bankade och sparkade p� d�rren. Jag g�r ut och ser att det �r en av de anst�llda d�r som tyckte det var helroligt att st�ra toalettg�sterna. Riktigt uselt st�lle!"

"R�tt var det �r s� knackar vakten en p� axeln och tycker att man skall g� d�rifr�n f�r att man �r f�r full. Snopet �r det n�r man precis har kommit dit och betalat 140 kr i intr�de och precis k�pt en drink och bara hunnit ta en klunk av den???? S� den som g�r dit kan inte vara s�ker p� att f� stanna. Jag har varit d�r f�rut och sett folk tappa drinkar och ramla runt utan att bli utsl�ngda. Har annars haft mycket roligt d�r och dansat till mycket bra musik men nu v�gar jag inte g� dit igen."

"var d�r en l�rdag, tr�ngt men j�ttebra partymusik, synd att det �r s� litet bara."

"tr�kigt bem�tande. N�r man har �tit en god middag o vill g� ut f�r att ta en drink... Det �r fullt �verallt, s� det blir en sv�ng p� = The Lab = Entr� v�rden ifr�gas�tter hur mycket man har druckit, m�ste s�ga att jag �r v�ldigt nykter. G�r in p� st�llet o f�r v�nta 5 min f�r att f� service. toapappret e slut p� damernas fast kv�llen inte ens har kommit ig�ng. Trist!"

Posted by lacksesepsotygh on Sep-14-2008 06:57:

haha, nej. skojar bara.

jag h�ller med dig helt. jag hatar skitst�llet och resten av stureplan. det �r precis som du s�ger, att folk blir utkastade f�r ingenting. litet och tr�ngt �r det ocks�, och asdyrt. majoriteten av de jag k�nner som bor i stockholm har blivit utkastade p� dessa st�llen f�r n�stan ingenting.

Posted by Laszlo on Sep-14-2008 12:36:

Anledningen till att de kastar ut folk, kan jag t�nka mig, �r f�r att f� st�rre oms�ttning p� g�ster. Alla st�llen har ju en gr�ns p� hur mycket folk de f�r ta in - �r det kn�kafullt och 100 pers st�r i k� utanf�r s� h�nder det nog att de f�rs�ka leta upp en massa oskyldiga sj�lar som de kan tvinga ut f�r att f� in mer pengar i entrekasan osv. 100 extra betalande g�nger 140 = 14000. Det betalar nog l�nerna den kv�llen. Dessutom �r det ju ingen hemlighet att s� gott som alla k�per en drink omedelbart efter att de kommer in, vilket �r �nnu mer s�kra pengar. Det borde ocks� f�rklara varf�r de kastar ut folk som �r nyktra och inte dricker.

Nu spekulerar jag bara och vet jag f�rst�s inte om det verkligen �r s� det �r - men Stureplan �r ju rena rama vilda v�stern, inte minst f�r kr�garna, s� varf�r inte?

Posted by Vizay on Sep-19-2008 06:36:

Ja man ska inte gl�mma att de faktiskt har r�tt att avvisa precis vem som helst p� vilka grunder som helst (s� l�nge de �r inom lagens gr�nser iaf, dvs. inget hets mot folkgrupp eller annan diskriminering).

De e klart att dom tar chansen som lasseman s�ger och kastar ut folk som inte dricker d� dessa helt enkelt inte l�nar sig att ha inne p� st�llet.

Tr�kigt men sant allt f�r ofta

Posted by lacksesepsotygh on Oct-20-2008 08:13:

m�nchenbryggeriet, 21 nov.. vettefan om man ska p� det. k�nns som att tiesto �r bland det f�nigare man kan se.. pampiga intron > adagio for strings > lethal industry, en massa black hole, n�n urtjatad "electro house"-l�t, blask-"minimal" och n�n v�rdel�s mc och en massa folk som skr�lar TI-HES-TOHH i k�r :\

l�r v�l s�kert kosta 400:- ocks�

Posted by Laszlo on Oct-20-2008 08:17:

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
m�nchenbryggeriet, 21 nov.. vettefan om man ska p� det. k�nns som att tiesto �r bland det f�nigare man kan se.. pampiga intron > adagio for strings > lethal industry, en massa black hole, n�n urtjatad "electro house"-l�t, blask-"minimal" och n�n v�rdel�s mc och en massa folk som skr�lar TI-HES-TOHH i k�r :\

l�r v�l s�kert kosta 400:- ocks�

B�ttre du l�gger pengarna p� Pascal Feos den 26:e

Posted by Funfrock on Oct-20-2008 15:47:

quote:
Originally posted by Laszlo
B�ttre du l�gger pengarna p� Pascal Feos den 26:e

�r j�kligt sugen p� Pascal Feos, men passar j�kligt d�ligt i kalendern