TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gratis sms-en vanaf irc (efnet) tjekuuhhhh!!

Posted by Donna on May-30-2002 13:18:

Gratis sms-en vanaf irc (efnet) tjekuuhhhh!!

Idd,erg handig,als je chan #sms4free joined kun je daar lezen hoe je te werk gaat,k dacht dat t niks was maar tis beswel nice,have fun!

Posted by Opti on May-30-2002 13:24:

ff kieken dan...

Posted by eXos on May-30-2002 14:00:

Wacht 5 min in chan,

type dan dit in:

/ctcp smstrat !sms +31612345678,boodschap

En hij komt je kant op

Posted by Donna on May-30-2002 14:02:

geweldig nieuw speeltje ditte,vraag me alleen af hoelang we hiervan mogen genieten,lijkt me sterk dat we gewoon onbeperkt raak mogen smsen....

Posted by Opti on May-30-2002 14:08:

leuk man!

thnx Donna, voor deze chan

Posted by Siesta on May-30-2002 14:30:

nais

Posted by New Wave on May-30-2002 14:36:

quote:
Originally posted by Optimus
leuk man!

thnx Donna, voor deze chan

Hey dank je wel voor je sms'je love you to!

Posted by Tall21 on May-30-2002 14:47:

Je kan ook gewoon naar Everyday gaan. Werkt een beetje raar, en je moet je ff inschrijven maar is wel gratis.

Je hebt een soort puntensysteem (peanuts). 1 smsje = 10 peanuts. Maar 1x inloggen op die site levert je dan weer 30 peanuts op. En als je van die kaarten verstuurd via everyday krijg je ook weer tig peanuts. Soms een kleeeeeein beetje vertraging, maar dat heb je al snel als je via internet smsjes verstuurd. Bovendien onthoudt ie je nummers waarnaar je al eens een smsje verstuurd hebt. Handig als je ff de phone niet bij je hebt en je wilt toch ff een sms versturen.

Posted by Donna on May-30-2002 14:50:

mja harstikke leuk,maar dat soort sites kenne we wel,aangezien de irc-ers onder ons 24/7 op irc hangen is dit de perfecte manier om een smsje te versturen,je hoeft niet te registreren niks,je tikt gewoon een regeltje en kaal is kees,en als je nummers wilt onthouden pleur je gewoon een dingetje in je scrippie en dan is kees NOG kaler

Posted by eXos on May-30-2002 14:51:

quote:
Originally posted by Tall21
Je kan ook gewoon naar Everyday gaan. Werkt een beetje raar, en je moet je ff inschrijven maar is wel gratis.

De gewone sites kenne we wel, maar wij hangen toch de hele dag wat rond op irc en t gaat zo stukken sneller dan jouw wijze .

Posted by Donna on May-30-2002 14:53:

lol,great minds think alike

Posted by Tall21 on May-30-2002 14:54:

Ok Ok Ok....ik d8 laat ik s ff behulpzaam zijn ...

Nou ja, voor diegenen die dan niet 24/7 op irc zitten zou het misschien wel interessant zijn....

Posted by Donna on May-31-2002 08:03:

Mja maybe voor diegenen wel ja
Maarruh dees heeft ook nog s dat je zoveel *tekens* mag gebruiken waar je zin in hebt,zover ik weet is r geen limiet aan de inhoud van je berichten,das op die sites meestal weer wel zo,plus je mag r dan maar zoveel per dag versturen enzo,neeee dis helemaaal niet verkeerd,je moet alleen niet de *sms-baas* boos maken anders begint ie te dreigen dat je zn telefoon niet meer mag gebruiken