TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Ja ik was gisteren bij tiesto in de OPERA in arnhem hij draaide op zich best wel relaxt...maar erg erg soft.Het is duidelijk dat hij nog steeds super populair is...Hij betrad het podium en iedereen zat meteen al te gillen.Hij opende erg lekker maar naar mate de ste werd het steeds saaier en porgressiver maar op het einde maakte hij het toch wel weer goed 
naar de gompie, een typische bossche kroeg. Was wel tof, Barthezz met "on the move" een paar keer gehoord (A en B Mix). maar zoals meestal wel tof
Ik heb me de kanker geleerd.... nou nou wat een leuk weekend...
| quote: |
| Originally posted by Akira Ja ik was gisteren bij tiesto in de OPERA in arnhem hij draaide op zich best wel relaxt...maar erg erg soft.Het is duidelijk dat hij nog steeds super populair is...Hij betrad het podium en iedereen zat meteen al te gillen.Hij opende erg lekker maar naar mate de ste werd het steeds saaier en porgressiver maar op het einde maakte hij het toch wel weer goed |
Vond f25,- voor 2 uurtjes wel een beetje jammer...
Zoals elke zaterdag gewerkt en gevoetbald... 
Verder nog een verjaardagje gevierd en daarna naar de Time-Out gegaan... waar het weer eens TE druk was.
nee inderdaad die 25 piek was het niet waard...aangezien het ook nog es vies druk was had je super weinig ruimpte.En ja hij had niet eens de volle 2 uur gedraaid hij kwam al een half uur te laat en om 2.10 nokte die er al mee.Ja die resident DJ was ook niet alles...
Tja...die Tiesto. Ik vind ISOS2 ook al erg matig eigenlijk, heel soft.
Ik heb ergens gelezen dat hij @ Gatecrasher ook niet echt zijn naam heeft waargemaakt. Die Engelsen hadden wel wat meer verwacht dan dat hij daar liet zien.
| Originally posted by -TAIS- Blij dat ik dan toch niet gegaan ben Vond f25,- voor 2 uurtjes wel een beetje jammer...Ik ben dus helemaal niet uitgeweest, bezig geweest met een kolere scriptie. En hij is nog niet af.... |
Ik heb me helemaal klem gezopen in onze stamkroeg www.cafetriade.nl die dj stefan van cooldowncafe ofzo was er, dus zat nix anders op dan mezelf helemaal klem te zuipen want goede muziek was er niet.
BEETJE JAMMER
| Originally posted by Blik naar de gompie, een typische bossche kroeg. Was wel tof, Barthezz met "on the move" een paar keer gehoord (A en B Mix). maar zoals meestal wel tof |
Moogwai, de Time Out is inderdaad geen pretje op zaterdagavonden. Bovendien kan ik over iedereen heen kijken in het weekend, dus dat is ook niet echt cool.
Afgelopen zaterdag ben ik lekker naar 'de tapperie' geweest. Een van de vele kleine maar gezellige kroegen in Venlo. Daar hebben we de hele avond pitchers gedronken, dus ik had een flink stuk in mijn kraag toen ik naar huis probeerde te fietsen. De Dj daar is een vriend van me en hoewel er normaal niet veel trance gedraaid word heb ik hem zover gekregen toch wat leuke nummers door de boxen te pompen. Het is dan wel de wat commercielere trance (delerium, safri duo, the moon, barthezz, potatoheads etc.) maar het is beter dan de backstreet boys dacht ik zo.
ik was bij gielen in berlikum dit weekend was errug gezellig heb nog ff met em gesproken, vond het zelf ook een geslaagde avond.
was dit weekend in STARLIGHT en het viel erg erg tegen...DJ Promiss draaide het eerste uurtje echt zwaar KUT maar later werd het wel beter...Maar ja het is niet altijd een groot feest 
| Originally posted by basvh ik kom ook weleens in de gompie vooral op vrijdag middag en soms op zaterdag is wel gezellig daar, (zeker als je veel mensen daar kent) dit weekend ben ik zelf naar de ster in nieuwkuijk geweest, zoals altijd weer lekkere techno, veel bier en mooie vrouwen |
Wat hebben we dit weekend gedaan??
Dat willen jullie niet weten,ik ben naar de locale discotheek geweest hier in nunspeet(de joy)
en was
binnen 1 uur weer vertrokken
GRUWELIJK VET WEEKEND GEHAD!!!!
Ik was naar DUTCH DIMENSION geweest in de Heineken Music Hall en daar draaide TIESTO wel heel gruwelijk.niet soft maar lekkere beuknrs.Heb ook weer een zooi hele vette nieuwe/onbekende nrs gehoord.TIESTO was ongetwijfeld de beste van de avond.Michel de hey was ook heel goed.En voor de verandering was jean ook heel goed.Geen scratch gelul alleen vette tunes draaien.DUs gewoon een heel vet weekend gehad.Dus 100% zeker ook naar Qontact op 29 april weer in de HMH
GREETZ!!
hoe was eigenlijk het geluid daar in de HMH???ben ik wel benieuwd naar 
Ben ik ook wel benieuwd naar... Is het geluid echt zo goed als ze beweren?
Ja echt heel goed.Vet hard maar wel helder geluid.geen gekraak ofzo.
Wat wel irritant was.Was dat als je boven op de tribune zat dat de bass dan helemaal door je kop trilde,en je bijna geen midden of hoge tonen hoorde.Maar dat was alleen op de tribune.Op de dansvloer zelf was het echt heel VET!!
GREETZ!!!
hehehe dat ken ik wel dat je echt die bas door je heen voelt gaan hahaha....ja dat is ook niet echt goed voor je oortjes maar ja 
Ja, ik heb gehoord dat ze daar de beste soundsystem van heel Europa neer willen gaan zetten... of die staat er al, dat weet ik niet!
Maar wel kewl hoor, denk dat ik der ook maar is ga kijken.
Je hoorde de bass kraken als je boven op de tribune zat, dit kwam waarschijnlijk omdat de bass TE hard stond...
Qua bass is het geluid in de HMH te vergelijken met die van de Fun.
De HMH heeft beter geluid op de dansvloer.
Het was wel een vet feest 
| Originally posted by Blik waar kom je dan vandaan??? Kom je uit Den Bosch |
ROFL!

Zaterdag in Zillion en was weer top als normaal... sommige oude nummers als Universal Nation en Cafe Del Mar, maar was weer flink knallen..