TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Tja laat meneer sexaddict eens een thread openen hehehe 
vorige zomervakantie.. 19 dus.. (oud h�?) 
Wat een vraag weer zo vroeg in de ochtend 
17 jaar in tentje op vakantie.
16.. in een bed tijdens feyenoord - rosenborg ofzo (t was toch een kutwedstrijd hehe
)
cewle thread (Y). toenik 15 was, dus zo oud alsk nu ben.
maandje geleden met een ex vamme
LoL Alpha
Je hebt zelf nog niet geantwoord 
Ik was 16, in t bed waar ik zelf in verwekt + geboren ben
grappig 
Op me 17e, was op goede vrijdag nadat ik 1,5 week met me vriendin had 
EN HET WAS ZEKER EEN GOEDE VRIJDAG!! 
Kijk eindelijk es een leuk topic
Vorige jaar, op m'n 19e!
En het is die eerste nacht niet bij 1 keer gebleven 
Op mijn 16e in een tentje in Frankrijk met mijn vakantiescharrel uit Hoofddorp.....
...maar het was wel drama, die 1e keer 
Greetz,
SnuggLe
heee alpha ben je weer terug jongen!! 
uuuh.. niet, ik kon het wel met mijn vorige vriendin maar toen maakte ik het uit (op die avond) en neeeee, ik ga dan geen gebruik maken van der! 
Ik heb nog nooit sex gehad.
LOL nee, volgens mij was ik 15 of 16. Condoom erom en neuken maar met die dronken harses. NOWAY!! Condoom was te klein en binnen no-time lagen we dan ook zonder te neuken. Vet gestuntel en pas klaargekomen na een half uur ofzo (wat opzich een beste prestatie is)
15 en k vond r niksssss aan,en ook niks aan gevonden tot me uhhhhh 29ste ofzo,daarna me sexuele revolutie doorgemaakt en nu ruleer ik als een beer tussen de lakens

| quote: |
| Originally posted by Donna Daarna me sexuele revolutie doorgemaakt en nu ruleer ik als een beer tussen de lakens |
(sorry Ruub
)
hahaha,mja waarom denk je dat ie bij een oude muts blijft,niet om me geld orso want dat hebbik nie

17 jaar
het hoe, wat en waarom zijn me geheel ontschoten. het enige wat ik sochtends dacht: ik wist niet dat je dr zoveel hoofdpijn van kon krijgen.
nader onderzoek leerde mij dat dat van de drank kwam
oja, dat mens was best lelijk
ik ben zeg maar voorbeeldfunctie #1 hoe het niet moet, terwijl ik jarenlang in de hitkrant allemaal van romantische "mijn eerste keer" verhaaltjes heb gelezen. Wat een teleurstelling!
Ehm....was 18, was nadat ik een week met m'n toenmalige vriendin had 
Valt me trouwens op dat iedereen er best wel laat mee begonnen is hier, op een paar na dan. Vond van mezelf al dat ik eigenlijk vrij oud was...
staat geen leeftijd voor,en geloof mij,ik wilde dat ik ouder geweest was dan weet je tenminste iets meer waarom je het doet
Ik was ook 19 op Valentijns dag.... aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh wat romantisch!!!! *SCRATCH* Het was een kutwijf! :P
whehe
En het was alles behalve leuk. Na 3 kwartier nog niet klaar. Dan maar GTST kijkuh! :P
whehe
Zij vond het overigens prima dat het 3 kwartier duurde maar ik voelde me nogal voor lul zitten (letterlijk en figuurlijk) daar! :P whehehe
Goed jullie ook weer op de hoogte! 
Nou komt de mijne er ook bij 
ik was 13 hehehe
beetje last van de hormonen 
tja ik weet t best vroeg, maarja, gebeurde in de vakantie in Frankrijk. Was wel op n leuke plaats langs n riviertje en n watervalletje dat van de bergen komt gestroomt.
Maar over details van het gebeuren zelf kan ik me niet over uitlaten 
ik was 15, dat meisje zei dat ze maagd was, maar volgens mij had ze lopen masturberen met een de onderkant van een colafles ofzo...
(was dus niet echt een fantasische eerste keer).
/me maagd

| Originally posted by magrec /me maagd |
hier nog een maagd (officieel is het vissen hoor
),
maar goed.......heb nu al best wel een tijdje een vriendin,
maar nog niet gebeurt dus....
GreetZ RubDub (die voor het eerst sinds lange tijd weer s post)
ps. nu weet je het Gedno!!!
Ik was bijna 18 toen et gebeurde, en het was de 1e en de laatste keer dat er een rubbertje gebruikt werd. Wat een klotedingen zeg, wijven moeten gewoon meteen aan de pil
Trots ben ik op het feit dat ik monogaam ben (tot nu toe dan)
| Originally posted by Darkzwever Ik was bijna 18 toen et gebeurde, en het was de 1e en de laatste keer dat er een rubbertje gebruikt werd. Wat een klotedingen zeg, wijven moeten gewoon meteen aan de pil Trots ben ik op het feit dat ik monogaam ben (tot nu toe dan) |