TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-12-2008] Essence Festival (Jaarbeurs Utrecht)
[06-12-2008] Essence Festival (Jaarbeurs Utrecht)
December is traditiegetrouw de feestmaand bij uitstek. Vandaar dat Alda Events uitpakt met een nieuw concept! Op 6 december staat de Utrechtse Jaarbeurs in het teken van een nieuw en groots indoorevenement met de veelzeggende naam Essence.
In vijf hallen van de imposante Jaarbeurs maken de beste DJ's ter wereld hun opwachting op een feest met verschillende muzikale stromingen.
Line-up is bekend:
Armin van Buuren (NL)
ATB(DE)
Ben Sims(UK)
Chris Lake(UK)
Dubfire(Deep Dish)(USA)
Etienne de Crecy(FR)
Felix Crocher(DE)
HouseQuake(Erick E & Roog)(NL)
Joris Voorn (NL)
Kurd Marverick (DE)
Markus Schulz (USA)
Monika Kruse (DE)
Rank-1 LIVE (NL)
Richard Durand (NL)
Sunnery James & Ryan Marciano (NL)
Wally Lopez (ES)
Gezien grootste dj's ter wereld + Alda zegt mijn gevoel vast Armin...
Hopelijk ook een leuke techno zaal...
Wa is dit voor ghey site?
Copy paste:
Dit moet je zeker lezen!
Wilt Don Diablo homo zijn!? <--- Je raad nooit wat ik tussen me billen heb zitten?
Even een snackje: Defqon 1 2008, de afsluiter <---- SnackJE!? Defqon en snackje?? Iets luchtigs licht op de maag? Hmmm???
Fresh FM, een welkome afwisseling op de radio. <---- Sponsored by EO??: Wat is dit voor taal? welkome afwisseling
Ontopic. Vorig jaar waren er genoeg uitverkochte feesten dus de markt is er. Alleen zou ik me geld niet op December zetten.
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Wa is dit voor ghey site? Copy paste: Dit moet je zeker lezen! Wilt Don Diablo homo zijn!? <--- Je raad nooit wat ik tussen me billen heb zitten? Even een snackje: Defqon 1 2008, de afsluiter <---- SnackJE!? Defqon en snackje?? Iets luchtigs licht op de maag? Hmmm??? Fresh FM, een welkome afwisseling op de radio. <---- Sponsored by EO??: Wat is dit voor taal? welkome afwisseling Ontopic. Vorig jaar waren er genoeg uitverkochte feesten dus de markt is er. Alleen zou ik me geld niet op December zetten. |
Linup is bekend