TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto geeft mixles
Tiesto geeft mixles
Donderdag 30 mei tussen 15.00 en 17.00 zal DJ Ti�sto mixles geven aan VJ Renee op TMF (in het 'programma' Play). 't Zal wel een hoog TMF-gehalte (OE-AA-OH JA) hebben, maar toch: enige wijze woorden van onze trancemaster zullen er toch wel gesproken worden 
Dit staat er op de TMF-site:
donderdag 30 mei:
Wat is jouw droombaan? Piloot, dokter, president, topsporter of uitvinder? Renee�s droombaan is DJ worden. DJ Ti�sto leert Ren�e tijdens Play de knoppen van de draaitafel besturen.

Re: Tiesto geeft mixles
| quote: |
| Originally posted by MorrisWest DJ Ti�sto leert Ren�e tijdens Play de knoppen van de draaitafel besturen. |
Re: Re: Tiesto geeft mixles
| Originally posted by !_PeTrUs_! Hij mag wel wat andere knoppen gaan besturen. Is ook nog leuker om te zien |

dan zegt mams,die man doet iets wat bij mij te kort gedaan wordt afeglopen jaren
| Originally posted by Donna dan zegt mams: "Die man doet iets wat bij mij te kort gedaan wordt afeglopen jaren" |

hij is nu op
DJ Vlechtje
DJ HuPpElkuT zal ze bedoelen
OK, mijn fout maar wel ff ON-TOPIC aub 
ze zijn al 15 minuten bezig en het enige wat we gezien hebben is een zooi clips, reclame, en uitleg over de pitchfader
ik zie die domme snol van een renee al beatmatchen in 1 en 3/4 uurtjes
over het mixen nog maar ze zwijgen
het is echt 3 minuten lul verhaal met 5 minuten an clips + reclame
hoe kan tiesto zo diep zinken!
| Originally posted by Biohazard hoe kan tiesto zo diep zinken! |
ach hij heeft weer een leuke vakantie bij elkaar verdiend,kan ie lekker diep zinken op een mooi eiland tijdens diepzee duiken,jaloerse aap!!
Tjsa, wat ik me nou afvraag... of hij dit echt leuk vindt, of dat het hem er echt alleen maar om gaat om meer CD singletjes te verkopen... hij komt de laatste tijd n.l. zooo vaak op TMF, en hij ziet er nou niet echt uit alsof hij er eigenlijk een pesthekel aan heeft(aan die TMF bende)
Joh als die gozer zoveel geld heeft dat ie verzekerd is dat ie nooit meer hoeft te werken kan ie doen en laten wat ie wilt,of nooit meer op tv komen en een tijdje stoppen zodat ie later weer wat meer *underground* verder kan gaan,of gewoon zo een beetje rond blijven huppelen.
Ik geef m groot gelijk,als ik zoveel munten kon maken uit publiek wat je zo achterna loopt zou ik t met dezelfde rotgang doen....
ik zag het net ook, von het wel grappig op zich!! 

Renee: "okay das dus de pitch control maar wat doet deze grote knop??"
Tijs : "das de aan/uit knop"
dikke lol, maar wel grappig!
en ik snap echt wel dat tiesto dit doet, flink geld verdienen om gewoon op tv te laten zien wat hij doet kwa mixen tijdens een set.. ik zie ook niet waarom mensen dit erg vinden, laat die vent nou!
precies hij laat wat dingen zien, mensjes die dat zien denken, gaaf ga ik ook proberen, en dan kunnen ze het niet.
slim toch, zo krijg je wel meer respect van de massa.
| Originally posted by total woot precies hij laat wat dingen zien, mensjes die dat zien denken, gaaf ga ik ook proberen, en dan kunnen ze het niet. slim toch, zo krijg je wel meer respect van de massa. |
Nah wat een superslechte show is dit zeg. Ook die lompe sms-balk in beeld steeds. Kan gvd dat mengpaneel en die tafels niet eenz zien zeg. En wordt inderdaad wel heel erg simplistisch uitgelegd. Is ook niet makkelijk tuurlijk om dit op tv uit te leggen, maar Thijs krijgt ook niet echt de kans hoor. Hij wijst 1x iets aan (pitch ofzo)..Renee: 'Nou dit lijkt me een mooi moment om er weer even uit te gaan' AAAAAAARGGGGGGGGG KLOTE TMF 

Ach ik vind het wel lache opzich, alleen is het zwaaar irritant dat je om de minuut weer zo'n (kut) clip ziet. Nu lijkt het erop dat hij daar een uur staat terwijl hij met 20 minuutjes klaar was.
als ze echt wil gaan mixen, heeft ze tenminste een goeie kruiwagen 
dus: hup, iedereen eerst veejay worden, tieten aanmeten en dan pas aan je dj-carriere gaan denken! 
Het was steeds: 2 gare clips --> 2 minuten Tiesto --> weer 1 clip --> 5 minuten reclame --> 2 gare clips --> 2 minuten Tiesto etc etc
in dat laatste uurtje dat k heb gekeken, heb k maar 8 minuten tiesto gezien

dit is waar ik me dan weer aan erger... O.A.
het is eerder opgenomen, OK maar ga er dan ook vanuit als je dingen zegt... zoals de vraag: wanneer kunnen we je zien draaien?
en dat Tiesto dan vrolijk Bloemendaal
zegt... kan hij naturlijk niks aan doen, maar vind dit wel uitermate slordig van TMF
en GVD jongens... draaien is helemaal niet zo simpel.... en misschien wel ff leuk geweest als er bij werd gezegt dat dit een hele dure hobby is..
Get a life
wie gaat ernu met dit mooie weer TMF kijken
doe dan iig wat nuttigs
TIS TMF WAT VERWACHTEN JULLIE DAN?????
zow /me frustratie van school vanaf 8:30 tot nu achter pc gezeten en werkstuk maken
(gelukkig hier op school genoeg pc's NOT
)
zow nu naar huis
als je rijk wilt worden als DJ moet je dat wel doen, succesvol dj blijf je niet je hele leven, dus moet je er zoveel mogelijk uithalen op het moment dat het je voor de wind gaat...